1 April 2016 , wat gaat het zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:57

Wordt het een mix van de grappen van de afgelopen 15 jaar?

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:58

JorisDy schreef:
Wordt het een mix van de grappen van de afgelopen 15 jaar?

met buitenspelen, liedjes en vooral heel veel zand erbij..

JorisDy

Re: 1 April 2016 , wat gaat het zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:59

Terug naar je kindertijd? :')

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:05

Terug naar vroeger?
En iedereen wordt iemand anders?
Dus wisselen van gebruikersnaam, maar dan ook van profiel en avatar enzovoort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:10

Of als je username gewisseld hebt keer je terug naar je oorspronkelijke?

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:11

Hoe bedoel je?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:12

Misschien was het voor een topic achter de schermen bedoeld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:13

Ik heb geregistreerd 10 jaar terug als sweetrebecca na omzwerven als takkie_muis nu [naam] als user. Stel je voor dat ik morgen sweetrebecca weer ben :oo

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:14

Oh op die manier. Maar er zijn heel veel mensen die nog steeds dezelfde naam hebben, dus dat zou niet zo logisch zijn denk ik.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:15

Rebecca schreef:
Ik heb geregistreerd 10 jaar terug als sweetrebecca na omzwerven als takkie_muis nu Rebecca als user. Stel je voor dat ik morgen sweetrebecca weer ben :oo

Dan wordt het voor mij knap saai, ik heb nooit anders geheten dan Alwiene :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:17

Alwiene schreef:
[naam] schreef:
Ik heb geregistreerd 10 jaar terug als sweetrebecca na omzwerven als takkie_muis nu [naam] als user. Stel je voor dat ik morgen sweetrebecca weer ben :oo

Dan wordt het voor mij knap saai, ik heb nooit anders geheten dan Alwiene :D

Heeel saai :+

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:26

Rebecca schreef:
Ik heb geregistreerd 10 jaar terug als sweetrebecca na omzwerven als takkie_muis nu Rebecca als user. Stel je voor dat ik morgen sweetrebecca weer ben :oo

Ben jij takkie_muis :oo :oo :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:27

Chocopasta schreef:
[naam] schreef:

Ben jij takkie_muis :oo :oo :oo

:') ja hoezo? :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:29

Joaltijd schreef:
Ik zit even twee kanten op te denken..
Getal 42 - een computer genaamd Deep thought moest uitrekenen wat de zin van het leven is.
Zand - op wiki lees ik dat zand wordt gebruikt voor de productie van (computer)chips.

Ofwel: computer is techniek en daardoor de biks&bites grap. Dus de grappen van voorgaande jaren mixen.

En toen wou ik een lijstje maken met alle bokt.nl grappen.. wat een prutwerk :')

Zand is silicium, van silicium worden siliciumschijven gemaakt die je wafers noemt, momenteel de meest gebruikte maat in de chipindustrie is 12 inch doorsnede, op die wafers wordt resist gecoat, daarna worden ze belicht met lithografische machines met lijntjes vanaf 32 nm dik, de wafers worden ontwikkeld, ge-etst, eventueel metaal coating erop, nieuwe resist, en weer overnieuw belicht op een lithografische machine met een overlay nauwkeurigheid van maximaal 3 nm, en zo wel 30 keer. Daarna worden ze in stukjes gesneden en wordt er een zijkantje op gezet. :j
Met zand kun je zoveel leuke dingen doen, niet alleen taartjes bakken, maar ook chips maken, en zorgen dat ik brood op de plank heb. :))

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:29

Haha nou dat was een voor mij 'bekende' user, opvallende naam en kwam blijkbaar veel in dezelfde topics. Blijkt nu heel takkie_muis omgedoopt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:31

Zijn we al wat verder?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:33

Neonlight schreef:
Joaltijd schreef:
Ik zit even twee kanten op te denken..
Getal 42 - een computer genaamd Deep thought moest uitrekenen wat de zin van het leven is.
Zand - op wiki lees ik dat zand wordt gebruikt voor de productie van (computer)chips.

