Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Gewoon even speuren, maar je kan ook gewoon even toegeven dat je niet weet hoe je dat moet zoeken, toch Charaz?Ooit van DNS gehoort?
Shadow0 schreef:Zoals vaker met dit soort dingen, is een simpele disclaimer niet altijd genoeg. Een manege kan nog zoveel bordjes ophangen met 'wij zijn niet aansprakelijk in geval van ongevallen' en een garderobe bij een cafe of bioscoop kan nog zoveel bordjes ophangen met 'wij zijn niet aansprakelijk voor diefstal of verlies' - het bordje alleen is niet genoeg.
In alle gevallen wordt er verwacht dat je als bedrijf ook iets doet om problemen te voorkomen. En in dit geval is het dus bekend dat er meerdere malen problemen zijn geweest rondom de echtheid van dingen en ook juridisch zit het erg ingewikkeld in elkaar. Dat Bokt dan de langlopende problemen wil voorkomen lijkt mij heel logisch, en een tekstje in de regels kan dat dus helaas niet garanderen. Het is misschien jammer, maar dan kun je toch beter een andere weg vinden om je spullen te verkopen.
runningkawa schreef:En waarom heeft marktplaats dan niet elke dag een rechtzaak aan de broek hangen?
Chiqa schreef:Gek genoeg zie ik dat de mensen met nog maar een paar berichtjes en niet zo lang lid zijn het meest klagen.
Chiqa schreef:Charaza dan had jeje uitspraak ook voor je moeten houden volgens mij staat er ook iets in de huisregels over het uitspreken van onwaardheden, en als je je vergist dácht iets te weten kan dat toch maar geef dan gewoon even toe dat je je vergist, je jet onderschat heb ofzo....
runningkawa schreef:en staan daar de tasjes van ts op?
lindake schreef:Chiqa schreef:Gek genoeg zie ik dat de mensen met nog maar een paar berichtjes en niet zo lang lid zijn het meest klagen.
Dit valt mij ook op... (niet dat ik zo lang lid ben).
Ivonka schreef:Slaat ook weer nergens op. Mogen mensen met minder berichten hun mening niet geven of klagen zoals jij dat noemt.
runningkawa schreef:Maar lovely heeft wel gelijk dat het gewoon niet meer het forum is zoals in het begin...alleen maar een dienst
lindake schreef:Ivonka schreef:Slaat ook weer nergens op. Mogen mensen met minder berichten hun mening niet geven of klagen zoals jij dat noemt.
Heb ik gezegd dat deze mensen hun mening niet mogen geven en niet mogen klagen?