Lydia_ schreef:Dus, als ik het goed begrijp kan ze nog terug komen?
Jup, na minimaal een jaar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lydia_ schreef:Dus, als ik het goed begrijp kan ze nog terug komen?
Tieneke schreef:Trouwens, we zitten hier niet in de rechtzaal. Dus die vergelijking gaat niet op.
magda_90 schreef:lees pagina zeven eens onderaan
Daar staat RK 's kant.
_Jessica schreef:Wat mij betreft is de ban inderdaad ook terecht, ergens snap ik wel waarom ze het gedaan heeft hoor!
Niet dat het eerlijk is maar.... als jij het wachtwoord van een mod weet zou jij dan niet in de verleiding komen om even te kijken? Ik weet 100% zeker van mezelf van wel!
Maar ok de ban is terecht, maar ben wel benieuwd naar RK haar verhaal.
Cayenne schreef:Die weer wel... Twee maten. Runningkawa is ook een OUD mod.
magda_90 schreef:Ik heb RK een email gestuurd om het verhaal te doen, hier is ie.
En het beheer, ik mag geen emails openbaar maken dat weet ik. Maar gezien mensen twee kanten willen weten geef ik hier kant nummer 2.
Evantia schreef:Adil18 schreef:Verder wil ik niet heel lüllig zijn, maar het beveilingssysteem van Bokt is heeeel erg hackbaar...
Verklaar u nader? ...Hier ben ik wel héél benieuwd naar!! PhpBB zijn één van de meest gebruikte en gebruiksvriendelijke fora's dus het zou me verbazen dat iedereen in het admin paneel kon.
Mystica schreef:@ lizmd: ik verklaar helemaal niks. Ik weet namelijk niet of ze wel of niet onschuldig is, zie ook niet in waarom ik dan een verklaring zou moeten zoeken?
MissHaffie schreef:Wat is de volgende stap?
MissHaffie schreef:Ik ken RK als een eerlijk, gerechtvaardigd en straight-to-the-point persoon.
Ik vind 't ook heel erg lastig om hier een mening over te vormen, dat doe ik dan ook niet.
Typisch, eerst een topic met 'RK is geband, dit MAG niet..', daarna een 'RK is geband, omdat..' topic waarin iedereen ineens omslaat..
Wat is de volgende stap?
Nijn schreef:Ach ik heb al aan een mod gezegt wat er ook gebeurd kon zijn, en daar wordt domweg niet op gereageerd, want ik kan me indenken wie RK een hak wil zetten en die dat technisch ook mogelijk weet te maken