En wat is RK?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tieneke schreef:Ik voel me ook serieus belazerd, wie er ook heeft meegelezen daar. Eigenlijk zelfs echt als een mes in de rug.
slimmerik schreef:Nadya schreef:Nee, ze heeft officieel meegedeeld gekregen dat er geen bezwaar mogelijk is tegen dit besluit. Dus het is geen kwestie van 'weerhouden'. Ik weet nu wat meer van de andere kant, zal vanavond nog even met mijn vriend praten over wat er mogelijk is op internet qua hacken en IP-adressen, maar dat er iets niet klopt, is me nu steeds duidelijker geworden.
Er zal best veel mogelijk zijn. Maar dan zou diegene een half jaar lang RK haar account èn het account van de mod gehackt hebben. En wie heeft er in godsnaam baat bij wat er op het modtopic speelt? RK had er duidelijk spijt van dat ze geen vinger meer in de pap had en ik proefde uit haar posten dat ze heel nieuwsgierig was hoe het modteam tot bepaalde beslissingen kwam.
Picasso schreef:Omdat ik 'stiekem' heel nieuwsgierig van aard ben, heb ik tóch op de BoktHyve gelezen en nu weet ik niet meer wat ik moet geloven....heb al spijt van mijn eerdere post hierboven....ik snap er niks meer van....
_Noraly schreef:ik vind dat dit eigenlijk uitgesloten moet zijn, als je toch al gebant bent van bokt, waarom zou je dan niet een complete leugen op het forum neerzetten? Waardoor er een nog ergere discussie op gang word gebracht.
Nee geen goed idee als het aan mij ligt (en volgens mij ben ik de enige die er zo over denkt)
slimmerik schreef:Als je ècht ten onrechte een ban krijgt en voor l*l gezet wordt of openbaar van een misdaad wordt beschuldigd door het beheer, moet je om jezelf recht in de spiegel aan te kunnen kijken zeker aangifte doen bij de politie wegens smaad.
Andersom als er ècht een Inet misdaad wordt gepleegd, dient het beheer daar ook aangifte van te doen.