Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nanne

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:06

Nikka schreef:
Nanne schreef:
Maar sommige mensen gaan gewoon te ver. Zo zijn er bokkers die mensen persoonlijk lastig gaan vallen.

Bellen naar huis, naar werkgever, mailen en ga zo maar door.

Dat soort mensen zitten nog steeds op bokt. En dat bedoel ik ook voor een groot deel met verpesten.

Echt????? dat meen je niet Bloos! Belachelijk! Die moet je gewoon bannen, punt uit.
Ik heb overigens geen idee om wie het gaat.

Er zijn gewoon echt mensen die daar toe in staat zijn ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:07

Het is ook wel zo dat je de boktwereld moet laten voor wat die is, de bokt wereld. Persoonlijk lastig vallen hoort daar niet bij en ik vraag me wel eens af hoe zaken zo ver kunnen komen dat mensen daartoe over gaan. Het is gewoon een waarheid als een koe dat als je niet bokt, er geen last van hebt Lachen. Nu bokt zo groot is zetten mensen echt allerlei informatie in het openbaar neer die daar helemaal niet thuis hoort en dat is natuurlijk niet altijd slim.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:09

Die zullen denk ik precies door de mazen heenkruipen RK Knipoog

Zo heb ik een stalker gehad hier.. Een ex vriendje.. Daar heeft een mod toen wel heel goed op gereageerd. Hij is met meer dan 1 account gebanned.. Dus het is niet altijd kommer en kwel hoor Knipoog

En wat Nerwen zegt ben ik het ook mee eens.. Lachen Nisk zo irritant als ruzie. Echter, via internet is het veilig ruziemaken, omdat je minder snel de kans loopt om een tik op je snuit te krijgen als je te ver gaat.. En dit is van een hoop mensen die ik in de afgelopen tijd voorbij heb zien komen gewoon laf.. Kruip gewoon achter je beeldscherm en gooi lekker met lelijke woorden.. Kan jou het rotten? Je krijgt toch geen klappen Haha!

Tot ze in het ware leven zoiets doen en alsnog een pak slaag krijgen, dan zijn ze ineens zielig.. En daar denk ik dat Nerwen wel gelijk heeft, een ieder krijgt wat hij/zij verdient Tong uitsteken

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:10

Daar heb je helemaal gelijk in Lovely. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:11

Nou, in een ver verleden heb ik ook wel eens zin gehad om ergens een vrachtwagen stront in de voortuin te laten kieperen, maar dat doe je uiteindelijk natuurlijk toch niet, maar ik was wel kwaad Lachen. Toch helpt het om uit de buurt te blijven.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:11

Nanne schreef:
Er zijn gewoon echt mensen die daar toe in staat zijn ja.

Dat is wel behoorlijk ziek ja.
Maar dat kun je toch bewijzen tegenover de mods, dat ze je lastig vallen. Jij zal dan dus ook geen bewijsmateriaal tegen je moeten hebben, want terug reageren is meestal niet zo slim.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:13

Je zou kunnen zeggen: het is maar Internet en er zit een knop op je PC. Tuurlijk, dat is zo.
Maar het is natuurlijk ook heel erg naar om jezelf maar weg te laten jagen omdat anderen het slecht met je voor hebben! Dat er mensen zijn die jou niet met rust kunnen laten, om welke reden dan ook. Dat terwijl jij hen niets misdaan hebt.
Jij zoekt je vertier op Internet en om welke reden dan ook vindt één persoon of vinden meerdere personen het nodig om jou te pesten, zieken, lastig te vallen of zelfs te bedreigen. Weg plezier, weg ontspanning. Moet je dat dan maar over je kant laten gaan? Sommigen zouden zeggen "Ja". Want immers, het echte leven is interessanter en het is "maar" Internet.
Maar verdorie hee, jij hebt toch net zoveel recht om op dat Internet plezier te hebben, niemand heeft toch dat recht om jouw plezier te vergallen???? En logisch dus dat je je druk maakt op het moment dat anderen leugens over je vertellen, je pesten, kwetsen, gemeen doen. En dan kan het hard tegen hard gaan want - oog om oog, tand om tand. En als je daar niet tegen kan, had je maar drie keer na moeten denken voordat je begon met zieken. Punt.
bybarmat, ben het er totaal mee eens Ja

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:14

Nanne schreef:
Haha! Om sommige van jullie moet ik zo hard lachen..

