Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:Ik ben het met Ellen eens
Ik plaats geen dingen die niemand mag weten, toch heb ik zoiets van, waarom voor iedereen toegankelijk?
Bokt was vroeger klein, nu niet meer, daarom misschien daar ook eens verandering in brengen
IKbenEllen schreef:Msn daar doe ik niet aan![]()
Ik bedoel ook niet de berichten in het topic, maar meer als je in iemands profiel op gebruikers berichten kijkt. Vind het ook niet altijd een prettig idee dat iedere bokker zich in mij kan verdiepen, ondanks dat ik geen gevoelige info plaats.
runningkawa schreef:Ik ben daar zelf niet bij geweest door een te late aanmeldingsdatum, maar meende dat het niet was wat de users zich ervan voor hadden gesteld.door de users?
Of door andere omstandigheden daarom heen?
Denk je dat zo'n opzet afdoende zou zijn? Ik denk zelf van niet, viavia blijft het sowieso wel mogelijk on info te vinden over iets of iemand.Citaat:Verder heb ik het niet over besloten zijn, maar wel minder toegangelijk voor iedereen.
Nu kun je in iedereens berichten snuffelen en profiels bekijken zonder ook maar echt lid (daarbij bedoel ik iemand die iets met paarden heeft en daar ook over kan posten) te zijn. Aangemeld zijn is voldoende.
En dat is op veel andere forums toch ook niet zo
Ann schreef:Denk je dat zo'n opzet afdoende zou zijn? Ik denk zelf van niet, viavia blijft het sowieso wel mogelijk on info te vinden over iets of iemand.
IKbenEllen schreef:Maar dan houd je jezelf toch voor de gek? Je berichten/profiel info blijft toegankelijk.Tuurlijk, als ze iets perse willen vinden vinden ze het wel. Maar laat ze dan een beetje meer moeite moeten doen
Ann schreef:Maar dan houd je jezelf toch voor de gek? Je berichten/profiel info blijft toegankelijk.
runningkawa schreef:Maar als iemand eerst 200 nuttige berichten moet hebben voordat er met 1 druk op de knop alles zichtbaar is, is dat toch wel handig. Geeft toch zeker een drempel.
foei..ja je ziet de berichten van die persoon niet, maar die kan je wel gewoon pb-en... Ook alles van je zien
Evelli schreef:eigenlijk zo een foei dus ook niet jouw berichten moeten kunnen lezen
in plaats daarvan kan jij de berichten van de foei niet meer lezen
runningkawa schreef:.
Nu kun je in iedereens berichten snuffelen en profiels bekijken zonder ook maar echt lid (daarbij bedoel ik iemand die iets met paarden heeft en daar ook over kan posten) te zijn. Aangemeld zijn is voldoende.
En dat is op veel andere forums toch ook niet zo
Miryamk schreef:Jemig je zou maar al die berichten van RK gaan doorspitten, dan zit er toch een
behoorlijk steekje los
Ann schreef:En ik maak me niet druk om 1, 2 of 100 drukken op die knop. Te vinden blijft het.
runningkawa schreef:Dat jij dat wilt overigens...jeee....