Ik kan mijn eigen berichten soms niet meer terugvinden. Ik zie ze wel, maar als ik er bijvoorbeeld vandaag 10 nieuwe heb geplaatst, dan zie ik er nu nog maar 8. Hoe kan dit? Na een lange tijd zijn ze wel weer zichtbaar.
dat ik net als velen vaak opnieuw moet inloggen is dus niet zo vreemd wat ik wel vreemd vind is dat als ik wil inloggen onder mijn eigen naam hij zegt dat die mijn wachtwoord niet kent en dan 2 naam opties geeft en dan kies ik mijn naam en dan kent die me wel ..
kweet niet of het al gemeld is, maar wanneer ik ea tk forums aan het kijken ben of een topic in een van die forums gepost heb word ik steeds terug gezet naarhet tabblaadje informatief..Ook wanneer ik gewoon vorige doe...Erg irritant..
Ik weet niet of het al gemeld is (ben 2 weken op vakantie geweest, dus niet bijgehouden), maar ik heb 4 blz's teruggelezen en ik zag het niet staan.
Ik merkte dat je nu bij 'bekijk je eigen berichten' weer naar pagina 2 kunt. Dus ik poste iets in een topic op pagina 2, en dat topic gaat vervolgens bovenaan pagina 2 staan (en blijft daar) in plaats van bovenaan pagina 1...
Edit: Nu is het wel overgesprongen naar pagina 1...
Ik heb niet het hele topic doorgelezen (beetje teveel pagina's). Maar ik wordt zowel thuis als op mijn werk gewoon uitgelogd.
Op mijn werk is het 't ergste. Dan wordt ik na elke minuut eruit gegooid en moet ik opnieuw aanloggen. Thuis duurt het iets langer (5 min. schat ik). Ik hoop echt dat hier iets aan gedaan kan worden.
betreffende het probleem van steeds weer wordne uitgelogd..op de vorige pagina`s heeft een tip gestaand dat je pc tijd even 10 min voor moet zetten...weet niet wat de reden ervan is, maar weet wel dat het werkt
Wat betreft mijn probleem van hierboven beschreven..het gebeurd nog steeds en erg erg erg irritant...
Nou, dat vind ik niet echt een goede oplossing. Die pc tijd heb ik weleens nodig (de goede tijd dus). Dus die ga ik niet voor Bokt verzetten. Er moet toch een andere oplossing voor te vinden zijn?
Van dat uitloggen continu heb ik ook last van, op sommige computers kan ik niet eens mn pbtjes kijken, omdat ie dan alweer uitgelogd is. Ben er inmiddels eigelijk al aan gewend, hoewel het nog steeds strontvervelend is, dat je soms berichtjes wel 10 x opnieuw moet typen omdat hij ze niet verzend als je ineens uitlogd en dan is je berichtje dus ook weg... 1...2...3...10
heb ook een probleempje met bokt. vaak als ik een bericht aan het typen ben en dan wil posten ben ik oppeens uitgelogd. beetje vervelend als het een lang verhaal is. ligt het aan mijn comp of aan het nieuwe bokt? heb echt geen idee. wat kan ik doen om het weer goed te krijgen?
Ik heb sinds gisteren er een probleem bij. Als ik iemand een PM wil sturen, verdwijnt deze als ik op verzenden klik. De geadresseerde krijgt hem niet en hij is ook niet in de sentbox terug te vinden.