Jullie zijn zo vreselijk hypocriet aangezien jullie 9 vd 10 topics wel weten te verpesten.

En dan ook nog eens zo'n topic openen en met zn allen massaal reageren.. Hilarisch!!

Afgod

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:14

Je moet ook wel weten welke mod je moet benaderen.. En daarnaast is het ook zeer practisch om een mod prive te kennen. Ik ken er een paar die weten dat als ik een PB krijg met dreigementen, ik deze nooit aangedikt zal doorsturen..

Niet dat ik PBtjes krijg met dreigementen hoor, dat is 1x gebeurd in 6 jaar tijd en die persoon is met meerdere accounts gebanned ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:15

Superwoman, als er op heel bokt niks te vinden is en er ook geen pb's over en weer zijn gegaan (kun je in de database terugzien, hoeveel pb-verkeer er is tussen bepaalde users in cijfers), dan mag toch wel duidelijk zijn dat het om verzinsels gaat? Als het wel terug te halen is in openbare postings dan kan het beheer daarop ingrijpen, maar daar houdt de slagkracht ook wel weer op. Bokt beheer kan niks aan die vrachtwagen stront doen, om dat voorbeeld maar even aan te houden.

horsima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:17

Ben nu toch wel nieuwsgierig over wie iedereen het heeft Ja ... Kennenlijk snapt iedereen het behalve ik..*krijgt calimero-gevoel,hahahaha!*

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:18

horsima schreef:
Ben nu toch wel nieuwsgierig over wie iedereen het heeft Ja ... Kennenlijk snapt iedereen het behalve ik..*krijgt calimero-gevoel,hahahaha!*

Hahaha, wij zijn groot en jij is klein?? Ach gut Het gaat niet om jou hoor Haha! Ik heb je zelfs nog niet eerder opgemerkt tot in dit topic Bloos

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:18

horsima schreef:

Denk dat je dan de laatste post van stippie even moet lezen, staat toch wel een
flinke hint in de quote om wie het gaat......

horsima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:19

*gaat post van stippie even lezen..*
Oooo!! Ik snap nu... Ja

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:21

Marjo_x schreef:
Je zou kunnen zeggen: het is maar Internet en er zit een knop op je PC. Tuurlijk, dat is zo.
Maar het is natuurlijk ook heel erg naar om jezelf maar weg te laten jagen omdat anderen het slecht met je voor hebben! Dat er mensen zijn die jou niet met rust kunnen laten, om welke reden dan ook. Dat terwijl jij hen niets misdaan hebt.
Jij zoekt je vertier op Internet en om welke reden dan ook vindt één persoon of vinden meerdere personen het nodig om jou te pesten, zieken, lastig te vallen of zelfs te bedreigen. Weg plezier, weg ontspanning. Moet je dat dan maar over je kant laten gaan? Sommigen zouden zeggen "Ja". Want immers, het echte leven is interessanter en het is "maar" Internet.
Maar verdorie hee, jij hebt toch net zoveel recht om op dat Internet plezier te hebben, niemand heeft toch dat recht om jouw plezier te vergallen???? En logisch dus dat je je druk maakt op het moment dat anderen leugens over je vertellen, je pesten, kwetsen, gemeen doen. En dan kan het hard tegen hard gaan want - oog om oog, tand om tand. En als je daar niet tegen kan, had je maar drie keer na moeten denken voordat je begon met zieken. Punt.
bybarmat, ben het er totaal mee eens Ja

Vind het nogal ver gezocht.
je wil je niet laten wegjagen.... dat is een stukje misplaatste trots imo
Volwassener is gewoon de eer aan jezelf houden.
Als mensen je gaan kwetsen, moet je ze wel eerst wat gegeven hebben.... waarom zou een vreemde je zo makkelijk (ja over internet vind ik makkelijk, want je ként ze niet) kunnen kwetsen, dat licht dus ook aan je eigen instelling. Als je er zelf niet op in gaat, zal iedereen jou ook met rust laten...

