Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:NU snap ik het!
aan Priveberichten kunnen mods niets doen, zelfs als je met de dood bedreigt word krijg je enkel een "zoek het maar uit", dus als het daar fout loopt, moeten ze zich niet moeien! Kortom; de mods willen enkel en alleen uit de vuurlinie raken!
Sammie schreef:Karin,. wat is de meerwaarde van de opmerking: wat een leuk paard in forum dat nu bedoeld is voor rijtechnisch commentaar? (en dat dan 20x)
magda_90 schreef:Dat is erg handig voor de A4 posters aan reclame!Hebben jullie nu echt een bord voor de kop
Sammie schreef:magda_90 schreef:Dat is erg handig voor de A4 posters aan reclame!Hebben jullie nu echt een bord voor de kopDat is hard nodig als Bart een nieuw databeest moet aanschaffen.
![]()
![]()
Phara JI = Juryleden en Instructeurs, maar ik had net zo goed LZP (Leven Zonder Paarden) of bijna elk ander forum kunnen noemen.
VValar schreef:Als je echt de data-base wat wilt opschonen, kun je ook alle topics van tig aantal jaren terug verwijderen. Daar kijkt toch niemand meer in. Zijn in de tussentijd zat nieuwe topics naar voren gekomen die ook in de zoekfunctie veel gebruikt kunnen worden.
Nouks schreef:Sammie heeft geloof ik af en toe een beetje de neiging zich te verantwoorden voor beslissingen die zijn genomen door het beheer... Ach ja
VValar schreef:Als je echt de data-base wat wilt opschonen, kun je ook alle topics van tig aantal jaren terug verwijderen. Daar kijkt toch niemand meer in. Zijn in de tussentijd zat nieuwe topics naar voren gekomen die ook in de zoekfunctie veel gebruikt kunnen worden.
Shadow0 schreef:Nouks: op UK en CB zijn de regels dat je geen niet-onderbouwd commentaar mag geven al eerder ingevoerd. Daar was toen, zeker in het begin, ook erg veel commentaar op. Maar uiteindelijk heeft het geleid tot een veel interessanter forum waar vaak zinnige dingen worden gezegd
pharagirlke schreef:Nouks schreef:Sammie heeft geloof ik af en toe een beetje de neiging zich te verantwoorden voor beslissingen die zijn genomen door het beheer... Ach ja
is een kwaaltje van nieuwsredactie ledenhebben er nl allemaal een handje van aan.