Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@Schimmelig : hier komt dus een goede productomschrijving met foto en merknaam om de hoek kijken.
Zijn die er niet dan is het aan een koper om achterdochtig te zijn en te vragen naar ontbrekende zaken.
Koopt men dan toch en het blijkt een miskoop te zijn dan is het duidelijk een geval van 'eigen schuld'.
Let wel!! Dit is dus iets anders als in de advertentie zetten dat het een goed merkzadel is etc en dus duidelijk de boel besodemieteren.
DubbelDun schreef:Ja een koop heeft nu eenmaal 2 kanten.
Daarom ben ik ook altijd tegen het Bokt-beleid geweest dat je in een item geen kritische noot mocht laten horen.
Dit zou een hoop mensen een hoop geld kunnen schelen aan kat-in-de-zak aankopen.
Verder is het op Ebay ook 'buyer be-awere'. Met goedkope items kún je mazzel hebben, maar verwacht geen superkwaliteit bij een nieuw hoofdstel van 25 euro. Voor niets gaat de zon op tenslotte
Citaat:Koper: fatwouda ( 7 ) 11-mrt-03 19:29After many attemepted contacts will not return my money.
Verkoper: Reactie van alazahr (15-mrt-03 15:34):
Cust ordered wrong size. Waited for merchandise return to send check
DubbelDun schreef:Op ebay werkt het al jaren, ik zal niet zeggen altijd voor 100%, maar iedereen die een beetje bedreven raakt op ebya weet precies waar hij aan toe is.
Natuurlijk is het geen garantie dat er noiit meer iets mis zal gaan, die heb je nooit nl. Zelfs niet als je het gewoon in een winkel koopt.
DubbelDun schreef:Nee, feedback geef je binnen (ik meen) 3 maanden na aankoop, anders verloopt de mogelijkheid.
En als verkoper kun je je natuurlijk afvragen hoe het hoofdstel kapot heeft kunnen gaan. Als er een paard op de teugel gestaan heeft dan kun je dat de verkoper toch niet kwalijk nemen lijkt mij.
Citaat:Koper: 573kathe53 ( 2 ) 07-nov-07 05:31
do not know much yet. Haven't received item, but shipping/postage seems high.
Verkoper: Reactie van equiteric (07-nov-07 16:21):
Please call customer service to help. 877.804.7810
Auto Waterer For Cats/Small Dogs 3 Liter Capacity Blue (nummer 260177072991)