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:21

horsima schreef:
Oooo!! Ik snap nu... Ja

Heeft post al gelezen ,maar is dom!!!
Ik snap er werkelijk geen ene jota van....

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:22

horsima schreef:

Haha.. nee ik denk dat iedereen (of in elk geval veel), wel iemand heeft waar het niet mee klikt.
Of dat nu door persoonlijke vetes komt of door reacties die gegeven worden op een forum.

Ik vind alleen dat het binnen de perken moet blijven.
Wil niet zeggen dat ik heilig ben, maar weet wel dat ik in principe tegen niemand iets heb, maar vind het wel irritant als ik zie dat 1 of meerdere mensen een topic of juist 1 persoon onderuit willen halen.

En ik heb ook geleerd waar 2 vechten, hebben 2 schuld. Maar soms op bokt is dat echt niet zo..
In sommige topics zie ik zoveel mensen over 1 iemand heen vallen en dar begrijp ik dan geen snars van.
Zal wel net als vroeger op de basisschool zijn, populaire groepje, tegen 1 iemand. Vind dat daar wel iets aan gedaan mag worden.

Natuurlijk kritische vragen, waarom niet? Maar niet met als doel iemand persoonlijk onderuit te halen of te kwetsen..

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:23

crabbybitch schreef:
horsima schreef:
Oooo!! Ik snap nu... Ja

Heeft post al gelezen ,maar is dom!!!
Ik snap er werkelijk geen ene jota van....

Dan blijf je toch echt in het ongewisse.. Want ik denk niet dat er iemand een naam gaat noemen. Knipoog

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:24

Denk je dat Superwoman? Sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk om andere onder uit te halen. Als jij dat van meerdere personen opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt die niet erg vriendelijk en nergens op gebaseerd zijn word je er al snel zat van.
En je hoeft ze niet eerst iets te geven, een klein meningsverschil is voor veel hier al een reden om een ander maar steeds na te blijven lezen en vervelende maar subtiele berichten er op achter te laten.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:25

Stippie1 schreef:
horsima schreef:

Haha.. nee ik denk dat iedereen (of in elk geval veel), wel iemand heeft waar het niet mee klikt.
Of dat nu door persoonlijke vetes komt of door reacties die gegeven worden op een forum.

Ik vind alleen dat het binnen de perken moet blijven.
Wil niet zeggen dat ik heilig ben, maar weet wel dat ik in principe tegen niemand iets heb, maar vind het wel irritant als ik zie dat 1 of meerdere mensen een topic of juist 1 persoon onderuit willen halen.

En ik heb ook geleerd waar 2 vechten, hebben 2 schuld. Maar soms op bokt is dat echt niet zo..
In sommige topics zie ik zoveel mensen over 1 iemand heen vallen en dar begrijp ik dan geen snars van.
Zal wel net als vroeger op de basisschool zijn, populaire groepje, tegen 1 iemand. Vind dat daar wel iets aan gedaan mag worden.

Natuurlijk kritische vragen, waarom niet? Maar niet met als doel iemand persoonlijk onderuit te halen of te kwetsen..

Ik ben het er dus niet mee eens. Wil niet `terug` naar schoolbeleid.
Internet is groot genoeg om elkaar te vermijden. Wees zelf maar volwassener.

Aradis

Nanne schreef:
Dan blijf je toch echt in het ongewisse.. Want ik denk niet dat er iemand een naam gaat noemen. Knipoog

Ik zeg : Potverdikkeme, ik ben een dommerik Schijnheilig

Anoniem

En waarom wordt dat dan onderuithalen genoemd? En waarom heet het geen 'in de nesten gewerkt' voor de andere persoon?
Volgens mij snap ik het ook niet, maar ik ben technisch blond.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:26

horsima schreef:

Schuift bij horsima op bankje "piep-piep-alloo Zij zijn groot en ik is klein!

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:26

Idd Marjo!

Dat is zo. Sommige mensen gaan gewoon te ver of te lang door zonder dat daar een noemenswaardige reden toe is.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:27

Marjo_x schreef:
Nanne schreef:

Ik zeg : Potverdikkeme, ik ben een dommerik Schijnheilig

ROFL