Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CaPrIoLe`79 schreef:Ik geloof dat ongeveer half bokt iets in het grafisch vormgeven heeft gestudeerd. Alleen de meesten roepen dat net iets minder hard. Een studie wil nog niet zeggen dat die personen nu net de beste ideeen hebben.
JulienSVU schreef:IcePrincess schreef:
Ik kijk niet vanuit het "wat vind ik leuk", ik kijk vanuit het "wat is een goed logo". Zoals ik al eerder zei, ik zou hem graag meer geabstraheerd willen zien. Niet omdat ik dat wil of leuk vind, maar om je te helpen een beter logo te maken want er zit absoluut potentie in.
Wat ík vind is een heel ander verhaal want ik vind dat Julius duidelijk herkenbaar moet blijven(en met zo'n ontwerp ben ik zelf dan ook bezig). Maar dat wil niet zeggen dat ik een ander niet wil of kan helpen met het verbeteren van hun logo. Maar goed, ik ga je ook niet dwingen ofzo, ik vind het enkel erg jammer als het hierbij blijft
.
Heb jij er voor gestudeerd? Ik namelijk wel, en ik werk als grafisch vormgever bij een groot communicatiebureau. Niet dat dit er toe doet, alleen wat jij goed vind hoeft een ander niet te vinden. Dit blijft een persoonlijke mening.
Kep al aangegeven hier niet te lang over te willen discusseren. We zien straks uiteindelijk wel welk logo het wordt, en ik gun het ieder van harte!
Thx JoyceWij liggen geloof ik wel op 1 lijn
haha
xDramaQueen schreef:ze is idd een grafisch vormgever, maar dat hoeft niets te zeggen, ook zonder opleiding kan je waanzinnig zijn.
xDramaQueen schreef:excuus, maar je snapt wat ik bedoel
@ DJoysDesignz: het zijn tips, ze dwingt haar toch niet? niet gaan overdrijven, ze geeft tips met daarin haar mening ze zegt niet dat ze iets verplicht moet toch? als julien het zo wil houden moet ze dat doen toch
CaPrIoLe`79 schreef:Toch zou blij zijn als ik tips kreeg van iceprincess en haar collega`s die meekijken. Dat zijn niet de minsten in het conceptartists-wereldje en zo`n opmerking van `heb je er voor gestudeerd`, is wel erg uit de hoogte, omdat iemand toevallig een mogelijk verbeterpunt ziet en probeert te helpen.
CaPrIoLe`79 schreef:Toch zou blij zijn als ik tips kreeg van iceprincess en haar collega`s die meekijken. Dat zijn niet de minsten in het conceptartists-wereldje en zo`n opmerking van `heb je er voor gestudeerd`, is wel erg uit de hoogte, omdat iemand toevallig een mogelijk verbeterpunt ziet en probeert te helpen.
DJoysDesignz schreef:xDramaQueen schreef:ik ga eens kijken of ik een logo overzicht kan maken
Iemand heeft toch een pagina met alle logo's ?