Bagheera_206 schreef:EvelijnS schreef:Classes en id's enzo. Maar dat heeft dan weer niet zoveel met OOP te maken. Ben bang dat ze de paashaas opnieuw moeten kalibreren. Dan moeten ze hem ook gelijk even responsive maken.
Bagheera_206 schreef:Lente schreef:Ik ben gestopt met roken, maar ik drink nog wel koffie... #wiebelwenkbrauw Er gaat dus iets met de smileys gebeuren?
Bagheera_206 schreef:Lente schreef:Ik ben gestopt met roken, maar ik drink nog wel koffie... #wiebelwenkbrauw Heeft dat er ook nog wat mee te maken of is dit onderdeel van een modjesontgroening ofzo?
Het is een wenkbrauwwiebel Ries En modjes die worden ontgroend zou wel saai worden... Hoewel Mri ook al is ontgroend
EvelijnS schreef:Dan moeten ze hem ook gelijk even responsive maken. En misschien nog even een SHIFT + F5 met #FF0000?
Nayomie schreef:Er gaat dus iets met de smileys gebeuren? Ik hoop wel dat ze er iets mee gaan doen, want ze werken nu suboptimaal.
Bagheera_206 schreef:EvelijnS schreef:Dan moeten ze hem ook gelijk even responsive maken. En misschien nog even een SHIFT + F5 met #FF0000? Dat is kleur! Bokt krijgt een ander kleurtje!
Bagheera_206 schreef:Nayomie schreef:Er gaat dus iets met de smileys gebeuren? Ik hoop wel dat ze er iets mee gaan doen, want ze werken nu suboptimaal. Ja okee
Paisano schreef:Toch rood? En Evelijn blijft blauw? Wordt bokt een andere kleur? Rood? Maar dat is toch geen grap meer
EvelijnS schreef:Die grap hebben we een paar geleden toch al gehad?Ik weet alleen de PQ en de puzzels
Mri schreef:En Len heeft gelijk, Ik heb mijn ontgroening gehad Ja ik zie het. Je bent nu oranje Van groentesoep naar tomatensoep
EvelijnS schreef:Is een optie, maar ik blijf toch bij #4584AA. Althans, nu ik deze tab open heb staan.das deze kleur..
Douraque schreef:Ik mis toch de rode kleurIk ook, Bart en Eline zijn ook nog helemaal niet langs geweest