Ofwel: computer is techniek en daardoor de biks&bites grap. Dus de grappen van voorgaande jaren mixen.

En toen wou ik een lijstje maken met alle bokt.nl grappen.. wat een prutwerk :')

Zand is silicium, van silicium worden siliciumschijven gemaakt die je wafers noemt, momenteel de meest gebruikte maat in de chipindustrie is 12 inch doorsnede, op die wafers wordt resist gecoat, daarna worden ze belicht met lithografische machines met lijntjes vanaf 32 nm dik, de wafers worden ontwikkeld, ge-etst, eventueel metaal coating erop, nieuwe resist, en weer overnieuw belicht op een lithografische machine met een overlay nauwkeurigheid van maximaal 3 nm, en zo wel 30 keer. Daarna worden ze in stukjes gesneden en wordt er een zijkantje op gezet. :j
Met zand kun je zoveel leuke dingen doen, niet alleen taartjes bakken, maar ook chips maken, en zorgen dat ik brood op de plank heb. :))

Ben jij ook al zo slim? :P

Omg, je hebt schipper mag ik overvaren in je OS..
Weer een spel wat we altijd op de basisschool speelden..

Chocopasta schreef:
Haha nou dat was een voor mij 'bekende' user, opvallende naam en kwam blijkbaar veel in dezelfde topics. Blijkt nu heel takkie_muis omgedoopt :')

Haha!

Lente schreef:
Zijn we al wat verder?

Nope :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:33

Whaha klopt , wou 10 jaar terug al [naam] maar was bezet. Als puber sweetrebecca maar gedaan , toen veranderd naar takkie_muis , Takkie mijn overleden konijn en Muis mijn pors van 13 alweer . Toen in een topic zag ik dat je ook veranderen kon naar een inactieve gebruikersnaam , de oude [naam] was nooit online en aangezien ik over Takkie heen wou en het een plekje geven(Takkie was mijn leermeester en heeft mijn kijk op konijnen veranderd) wou ik graag veranderen naar [naam]. Na pb van mod ging het hard en was ik snel [naam] , veel topic van de leg maar heb Takkie wel een plekje kunnen geven zonder elke dag eraan geherinnerd te worden

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:39

gerlindie schreef:
Joaltijd schreef:
quote="zonnebloem18"]
Edit: Verkeerde topic
[/quote
Mm, iets omwisselen?

Ik geloof niet dat jij in het verkeerde topic post :')

Nou ja, net stond er: mutsen!
Dus het kan nog wel een echte vergissing zijn

dan haal je het toch gewoon weg normaal gesproken? We moeten toch niet de modjes gaan temmen :+

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:53

Ik ben helemaal blij als ik morge mijn blauwe naam terug krijg <3

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:53

Silicium is ook goed voor je haar en kraakbeen! :)* Maar dan moet je het wel innemen. Dus wie mooi haar wil, gewoon wat vaker zandhappen!

Ik ga morgen een zandbak voor mijn neefje kopen, die er dan zaterdag mee kan spelen. Telt dat ook voor iets??

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:06

Lalidan schreef:
Silicium is ook goed voor je haar en kraakbeen! :)* Maar dan moet je het wel innemen. Dus wie mooi haar wil, gewoon wat vaker zandhappen!

Ik ga morgen een zandbak voor mijn neefje kopen, die er dan zaterdag mee kan spelen. Telt dat ook voor iets??

Vroeger op het strand at ik altijd zand op, ik haatte stranden en hoopte ze zo weg te eten snap je? :P

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:11

Dat geeft weer een nieuwe definitie aan 'je oog was groter dan je maag' :)) Maar dan heb je nu vast wel mooi haar ;).

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:18

Lalidan schreef:
Dat geeft weer een nieuwe definitie aan 'je oog was groter dan je maag' :)) Maar dan heb je nu vast wel mooi haar ;).

_O- Ik heb geweldig haar O:)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:21

Foto! Foto!