Bokt is op zoek naar een nieuw logo!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustJoyce

Re: Bokt is op zoek naar een nieuw logo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:00

Ik heb helaas geen tijd voor een nieuw logo :(

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:05

Mijn proefversie van Illustrator is verlopen, dus ik moet eerst wat nieuws zien te krijgen :roll:

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:10

Misschien dat ik nog wat tijd kan smokkelen na inleveren van mijn eindproject :P :D

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:22

Lyonnesse -> inkscape

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:23

Dit idee had ik nog (is 60 px hoog)
Afbeelding

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:26

Deed me eerlijk gelijk aan Nike denken..
Vond die eerste het leukst van je.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:28

Ik had net ook al de website van Nike open gehad :D :D, omdat toen íe af was ik dat idee ook had, maar toch is Nike wel anders. Alleen hebben ze 'm daar nu ook in het oranje opstaan :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:33

ik vind die eerste van kitty echt geweldig, chique, strak en niet zo kinderachtig, echt top vind ik die, net zoals de laatste trouwens, dies ook erg gaaf +:)+

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:24

Ik denk dat die met die blauwe bokt-o met julius erin heel mooi bij de rest van de pagina`s kan gaan passen, dat is van die voorbeelden mijn favoriet.
Bij die 2e van kitty zou de bokt-b in de kont kunnen beginnen en misschien kan het gebruikte lettertype daar bij de b nog een beetje met de hand bijgetekend worden om het nog meer in elkaar te laten verlopen?
Ik ben benieuwd tot wat dat favorietenlijstje de ontwerpers hier nog verder inspireert!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:27

Misschien tipje: dat logo van Julien SVU gebruiken en bij elk onderdeel van Bokt (dus niet per topic!) een andere kleur erin gooien! Dus bijv. rassen rood, nieuws blauw, kantine paars ect ect! (dus alleen de randkleur van het logo zélf!)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:34

Goed idee Horseydude

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:10

HorseyDude schreef:
Misschien tipje: dat logo van Julien SVU gebruiken en bij elk onderdeel van Bokt (dus niet per topic!) een andere kleur erin gooien! Dus bijv. rassen rood, nieuws blauw, kantine paars ect ect! (dus alleen de randkleur van het logo zélf!)

persoonlijk zou dat bij mij irritatie opwekken dat ik bij elke pagina steeds een nieuw iets tevoorschijn krijg, 1 is meer dan genoeg :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:19

xDramaQueen schreef:
HorseyDude schreef:

persoonlijk zou dat bij mij irritatie opwekken dat ik bij elke pagina steeds een nieuw iets tevoorschijn krijg, 1 is meer dan genoeg :j

Mee eens, overal een ander logo/andere kleur zou ik wat teveel van het goede vinden,
één logo overal kijkt wat fijner denk ik.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:20

Dan hebben we alsnog een soort disco Bokt hehe.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:25

Je kunt dat soort kleureffecten wel heel subtiel verwerken, en dan kan het ook wel mooi zijn. Ik zou het per tabblad niet heel veel toegevoegde waarde vinden hebben, maar het zou m.i. bv wel goed gebruikt kunnen worden om de nieuws-afdeling en de wiki-afdeling een eigen gezicht te geven, en tzt ook het EA-deel. Dan hoef je niet het ene deel knalgroen en het andere rood te doen, maar gewoon net een wat ander accent.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:50

Shadow0 schreef:
Je kunt dat soort kleureffecten wel heel subtiel verwerken, en dan kan het ook wel mooi zijn. Ik zou het per tabblad niet heel veel toegevoegde waarde vinden hebben, maar het zou m.i. bv wel goed gebruikt kunnen worden om de nieuws-afdeling en de wiki-afdeling een eigen gezicht te geven, en tzt ook het EA-deel. Dan hoef je niet het ene deel knalgroen en het andere rood te doen, maar gewoon net een wat ander accent.

ik blijf erbij dat het dan teveel word, per seizoen zou wel weer leuk zijn oid, maar een logo met een kerstmuts erop is ook leuk voor kerst etc, fok heeft nu ook verschillende banners erboven met de lente, ik vind het onwijs irritant kijken, krijg je idd een disco effect.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 08:50

Bij Google heb ik dat gevoel helemaal niet, ligt er net aan hoe subtiel je het toepast. Ik vind af en een toe een thema juist wel leuk.
maar het ene seizoen een geel logo en in de winter bijvoorbeeld een blauwe is wel iets te veel van het goede.. maar misschien op de dag dat het winter wordt is het bijv. wel even leuk om iets te veranderen.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 09:10

*\o/* Ik heb helaas nog geen tijd gehad om verder met m'n eigen logo's te gaan. Wil er nog even aan verder knutselen als ik tijd heb. Heb ook nog wat conceptjes op de pc staan die ik nog niet online heb gegooid, maar die ook niet echt vernieuwend zijn.

Ik vind uit het rijtje het rijtje die van Kitty het mooist. Mooi sierlijk, maar toch duidelijk. Mijn voorkeur gaat bij die wel uit naar de versie met achterbeen, maar die zonder achterbeen vind ik de voorhand weer beter en is het geheel beter in evenwicht.

De laatste vind ik ook een erg leuk idee (van wie is die eigelijk?), alleen de lijnen zijn wat te dun en worden iets te vaak onderbroken, waardoor het niet echt vloeiende lijnen zijn. Als je 'm verkleind valt het beeld nu ook een beetje weg.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 09:34

Knoffer schreef:
De laatste vind ik ook een erg leuk idee (van wie is die eigelijk?), alleen de lijnen zijn wat te dun en worden iets te vaak onderbroken, waardoor het niet echt vloeiende lijnen zijn. Als je 'm verkleind valt het beeld nu ook een beetje weg.

*steekt vinger op*

kis6ireentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:56

Wat vinden jullie hiervan?

Afbeelding

Logo is gemaakt door mijn vriend, het plaatje is een getekende versie van een foto van mijn eigen paard Siroko.

----
http://www.stephandewolf.nl

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:57

wow, deze is wel heel mooi.
Maar wel te groot toch ?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:00

Ik zou dan veel liever Julius zien.....
Daarnaast blijft er van dit logo op 60 px hoog niet veel over.... ;)

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:03

ik vind de eerste en de laatste die bart leuk vind ook wel leuk.

verder heb ik een andere smaakt dan bart geloof ik :+

blijf die van julien erg mooi vinden.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:04

Dit is niet echt mijn smaak.. en daarnaast vind ik dat bokt.nl overgenomen van DjoyceDesign.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:06

Ik vind hem wel erg mooi, maar inderdaad veel te hoog...