Je zou vanaf Israel wel weer pijlsnel richting die andere I kunnen... Dat zou het plaatje wel af maken
Wauw, wat worden jullie creatief als jullie wanhopig zijn. Ik zie er echt geen omgekeerd bokkend paard in.
Ibbel schreef:Je zou vanaf Israel wel weer pijlsnel richting die andere I kunnen... Dat zou het plaatje wel af maken Irak of Iran?
EvelijnS schreef:Wauw, wat worden jullie creatief als jullie wanhopig zijn. Ik zie er echt geen omgekeerd bokkend paard in.Goed kijken
Nayomie schreef:Ibbel schreef:Je zou vanaf Israel wel weer pijlsnel richting die andere I kunnen... Dat zou het plaatje wel af maken Irak of Iran?Over welke andere I hebben we het nu iedere keer gehad?
Ibbel schreef:Over welke andere I hebben we het nu iedere keer gehad?Italië of Ierland bedoel je dan? Of eentje die jullie nog niet wilden toegeven?
Ibbel schreef:Nayomie schreef:Irak of Iran?Over welke andere I hebben we het nu iedere keer gehad?Ik heb serieus geen idee Maar ik gok op Ierland
Anoli schreef:eerlijk gezegd zie ik er geen bokkend paard in... Ik ook niet en dat is helemaal niet erg.
Bagheera_206 schreef:Hij wordt al steeds mooier. Ook beter? Ik zie ook geen bokkend paard.. Van geen enkele kant
Paisano schreef:takkie_muis schreef: Jullie zijn echt vaag dit is echt een bokken paard Hoe dan? Teken eens Ik kan niet zo goed tekenen , 2 linkerhanden ik ga maar eens een frisse neus halen , ik begin door te draaien
maar... Wat dan nog? Dan hebben we een vorm, ja leuk, maar hoe kan dat nou met de 1 april grap van bokt te maken hebben
takkie_muis schreef: Jullie zijn echt vaag dit is echt een bokken paard Nou leg dan uit wat waar moet zitten....Net zoals mijn MLP tekening...
xBeauuu schreef:maar... Wat dan nog? Dan hebben we een vorm, ja leuk, maar hoe kan dat nou met de 1 april grap van bokt te maken hebben Misschien moet het Julius worden??edit: zo heet ie toch die als voorbeeld diende voor het bokt-logo??
Het ziet er meer uit als een 2 maanden oud embryo in de baarmoeder. Nou zóu dat een gevolg van alles kúnnen zijn...
Ik zie er eerder een konijn in hafjesliefde schreef:jeeej weer bijna 1 april! na de loze hints van vorig jaar, laat ik me ook niet meer vangen!dus ik zoek weer mee Check dit. Van vorig jaar. Straks worden we weer in het ootje genomen
Ibbel schreef:Het ziet er meer uit als een 2 maanden oud embryo in de baarmoeder. Nou zóu dat een gevolg van alles kúnnen zijn...Iedereen begint weer op 0 berichten?