Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik heb dat topic ook gevolgd, en de TS was in paniek omdat er een paard geslacht zou worden. Daardoor dacht ze niet reeel na, en zag het ook niet als stelen.
Dat kun je op verschillende manieren brengen, en er werd inderdaad erg hard op gereageerd.
Cayenne schreef:Maar KiWiKo, jij bent ook nog eens bemiddelaar.
Dan zul je toch niet zo hard en/of grof uit de hoek kunnen komen. Dat vind ik dan niet erg professioneel. Vooral omdat je misschien ooit voor die persoon (waarmee je in discussie bent geweest op een bepaald moment) misschien ooit nog moet bemiddelen.
Ik vind dat je wat dat betreft een voorbeeldfunctie hebt
Betteke schreef:Cayenne schreef:Ik heb dat topic ook gevolgd, en de TS was in paniek omdat er een paard geslacht zou worden. Daardoor dacht ze niet reeel na, en zag het ook niet als stelen.
Dat kun je op verschillende manieren brengen, en er werd inderdaad erg hard op gereageerd.
En terecht lijkt mij.
Betteke schreef:Cayenne schreef:Ik heb dat topic ook gevolgd, en de TS was in paniek omdat er een paard geslacht zou worden. Daardoor dacht ze niet reeel na, en zag het ook niet als stelen.
En terecht lijkt mij.
KiWiKo schreef:Cayenne schreef:Maar KiWiKo, jij bent ook nog eens bemiddelaar.
Dan zul je toch niet zo hard en/of grof uit de hoek kunnen komen. Dat vind ik dan niet erg professioneel. Vooral omdat je misschien ooit voor die persoon (waarmee je in discussie bent geweest op een bepaald moment) misschien ooit nog moet bemiddelen.
Ik vind dat je wat dat betreft een voorbeeldfunctie hebt
Dat ik het niet met iemand eens ben in een bepaald topic, en dat een discussie dan pittig verloopt heeft daar niks mee te maken![]()
Zou die persoon aankloppen bij de mids, dan is voor mij het blad blanco..... zoals ik al zei, ik weet niet eens meer met wie ik het gisteren oneens was.
Wat dat betreft ben ik qua persoonlijkheid straight genoeg om een meningsverschil niet mee te laten wegen in een mid ding.
Er zijn genoeg bokkers geweest die een midverzoek hebben ingediend het afgelopen jaar, die ik als bokker best onaangenaam vond,(kan ook niet anders, we zitten hier maar met 100.00 man geloof ik, en daar zitten altijd wel mensen tussen die je minder aardig vind) maar waar ik bijvoorbeeld wel een positieve stem uitbracht, omdat MIJN PERSOONLIJKE MENING over iemand niet relevant is bij het midden. Bij het midden is het slechts relevant wat er gebeurd is waarom iemand een sanctie heeft gekregenen niet wat ik van zo iemand vind
![]()
Apple schreef:En dan is het dus te laat. Dan gaan wij OW's geven en komt er commentaar in de trant van "moddies geven gelijk een OW en er komt niet eerst een waarschuwing in het topic".
Het maakt niet uit wat je doet als moderator, maar het is nooit goed
KiWiKo schreef:dus ik moet het bokken maar laten???![]()
![]()
Daarvoor vind ik bokken veel te leuk![]()
![]()
En mocht ik niet mijn persoonlijke mening los kunnen laten (wat ik vooral bij vrienden heb) dan geef ik dat aan, en mid ik niet mee![]()
![]()
Ik heb bijvoorbeeld ook personeel werken die ik echt, echt niet leuk vind (kan ook niet anders als je er ruim 70 heb lopen) maar waar ik wel elk jaar een functioneringsgesprek mee moet voeren, zou een mooi verhaal zijn als mijn persoonlijke mening dan mee ging tellen![]()
Kan niet
KiWiKo schreef:dus ik moet het bokken maar laten???![]()
![]()
Daarvoor vind ik bokken veel te leuk![]()
![]()
En mocht ik niet mijn persoonlijke mening los kunnen laten (wat ik vooral bij vrienden heb) dan geef ik dat aan, en mid ik niet mee![]()
![]()
Ik heb bijvoorbeeld ook personeel werken die ik echt, echt niet leuk vind (kan ook niet anders als je er ruim 70 heb lopen) maar waar ik wel elk jaar een functioneringsgesprek mee moet voeren, zou een mooi verhaal zijn als mijn persoonlijke mening dan mee ging tellen![]()
Kan niet
Cayenne schreef:
Cayenne schreef:Misschien wel, maar wat helpt het dan om opmerkingen als "Iets te vaak de penny gelezen?" te plaatsen?
Dat is toch helemaal niet relevant in dat topic.
Bovendien is het ook erg kinderachtig om de TS een doos te noemen. Dan is de OW gewoon terecht lijkt mij.
Betteke schreef:Cayenne schreef:Misschien wel, maar wat helpt het dan om opmerkingen als "Iets te vaak de penny gelezen?" te plaatsen?
Bovendien is het ook erg kinderachtig om de TS een doos te noemen. Dan is de OW gewoon terecht lijkt mij.
Een OW omdat je iemand voor doos uitmaakt??Vond ik in dit geval nog zeer aardig en volkomen terecht.
Schimmelig schreef:Dat geloof ik ook wel, maar je moet toch opleven aan die voorbeeldfunctie die je hebt heBokken kan ook zonder discussies tenslotte
(Ik pest je maar)
Apple schreef:jiehaaa, helaas zo werkt het wel.
Als jij geen topic start omdat we nu volgens jou te vroeg hebben ingegrepen dan krijg je de volgende keer een topic door een ander met de vraag waarom moddies niet eerst iets in het topic plaatsen.
Het is nog niet voorgekomen dat er een beslissing was waar alle bokkers het mee eens waren (en dat is ook niet mogelijk).
Betteke schreef:Cayenne schreef:Misschien wel, maar wat helpt het dan om opmerkingen als "Iets te vaak de penny gelezen?" te plaatsen?
Een OW omdat je iemand voor doos uitmaakt??Vond ik in dit geval nog zeer aardig en volkomen terecht.