Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:bedreiging van zware mishandeling heb ik wel eens gelezen dat die ge-uit zijn.
Als jij zegt dat je iemand weet te wonen en hem wel ff kapot gaat slaan is dat een reële bedreiging.
faye schreef:Als je een doodsbedreiging of bedreiging van mishandeling krijgt moet je aangifte doen, simpel.
runningkawa schreef:wat als niet reageert op een gluurder en alleen de gordijnen dicht doet...houd die dan op?
Chiqa schreef:runningkawa schreef:wat als niet reageert op een gluurder en alleen de gordijnen dicht doet...houd die dan op?
...we hebben het over scheld PB's op bokt...nogmaals.
Kan je antwoord geven op mn eerste vraag? Want die lijk je steeds te ontwijken?
katiavl schreef:Die staat al in het topic, worden blijvend lastig gevallen ook bij negeren
runningkawa schreef:waar reageer ik niet op chiqa?
Chiqa schreef:Okay zoiets begreep ik dus wel Rk maar wat nu als je dr niet op reageerd?
Citaat:En mensen laten we niet doordraven, we hebben het nu over een zielig triest PBtje niet over een gluurder of aanrander die jou op staat te wachten bij de deur.
Anders is deze discussie imo zinloos.
nickyu schreef:Citaat:En mensen laten we niet doordraven, we hebben het nu over een zielig triest PBtje niet over een gluurder of aanrander die jou op staat te wachten bij de deur.
Anders is deze discussie imo zinloos.
en wat als die persoon heel erg goed weet waar je woont
jij NIET reageert op die pbs
die andere andere mensen die daar werken of dinnetjes laat pben met iets onschuldigs
en dan zelf ineens ten tonele komt op diens account
en weet waar je paarden staan , welke dieren je hebt
een man hebt en een kind
en deze via pb bedreigt .. ?
wat dan .. ??
Chiqa schreef:faye schreef:Als je een doodsbedreiging of bedreiging van mishandeling krijgt moet je aangifte doen, simpel.
Maar Faye je bent het dan toch wel met me eens dat er dan adresgegevens zijn uitgewisseld,
dan moet je toch al een stapje verder gegaan zijn je hoeft mij niet te vertellen dat zoiets zómaar onststaat dan is er een mail wisseling geweest.
Citaat:Spartelen houd vanzelf wel op