Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bluem schreef:Ja, dat heb ik al eens gevraagd.Maar ach, staat denk ik niet echt in de regels.
magda_90 schreef:1natascha schreef:Ik vat niet dat mensen zich druk kunnen maken als iemand anders de regels overtreed tenzij je een mod bent dan ben je daar immers voor aangenomen. doet me denken aan dat irritante kind in de klas vroeger die altijd aan t klikken was over anderen maar goed dat is mijn mening die ik ff kwijt moest..
Ik kan jou bericht even niet plaatsen in deze discussie
BCS schreef:Feit is gewoon, dat als iemand een topic opent, en jij daar uitgebreid positief, opbouwend kritiek op gaat geven, dat je snel over komt als betweter, en dat de TS zich weer in een hoek gedreven voelt, en alles weer moet gaan verdedigen, waardoor er weer discussie ontstaan, want een bokker kan niks aannemen van momentopnames, en de ruiter weet zelf het beste hoe het paard is.
Citaat:Dat soort discussie krijg je dan in een HAW topic, en dat is ook niet de bedoeling denk ik.
Citaat:Dan wil ik ook gewoon zeggen "Top meid, ga zo door". Maar dat gaat niet meer, dus dan liever niet.
Citaat:Dus uiteindelijk zullen zeker veel minder mensen een HAW topic openen! Lijkt me ook niet de bedoeling.
Shadow0 schreef:Biepje: denk je niet dat beide partijen daar invloed op hebben?
Neonlight schreef:Moyra, je ruitertje mag wel zelf een topic openen op HAW. De regel van t/m 15 jaar geldt voor ITP en JITP, niet voor HAW.Die foto's worden dus niet naar JITP verplaatst (en al helemaal niet naar Jeugdhonk
).