HAW, nu ineens wel foto's waar je niet zelf rijdt???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re: HAW, nu ineens wel foto's waar je niet zelf rijdt???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:22

ook al niet? weer wat gemist! Clown

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:28

Ja, dat heb ik al eens gevraagd. Haha! Maar ach, staat denk ik niet echt in de regels.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:42

Bluem schreef:
Ja, dat heb ik al eens gevraagd. Haha! Maar ach, staat denk ik niet echt in de regels.

Maar het is wel deze manier van redeneren die het waarschijnlijk maakt dat er alleen maar meer regels bijkomen. Juist door iets te doen waarvan je weet dat het niet gewenst is, maar wat niet in de regels staat, bevestig je dat het op Bokt blijkbaar ook nodig is om hier regels voor te maken. Het is de vraag of je dat wilt?

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:49

Ik denk dat degenen die boktregels maken juist uitlokken dat er meer regels moeten gemaakt worden.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:49

Biepje: denk je niet dat beide partijen daar invloed op hebben?

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 21:23

Shadow: als er voor de beheerders geen andere mogelijkheid is om iets tussenin te zoeken, jammer dan. Dan zal ik inderdaad als ik leuke reacties wil op bepaalde foto's bij ITP posten en als ik op dezelfde goede tips wil op HAW. Lachen Nuja, voorlopig toch geen last van mij, ik ben het zo beu dat ik er nauwelijks nog lees en al helemaal niet post. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 22:13

De vraag is eerder, waarom mag dat dus juist weer niet?

Feit is gewoon, dat als iemand een topic opent, en jij daar uitgebreid positief, opbouwend kritiek op gaat geven, dat je snel over komt als betweter, en dat de TS zich weer in een hoek gedreven voelt, en alles weer moet gaan verdedigen, waardoor er weer discussie ontstaan, want een bokker kan niks aannemen van momentopnames, en de ruiter weet zelf het beste hoe het paard is. Dat soort discussie krijg je dan in een HAW topic, en dat is ook niet de bedoeling denk ik.

Volgens mij is het daarom, dat er nog maar heel weinig mensen reageren. Ik ben er mee gestopt, want ik hou er niet van om elke keer maar alles te moeten zeggen, ook al vind ik het er gewoon top uit zien. Dan wil ik ook gewoon zeggen "Top meid, ga zo door". Maar dat gaat niet meer, dus dan liever niet.

Dus uiteindelijk zullen zeker veel minder mensen een HAW topic openen! Lijkt me ook niet de bedoeling.

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 08:58

magda_90 schreef:
1natascha schreef:
Ik vat niet dat mensen zich druk kunnen maken als iemand anders de regels overtreed tenzij je een mod bent dan ben je daar immers voor aangenomen. doet me denken aan dat irritante kind in de klas vroeger die altijd aan t klikken was over anderen maar goed dat is mijn mening die ik ff kwijt moest..

Ik kan jou bericht even niet plaatsen in deze discussie Lachen

Slaat op de 1e pagina's waarin mensen zich ergeren omdat anderen zich niet aan de regels houden

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 10:25

BCS schreef:
Feit is gewoon, dat als iemand een topic opent, en jij daar uitgebreid positief, opbouwend kritiek op gaat geven, dat je snel over komt als betweter, en dat de TS zich weer in een hoek gedreven voelt, en alles weer moet gaan verdedigen, waardoor er weer discussie ontstaan, want een bokker kan niks aannemen van momentopnames, en de ruiter weet zelf het beste hoe het paard is.

Dit lijken me geen feiten, maar aannames.
Allereerst denk ik, en heb ik de ervaring, dat het vaak heel goed mogelijk is om uitgebreid commentaar te geven, en dat hoeft zeker niet op een 'betweterige' manier. Het is vaak prima mogelijk om dat op een prettige en open manier te doen.

Dat geeft nog geen garantie dat de TS zich niet in een hoek gedrukt voelt, maar het helpt vaak wel enorm.
Als een TS dan alsnog niets wil aannemen is het eigenlijk een topic dat niet op HAW geplaatst had moeten worden. Maar dat lijkt me niet genoeg reden om op voorhand al geen uitgebreide reacties te geven, er zijn namelijk ook mensen die ze wel heel erg op prijs stellen Ja

Citaat:
Dat soort discussie krijg je dan in een HAW topic, en dat is ook niet de bedoeling denk ik.

