Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:De laatste opmerking hierboven over het scrollen, was met betrekking op tabbladen, en niet op topics die je niet zinnen
Sjoert schreef:Laten we er van uit gaan dat iedereen er tevreden over is dat er nu wat meer aan het nieuws gedaan wordt. Dit topic moeten we denk ik zien als fine-tuning over wat nou wel en wat niet gewenst is op VN.
Cyntje schreef:Wat er aan nieuws geplaatst word maakt mij niet veel uit. Als ik het interessant vind lees ik het en anders niet.
Waar ik me meer aan stoor zijn de foto's die er tussendoor staan en waardoor er een gapend groot gat ontstaat tussen 2 artikelen...
Gitta1977 schreef:Jammer Gitta. In de topic's op VN is het niet de juiste plek om in elk topic te plaatsen is dit VN waardig? Nu kan dat hier, dus doe er je voordeel mee.Heb een tijd terug af en toe eens bij dergelijke topics gezet, is dit nou VN waardig maar daar krijg je dan weer zo'n domme reactie op dat ik daar ook maar mee gestopt ben, al denk ik het soms nog dagelijks.
Maar goed, het heeft toch geen zin hier wat over te melden, dus waarom doe ik het ook eigenlijk...
Sammie schreef:nickyu schreef:ah okee (leuk als ze niet updaten maar gewoon nieuw topic maken ..)
Het is geen update het is een nieuw bericht. Maar verbeteringen voor de VN e.d. zijn altijd welkom [FZ] Discussie over nieuws op VN.