Douraque schreef:Weer gev0nden Muurp? Was 'm even kwijt.Scheet 7 kleuren... Wat kun je nog zonder neus?
Douraque schreef:Mensen kijken niet verder dan hun neus lang is volgens mij. Zoeken jongens, zoeken Ik had wel al een paar pagina's aangeklikt, maar je moet beseffen dat de gesprekken in dit topic voor buitenstaanders ab-so-luut geen steek houden.
anatomie, ik kan je vertellen dat bijlezen van essentieel belang is om de 1 april grap te snappen.. anders word het helemaal niks
de 1 aprilgrap is prima te snappen zonder dit topic te volgen. Alleen aangaande de hints (snappen).. dan is dit topic bijhouden wel handig. Als er een 1 april grap is natuurlijk!
Ladybird schreef:anatomie, ik kan je vertellen dat bijlezen van essentieel belang is om de 1 april grap te snappen.. anders word het helemaal niks De volle 78 pagina's?
Ladybird schreef:anatomie, ik kan je vertellen dat bijlezen van essentieel belang is om de 1 april grap te snappen.. anders word het helemaal niks Ik lees vanaf het begin maar begin het steeds minder te snappen