Die discussies zijn inderdaad niet de bedoeling. Maar ze hoeven ook niet per se te ontstaan, als de TS en de bokkers die reageren niet mee doen aan zo'n discussie, ontstaat die niet.

Citaat:
Dan wil ik ook gewoon zeggen "Top meid, ga zo door". Maar dat gaat niet meer, dus dan liever niet.

Je kunt het overigens altijd nog per pb schrijven, als je het belangrijk vindt dat de TS dat leest Lachen

Citaat:
Dus uiteindelijk zullen zeker veel minder mensen een HAW topic openen! Lijkt me ook niet de bedoeling.

Dat weet ik niet. Ik denk dat andere mensen topics op HAW gaan openen. Mensen die niet alleen maar willen showen maar ook daadwerkelijk geinteresseerd zijn in feedback. Ik denk dat de overigen binnenkort de weg naar ITP wel zullen vinden en daar hun foto's plaatsen. Een andere verdeling, maar niet per se slechter volgens mij.

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 15:58

Shadow0 schreef:
Biepje: denk je niet dat beide partijen daar invloed op hebben?

Natuurlijk hebben beide partijen daar invloed op, maar ik denk wel dat degenen die de regels maken juist veroorzaken dat er nog meer regels worden gemaakt. Hoe meer regels, hoe meer ertegenin zal gegaan worden en hoe meer regels hierop worden gemaakt.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 17:02

Nou ik blijf het nogsteeds een waardeloze 'verbetering(dat is niet het goede woord, want een verbetering is het zeer zeker niet imo)' vinden op HAW...
en ben zeker niet de enige, iedereen die ik erover hoor/spreek vind het waardeloos... en minder leuk worden..

Beslissen over de inhoud van iemand zijn topic, nee vind het te gek voor worden
topic's die zonder pardon opslot worden gezet door het 'toedoen' van anderen....
ik kom er iig niet weer,
vind best dat je commentaar en tips mag krijgen, maar dat gebeurde op de oude HAW ook zeker genoeg tussendoor, het was heus niet zo dat je alleen maar reacties kreeg, als 'wat een mooi paardje' oid...

En dan kun je wel zeggen dan moet je ze maar op ITP zetten, maar nee ITP is en blijft voor mij altijd voor 'gewone' of portret foto's...
dan maar geen rijfoto's meer op bokt, helaas.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 00:01

ik heb de discussie die hier gevoerd word niet (helemaal)gelezen maar wil wel even ingaan op de titel van dit topic.

Ik zou er juist blij om zijn als het had gemogen. Ik zelf MAG niet meer op mijn pony rijden. De ruiter is geen 16 + dus word naar jeughonk gegooit. Maar ik vindt dat er in HAW meer bruikbare tips komen. Kortom wij staat altijd vast. Dan maar helemaal geen rijfoto's meer op bokt. Heb laaste wel een filmpje op itp geopend van paardje die na een verkeersongeluk/trauma geopend , die weer netjes tussen het verkeer liep maar het is voorlopig zeker de laaste.

Zelf kom ik eigenlijk ook niet meer in haw

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 07:46

Moyra, je ruitertje mag wel zelf een topic openen op HAW. De regel van t/m 15 jaar geldt voor ITP en JITP, niet voor HAW. Knipoog Die foto's worden dus niet naar JITP verplaatst (en al helemaal niet naar Jeugdhonk Knipoog ).

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 11:40

Neonlight schreef:
Moyra, je ruitertje mag wel zelf een topic openen op HAW. De regel van t/m 15 jaar geldt voor ITP en JITP, niet voor HAW. Knipoog Die foto's worden dus niet naar JITP verplaatst (en al helemaal niet naar Jeugdhonk Knipoog ).

Dit is ons dus echt wel een keertje over komen. Ik bedoelde ook JITP maar kwam er even niet op dus zei jeugdhonk in het algemeen Knipoog Mijn ruiter is ook pas 2 weken 15 Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 11:59

Echt waar? Dat is dan echt een fout geweest.