dintjo0W schreef:Er is wel een proefversie voor 30 dagen te downloaden op downloads.vnunet.com. En dan moet je bij de zoekfunctie Animation Shop intikken.
Succes!
hey bij mij kan ie em niet vinden...heb je een link???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dintjo0W schreef:Er is wel een proefversie voor 30 dagen te downloaden op downloads.vnunet.com. En dan moet je bij de zoekfunctie Animation Shop intikken.
Succes!
slimmerik schreef:Helemaal niets meer zo te zien want je avatar staat er nu wel.....
izzy1985 schreef:dintjo0W schreef:Er is wel een proefversie voor 30 dagen te downloaden op downloads.vnunet.com. En dan moet je bij de zoekfunctie Animation Shop intikken.
Succes!
hey bij mij kan ie em niet vinden...heb je een link???
LoveDonis schreef:Ik kan niet kopieren, ben nu op school dus ik zal het vanmiddag even doen. (of de foto staat ook wel in m'n profiel! Het is de foto waar ik samen met een koffievos paard op sta: Kai, en hij eet daar iets uit mn hand. Je ziet mij alleen van de zijkant/achterkant)
djoeka schreef:Wie wil mij helpen. Ik heb via imageshacke geprobeerd om een avatar te plaatsen. Ik weet niet wat ik fout doe maar het lukt gewoon niet.
Alvast bedankt voor de hulp
natasja50 schreef:djoeka schreef:Wie wil mij helpen. Ik heb via imageshacke geprobeerd om een avatar te plaatsen. Ik weet niet wat ik fout doe maar het lukt gewoon niet.
Alvast bedankt voor de hulp
Zet even de foto hier neer.
djoeka schreef:Dank je, het is gelukt zoals je ziet.