love_western schreef:Unwritten schreef:We hebben een HK tag.. dus nog 426 pagina's de regel was toch alleen in hk gedeelte mag je 500.De rest toch alleen 100 met HK tag?dat dacht ik idd ook
FireScorpion schreef:love_western schreef:de regel was toch alleen in hk gedeelte mag je 500.De rest toch alleen 100 met HK tag?dat dacht ik idd ook weetje wij zijn gewoon slim
Ja jongens... Nu weet ik NOG niet hoe goudvis smaakt Wortelig, vissticks, vies, gouden vissen... Wat is het nou?!
lieziej schreef:Ja jongens... Nu weet ik NOG niet hoe goudvis smaakt Wortelig, vissticks, vies, gouden vissen... Wat is het nou?! aarbeien smaak
lieziej schreef:Ja jongens... Nu weet ik NOG niet hoe goudvis smaakt Wortelig, vissticks, vies, gouden vissen... Wat is het nou?! Ik denk naar paprika!
Pebble schreef:Rock schreef:UW is de boel aan het opstoken!Reller Naar de brandstapel er mee eerst 100 stokslagen voor het rellen...en daarna naar de brandstapel
love_western schreef:Unwritten schreef:We hebben een HK tag.. dus nog 426 pagina's de regel was toch alleen in hk gedeelte mag je 500.De rest toch alleen 100 met HK tag?Je zou toch verwachten dat een groentje weet hoe de regels in elkaar zitten...
lieziej schreef:Ja jongens... Nu weet ik NOG niet hoe goudvis smaakt Wortelig, vissticks, vies, gouden vissen... Wat is het nou?! Ben en Jerry smaak!v
lieziej schreef:love_western schreef:de regel was toch alleen in hk gedeelte mag je 500.De rest toch alleen 100 met HK tag?Je zou toch verwachten dat een groentje weet hoe de regels in elkaar zitten... hmm idd We kunnen een klacht indienen
lieziej schreef:love_western schreef:de regel was toch alleen in hk gedeelte mag je 500.De rest toch alleen 100 met HK tag?Je zou toch verwachten dat een groentje weet hoe de regels in elkaar zitten... Je zou bijna denken...
lieziej schreef:Rock schreef:We zóúden kunnen TeMmen... *laat ik hier maar niet op reageren..waarom niet
M_D_H schreef: eerst 100 stokslagen voor het rellen...en daarna naar de brandstapel Wie pakt de stok?
Asyaa schreef:lieziej schreef:Je zou toch verwachten dat een groentje weet hoe de regels in elkaar zitten... Je zou bijna denken...nielsje
Pebble schreef:M_D_H schreef: eerst 100 stokslagen voor het rellen...en daarna naar de brandstapel Wie pakt de stok? ik heb geen stok