Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(want het zou er eens op kunnen lijken dat je het niet met jezelf eens bent, je zou er een persoonlijkheidsstoornis van krijgen...) DubbelDun schreef:Cyntje schreef:Nou nee hoor, in tegenstelling zou ik haast zeggenStel nou dat je in het statje geboekt staat als een -bokker,... Wat dan? Dan raak je toch compleet ongemotiveerd om nog verder te bokken?
. Dan zou ik JUIST veel gaan bokken
.
RobvdPK schreef:Waardeloos.
Na de Juf, hij heeft geschopt-knop,
de Ik vind jou niet/wel leuk-toetsen.
Bokt is een kleuterklas,
maar dan wel met een New Age/Harry Potter sausje d'er over heen.
Biggenstein.
Rob

Margreet schreef:Je kunt op jezelf stemmen, dus vriendjespolitiek is niet eens nodig![]()
delerium schreef:Ik vraag me wel af ook of je zelf kunt terugzien hoe je beoordeeld wordt, kan ik bv van een eigen topic gaan zien hoeveel plussen of minnen of welke getalletjes ik heb gekregen?

Of in huiskamers? Dan stemt iedereen op elkaar omdat ze het zo gezellig hebben
En ik zit in geen enkel huiskamertopic, dus dan word ik meteen minder vaak/goed beoordeeld.Schimmelig schreef:Het 'stemt het meest op zichzelf statje' willen we ook kunnen zien idd!

. Zullen altijd mensen tussen zitten die het gaan misbruikenDubbelDun schreef:Margreet schreef:Je kunt op jezelf stemmen, dus vriendjespolitiek is niet eens nodig![]()
De Mod's kunnen zien wie er gestemd hebben op wie, dus als je je eigen imago probeert op te krikken val je lelijk door de mand
(doordat het oranje is)
DubbelDun schreef:@Schimmelig : dat geeft wel een 100% beeld dan.

Wel twee verschillende plusjes, maar één min... Ik vind het een beetje uit balans nu. 
)