Bokt is op zoek naar een nieuw logo!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:06

Ik geloof dat ongeveer half bokt iets in het grafisch vormgeven heeft gestudeerd. Alleen de meesten roepen dat net iets minder hard. Een studie wil nog niet zeggen dat die personen nu net de beste ideeen hebben.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:07

CaPrIoLe`79 schreef:
Ik geloof dat ongeveer half bokt iets in het grafisch vormgeven heeft gestudeerd. Alleen de meesten roepen dat net iets minder hard. Een studie wil nog niet zeggen dat die personen nu net de beste ideeen hebben.

Dat zeggen we ook niet. Maar het gaat erom dat het altijd meningen blijven.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:08

JulienSVU schreef:
IcePrincess schreef:

Ik kijk niet vanuit het "wat vind ik leuk", ik kijk vanuit het "wat is een goed logo". Zoals ik al eerder zei, ik zou hem graag meer geabstraheerd willen zien. Niet omdat ik dat wil of leuk vind, maar om je te helpen een beter logo te maken want er zit absoluut potentie in.

Wat ík vind is een heel ander verhaal want ik vind dat Julius duidelijk herkenbaar moet blijven :D (en met zo'n ontwerp ben ik zelf dan ook bezig). Maar dat wil niet zeggen dat ik een ander niet wil of kan helpen met het verbeteren van hun logo. Maar goed, ik ga je ook niet dwingen ofzo, ik vind het enkel erg jammer als het hierbij blijft :) .

Heb jij er voor gestudeerd? Ik namelijk wel, en ik werk als grafisch vormgever bij een groot communicatiebureau. Niet dat dit er toe doet, alleen wat jij goed vind hoeft een ander niet te vinden. Dit blijft een persoonlijke mening.
Kep al aangegeven hier niet te lang over te willen discusseren. We zien straks uiteindelijk wel welk logo het wordt, en ik gun het ieder van harte!

Thx Joyce :) Wij liggen geloof ik wel op 1 lijn ;) haha

ze is idd een grafisch vormgever, maar dat hoeft niets te zeggen, ook zonder opleiding kan je waanzinnig zijn.

JustJoyce

Re: Bokt is op zoek naar een nieuw logo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:10

Maar ook al heb je ervoor geleerd hoeft het nog niet te betekenen dat je dan iemand kan helpen met verbeteren van een logo. Want het blijft haar mening van het logo.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:10

Kan je die polo niet ook gewoon bestellen? :') dies coel =:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:11

xDramaQueen schreef:
ze is idd een grafisch vormgever, maar dat hoeft niets te zeggen, ook zonder opleiding kan je waanzinnig zijn.

Was je het woordje 'goed' vergeten? Want nou klinkt het niet echt als een compliment :')

Anyway : dit is een beetje een oeverloze discussie aan het worden heb ik het idee, mss weer terug naar het onderwerp? Logo's ontwerpen op zich en daar gericht opmerkingen over maken ipv op de achtergronden ofzo van degenen die ze maken? :)

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:13

Klopt helemaal wat jullie zeggen, maar kijk waar ik op reageer.
Ik reageer op het feit dat iemand spreekt van een goed of fout logo.
Als iemand mij wil wijs maken of het logo goed is of niet ontvang ik graag goede argumenten.. daarentegen, als je in de creatieve fase zit is niets fout! Laat lekker ieder zijn eigen creativiteit de vrije loop. Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom, maar niets is in mijn ogen fout wanneer het niet afbstract genoeg is o.i.d.

Inderdaad als we nou lekker met zijn allen gewoon creatitief bezig zijn en het leuk hebben hier :) Das voor mij op Bokt toch wel het doel ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:14

Nog 2 weken en dan is het bekend!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:15

excuus, maar je snapt wat ik bedoel :D
@ DJoysDesignz: het zijn tips, ze dwingt haar toch niet? niet gaan overdrijven, ze geeft tips met daarin haar mening ze zegt niet dat ze iets verplicht moet toch? als julien het zo wil houden moet ze dat doen toch :)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:16

xDramaQueen schreef:
excuus, maar je snapt wat ik bedoel :D
@ DJoysDesignz: het zijn tips, ze dwingt haar toch niet? niet gaan overdrijven, ze geeft tips met daarin haar mening ze zegt niet dat ze iets verplicht moet toch? als julien het zo wil houden moet ze dat doen toch :)

Ik had ook niet gezegd dat er wordt gedwongen? heb je mij niet horen zeggen. Maar laten we nou maar gewoon stoppen met deze discussie en gewoon ontwerpen.

Cossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:17

JulienSVU schreef:
Inderdaad als we nou lekker met zijn allen gewoon creatitief bezig zijn en het leuk hebben hier :) Das voor mij op Bokt toch wel het doel ;)

zo is dat *D

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:17

Toch zou blij zijn als ik tips kreeg van iceprincess en haar collega`s die meekijken. Dat zijn niet de minsten in het conceptartists-wereldje en zo`n opmerking van `heb je er voor gestudeerd`, is wel erg uit de hoogte, omdat iemand toevallig een mogelijk verbeterpunt ziet en probeert te helpen.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:18

CaPrIoLe`79 schreef:
Toch zou blij zijn als ik tips kreeg van iceprincess en haar collega`s die meekijken. Dat zijn niet de minsten in het conceptartists-wereldje en zo`n opmerking van `heb je er voor gestudeerd`, is wel erg uit de hoogte, omdat iemand toevallig een mogelijk verbeterpunt ziet en probeert te helpen.

Begin nou niet opnieuw met deze discussie, volgens mij hadden we het al afgerond.

JustJoyce

Laten we gewoon weer creatief bezig zijn dames! :D

xDramaQueen

CaPrIoLe`79 schreef:

ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar jij snapt me :j

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:19

Jaaa laten we er over ophouden :D

Ik durfde ook bijna niet te zeggen dat ik grafisch vormgever ben omdat je inderdaad dan deze reacties krijg CaprioLe.
Dan moet je gewoon niet spreken van goed of fout ;) Dan moet ik mezelf wel verdedigen! ;)

Zij zijn niet degene die beslissen ;) Dat is nog altijd het MODTeam. Als zij graag iets anders zien dan doe ik dat meteen haha

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:19

ik ga eens kijken of ik een logo overzicht kan maken :j

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:20

Wordt vast gewaardeerd ;) haha

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:20

Idd! MODTeam is eigenlijk de opdrachtgever. Die zullen bij de bekendmaking ook wel wat wijzigingen eventueel doorgeven.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:21

xDramaQueen schreef:

Iemand heeft toch een pagina met alle logo's ?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:23

DJoysDesignz schreef:
xDramaQueen schreef:

enig idee waar die staat? zag namelijk net dat bart er nog 1 moet maken.

CaPrIoLe`79

Er staat hier ergens een link van highwaykid met alle logo`s, die staat ook in het laatste boktbeheerbulletin.

JustJoyce

Ik zit even te zoeken voor je :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:24

Bart gaat er eentje maken met de logo's die hen op dit moment het meeste aanspreken. Niet alle logo's

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:24

DJoysDesignz schreef:
xDramaQueen schreef:

Klopt, highwaykind heeft een overzichtje gemaakt, link vind je in haar post een paar pagina''s terug :) OOk Bart gaat nog een overzichtje maken met logo's die hem (en het team) positief opgevallen zijn, als ik het goed heb begrepen ;)