Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:justkid schreef:Doe maar![]()
![]()
Jaaa wij hebben mri gekaapt
Doe maar, wat?
Ladybird schreef:Landen waar bokkers zitten/ heen heenwillen
Evelijn: zit ergens met sneeuw, Finland staat op haar lijstje met bezoekende landen. zegt daarna: Kom ik aan met mijn waarschijnlijk eenmalige buitenlandse tripje van het jaar: Berlijn eind april.
Bagheera: zit in Ierland en gaat in het najaar naar Toscane in Italië
Ibbel: Vorige week nog in Manchester, volgende maand in Ortigia, en dan weer in Madrid. En daarna nog in Zürich en Londen
Zonnebloem: gaat naar Oostenrijk
Mri: zit waarschijnlijk in Roemenië ergens dit jaar, al zegt ze dat ze er niks mee te maken heeft, want ze is geen 1 aprilteamie (sinds wanneer zijn er speciale 1 aprilteamies dan?)
justkid: gaat naar china dit jaar..
Bagheera_206 schreef:Ladybird schreef:Landen waar bokkers zitten/ heen heenwillen
Evelijn: zit ergens met sneeuw, Finland staat op haar lijstje met bezoekende landen. zegt daarna: Kom ik aan met mijn waarschijnlijk eenmalige buitenlandse tripje van het jaar: Berlijn eind april.
Bagheera: zit in Ierland en gaat in het najaar naar Toscane in Italië
Ibbel: Vorige week nog in Manchester, volgende maand in Ortigia, en dan weer in Madrid. En daarna nog in Zürich en Londen
Zonnebloem: gaat naar Oostenrijk
Mri: zit waarschijnlijk in Roemenië ergens dit jaar, al zegt ze dat ze er niks mee te maken heeft, want ze is geen 1 aprilteamie (sinds wanneer zijn er speciale 1 aprilteamies dan?)
justkid: gaat naar china dit jaar..
Teammies zijn nu eenmaal reislustig.