Chiqa schreef:Zie je naam niet op de ban lijst staan Saskiakefie dus zo spannend zal die ook wel niet zijn
wat bedoel je?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Zie je naam niet op de ban lijst staan Saskiakefie dus zo spannend zal die ook wel niet zijn
Martine123 schreef:ik heb zojuist een bericht gehad dat mijn reactie is verwijderd omdat het niks toevoegt aan de HAW ofzo (ik zei diepe, diepe respect in een topic)
.
BraveSpots schreef:Pff, ik ben allang blij dat bokt er is, en ik denk dat vele klagers hier het zelf niet beter zouden doen. Naar mijn inzien mag je hier best op een normale manier (stevig) discusieren, en regels zijn er imo voor aan te houden, niet om uit te dagen en dan te zeggen dat het beleid niet goed genoeg werkt.
eknein schreef:Hoe kan dit nou in godsnaam een dictatuur zijn, niemand verplicht je om lid te worden van dit forum. Als je lid wilt zijn moet je je houden aan de afgesproken regels.
Als je er niet aan wilt houden ga je toch lekker naar een ander forum?
savath schreef:Ik geef steeds mijn eigen mening,maar probeer die zo deftig mogelijk te verworden,maar zeg wel wat ik denk.
heb nog nooit geband geweest
Chiqa schreef:Martine, Eknein verteld gewoon heel vriendelik haar mening, jammer dat je zo
aangevallen reageerd, waarom vraag ik me af?
Ir111 schreef:Henrieke schreef:Regels zijn regels en die staan overal duidelijk vermeld, daar moet je je gewoon aan houden .
Ik heb nog nooit ergens last ofzo van gehad.
Hier sluit ik me bij aan!
en volgens mij gedraag ik me echt niet overdreven netjes Martine123 schreef:ja maar veel mensen krijgen voor het minste of geringste meteen een sanctie
Martine123 schreef:ja maar veel mensen krijgen voor het minste of geringste meteen een sanctie