Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:Misschien tipje: dat logo van Julien SVU gebruiken en bij elk onderdeel van Bokt (dus niet per topic!) een andere kleur erin gooien! Dus bijv. rassen rood, nieuws blauw, kantine paars ect ect! (dus alleen de randkleur van het logo zélf!)
xDramaQueen schreef:HorseyDude schreef:Misschien tipje: dat logo van Julien SVU gebruiken en bij elk onderdeel van Bokt (dus niet per topic!) een andere kleur erin gooien! Dus bijv. rassen rood, nieuws blauw, kantine paars ect ect! (dus alleen de randkleur van het logo zélf!)
persoonlijk zou dat bij mij irritatie opwekken dat ik bij elke pagina steeds een nieuw iets tevoorschijn krijg, 1 is meer dan genoeg
Shadow0 schreef:Je kunt dat soort kleureffecten wel heel subtiel verwerken, en dan kan het ook wel mooi zijn. Ik zou het per tabblad niet heel veel toegevoegde waarde vinden hebben, maar het zou m.i. bv wel goed gebruikt kunnen worden om de nieuws-afdeling en de wiki-afdeling een eigen gezicht te geven, en tzt ook het EA-deel. Dan hoef je niet het ene deel knalgroen en het andere rood te doen, maar gewoon net een wat ander accent.