Heb Respect voor elkaar !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Re: Heb Respect voor elkaar !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 17:41

Citaat:
Je kunt kiezen om te reageren en jke kunt ook kiezen om een topic verder te klikken

Natuurlijk kan dat, maar helaas kun je niet zelf beslissen wie er in je topic reageerd.
Als je dan een topic opent met alle goede bedoelingen en je wordt door bepaalde bokkers compleet de grond in gestampt over hoe je met je paard omgaat..................dan vind ik dat die andere bokker daar wel iets meer respect voor mag hebben.
En het valt op, dat dat altijd dezelfde bokkers zijn...

Citaat:
Nou zeg je misschien, waar maak je je druk om, maar ik open daarom gewoon geen topics meer. Niet omdat ik niet tegen dat commentaar kan, maar 'de rest' om het zo maar te stellen heeft altijd gelijk, en jij als topicstarter heb het 'fout.'
Zeker als één iemand het zegt, en vijf anderen papegaaien het na. Zie je? Merendeel van het topic zegt dat, dús is het zo.

Dat bedoel ik dus. Ik plaats ook veel minder topics waarin foto´s van ons staan of waar ik echt om tips vraag.
Grotendeels voor die reden inderdaad.

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 17:42

Plaats juist wel een HAW topic! Dan kunnen wij allemaal positief en opbouwend commentaar geven en de mensen die lopen te zeuren weg laten vagen Lachen

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 17:44

Idd ik vindt dat er soms ook teveel commentaar wordt gegeven waar sommige mensen echt val beginnen te huolen (hier zit er zo eentje..), Ik zet foto's van mij en m'n shetlander op Horses At work en krijg geen opbouwende commetnaar enkel: Je bent te dik en te groot voor hem..
Vooral naar de jongere bokkers (-16) is dit gericht, wij zijn ook nog kinderen en om dan een discussie te krijgen met een volwassenen is soms echt hatelijk..

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 !!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 17:46

Het gaat niet alleen om HAW, het gaat om zoveel topics.

Het is echt niet gericht op kinderen, maar deze zijn vaak wel erg eigenwijs he...
*Ik weet het toch allemaal beter
*ik stop er toch niet mee
*ik luister toch niet naar jullie

Ja, oke dan valt er weinig nuttig commentaar te geven aangezien ze dat toch niet nodig schijnen te hebben.

Maar het is gewoon in zijn algemeen. Sommige bokkers kunnen andere zo ontzettend afkraken dat je echt denkt....moet dat nou..

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 17:51

Mijn posts worden soms echt verkeerd opgevat dus de laatste tijd schrijf ik het inderdaad op een ietwat andere manier op.

(waar ik wel een hekel aan heb is mensen die een topic openen en vragen om hulp, maar vervolgends alle hulp afkraken, dus niet zeggen dat het niet werkt of al hebben geprobeerd maar echt afkraken)

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 17:52

Ik snap jullie mening ook wel maar als kind ben je eigenwijs.. Ik startte een topic over om mijn rijkunsten te verbeteren, om rechter te zitten en alles wat ik fout deed en niet om commentaar te krijgen die ik al zoveel heb gekregen..

Mij hebben ze al duizende keren gezegt dat ik moest stoppen met rijden, in het begin luisterde ik, reed nog maar 1X in de 2 maanden maar na al dat gezaag wou ik niet meer luisteren, ik werd nog harder afgekraakt

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 17:54

En nu kraken jullie iedereen af die tips wil geven door die antwoorden te geven die ik net gaf.
Precies hetzelfde dus......
Jij voelde je toen rot...nu de mensen die jou willen helpen.

En daardoor ontstaan dus veel misverstanden of ruzie´s.

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 17:54

Silence, ik begrijp je even niet :s?

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 18:58

Snoop_fan schreef:
Ik snap jullie mening ook wel maar als kind ben je eigenwijs.. Ik startte een topic over om mijn rijkunsten te verbeteren, om rechter te zitten en alles wat ik fout deed en niet om commentaar te krijgen die ik al zoveel heb gekregen..

Mij hebben ze al duizende keren gezegt dat ik moest stoppen met rijden, in het begin luisterde ik, reed nog maar 1X in de 2 maanden maar na al dat gezaag wou ik niet meer luisteren, ik werd nog harder afgekraakt

jij bent gefrusteerd omdat zij niet naar jouw willen luisteren,
wij omdat je niet naar ons wil luisteren..

iedereen wil gewoon graag advies geven omdat ze dan er zelf niet opzitten en wel commentaar willen geven en daar gaat het fout.
iedreen wil te graag helpen Haha!

mijn zwakheid is te grote en te zware ruiters en daar zijn mijn post niet zo netjes omdat ik vind dat als je te groot/zwaar bent je dat gewoon moet accepteren. en een nieuwe periode moet beginnen. een van de vele......
alle bokkers bij elkaar met al hun zwakheden....... is bokt!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 19:10

Nou, jij gaf aan:
Citaat:
maar na al dat gezaag wou ik niet meer luisteren, ik werd nog harder afgekraakt

