Ibbel schreef:Het ziet er meer uit als een 2 maanden oud embryo in de baarmoeder. Nou zóu dat een gevolg van alles kúnnen zijn...Dat zag ik er dus ook in! Maar dat was zo belachelijk dat ik het niet zei
Lente schreef:Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig?? Oh Len, je komt ze helpen? Jouw whihihihihi logeert hier nog steeds he?
Nee man, ik heb het van beide kanten bekeken en het is áltijd hopeloos. Bokkers worden gek, teamies laten écht niks nuttigs los...En met een beetje pech hebben ze geen tijd/zin en slaan ze 1 april over
Lente schreef:En met een beetje pech hebben ze geen tijd/zin en slaan ze 1 april over Wat schat je ons weer hoog in...
Lente schreef:Nee man, ik heb het van beide kanten bekeken en het is áltijd hopeloos. Bokkers worden gek, teamies laten écht niks nuttigs los...En met een beetje pech hebben ze geen tijd/zin en slaan ze 1 april over dat zou banketstaaf zijn
Citaat:De landen zijn nu: EuropaFrankrijk, Italië, Denemarken, Zweden, Turkije, Finland, Groot-Brittannië, IerlandEuropa/AziëRuslandAfrikaMali, Nigiria, Tsjaad, Algarije, MarokkoWel een oude.. Mist er wat?
Lente schreef:En met een beetje pech hebben ze geen tijd/zin en slaan ze 1 april over Maar wel tijd om ons helemaal gek te maken
The Bunny Club heeft er niets (meer) mee te maken. Die heeft juist het nakijken, als alles goed gaat.
Ibbel schreef:The Bunny Club heeft er niets (meer) mee te maken. Die heeft juist het nakijken, als alles goed gaat.
Paisano schreef:Met wat fantasie inderdaad, Nayomie! Maar we slaan wel wat landen over dan...Welke landen dan?
Nayomie schreef:Paisano schreef:Met wat fantasie inderdaad, Nayomie! Maar we slaan wel wat landen over dan...Welke landen dan?Mali & Nigeria