Maar door alle afwijzende antwoorden die je geeft op andere mensen....kraak jij hun ook weer af.
Dus wat jij niet fijn vind, doe je even goed bij anderen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 19:13

Ik vind dat als iemand echt lelijk naar je doet en afkraakt oid, je gewoon niet meer moet reageren en lekker laten gaan ook in het echte leven, omdraaien en weglopen Slapen

Heb wel een hoop mensen zo achter gelaten eigenlijk hihi.kan ook een woord terug brengen hoor, daar niet van

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 19:30

Silence schreef:
Nou, jij gaf aan:
Citaat:
maar na al dat gezaag wou ik niet meer luisteren, ik werd nog harder afgekraakt

Maar door alle afwijzende antwoorden die je geeft op andere mensen....kraak jij hun ook weer af.
Dus wat jij niet fijn vind, doe je even goed bij anderen.

Dus het is normaal dat als ik om hulp vraag om mijn rijkunsten bij te schaven.. en er nog bijzeg dat ik deze keer niet wil dat ze over hetgeen beginnen wat ik toch al weet dat er enkele zo'n soort posten gepost worden? Als jij vraagt om cola geef ik otch ook geen fruitsap :s

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 19:55

Nee, maar dan moet je antwoorden accepteren.
En dat is het probleem met de ´jongere´ bokkers.
En zij steken het er dan weer op dat iedereen een afkeer heeft tegen hun.

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 19:57

Maar als je ziet hoe mensen dit op sommige manieren zeggen.. Dan vindt ik het overdreven, je moet toch ook beseffen dat je tegen een kind bezig bent?! Ik probeer hun antwoorden dan te accepteren maar je wil opbouwende commentaar en na het topic ben je nog steeds niet verder geholpen..

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:00

Ja, je hebt helemaal gelijk! Het valt mij ook op dat de laatste tijd zoveel strijd is tussen bokkers. Ik ga tot 10 tellen! Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:02

Snoop_fan schreef:
Maar als je ziet hoe mensen dit op sommige manieren zeggen.. Dan vindt ik het overdreven, je moet toch ook beseffen dat je tegen een kind bezig bent?!

Sorry, maar Bokt is een volwassen discussietopic, met een gedeelte voor kinderen. Als ze zich in het volwassen gedeelte begeven, moeten ze rekening houden dat ze als volwassenen worden behandeld. Ik kijk niet iedere keer in een profiel, als het taalgebruik redelijk goed is, ga ik er van uit dat ik met een volwassene te maken heb. Ze willen het niet anders, ze willen als veertienjarige als volwassenen behandeld worden. Krijgen ze dan volwassen tegengas, moet je ineens rekening mee houden dat ze pas veertien zijn?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:04

gekvanfleur schreef:
mijn zwakheid is te grote en te zware ruiters en daar zijn mijn post niet zo netjes omdat ik vind dat als je te groot/zwaar bent je dat gewoon moet accepteren. en een nieuwe periode moet beginnen.

En ik heb dan weer een aversie tegen bokkers die je al snel te groot vinden voor een pony, want dat is dus niet waar. Te zwaar kan wel snel, te groot niet.

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:06

Sorry, je zei iets van een "kindergedeelte" wat bedoel je daarmee? want er is toch nergens een "grens"..
Als je nu zegt dat ze volwassen taalgebruik hebben.. Ik zelf praat nogal redelijk "msn" taal maar door bokt ben ik ook beginnen "volwassener" te leren schrijven omdat het dan leesbaarder was.. Meestal zet ik onder m'n topics m'n leeftijd wel :p Maar als je foto's ziet zie je toch dat het een 13- jarige is en geen 31- jarige :s

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-08 20:09

Ik heb even je topic gezocht waar je op doelt, snoop_fan.

Ik snap je frustraties, maar het is ook niet echt een HAW topic ..
Voor zulke foto's zou echt weer het "Lol met je knol" forum terug moeten komen.

Echt rijtechnisch commentaar is niet te geven, omdat je echt gewoon lol met je knol hebt.
Je bent groot, maar niet te zwaar. Wat dat betrefd ga ik met cassidy mee,mensen die te groot zijn maar niet te zwaar, heb ik geen moeite mee.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:09

Snoop_fan schreef:
Sorry, je zei iets van een "kindergedeelte" wat bedoel je daarmee? want er is toch nergens een "grens"

Er is een Jeugdhonk, en de minimale leeftijd is 13 jaar op bokt. Ik zie bokkers langskomen die jonger zijn dan dat.

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:11

Ow sorry, dit wist ik niet.. Het eerste waar ik dat van hoor!! Waar is dat te vinden, daar ga ik me meer amuseren Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:12

Op de overzichtspagine zie je een tab staan met Young Riders. Ga daar maar eens even kijken.

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:14

en dan alles van de young Riders is voor "kinderen"

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:14

Ik heb het gevonden Knipoog Wooww bedankt!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:16

Je hebt de mogelijkheid op Young Riders om je verhalen kwijt te kunnen over school en alles wat je op het gebied van de paarden en daarbuiten bezighoudt, en te lezen over de belevenissen en ideeen van andere leeftijdsgenoten daaromtrend.