Inderdaad jammer. Jammer dat het forum niet een kans krijgt, eventueel met een proeftijd van een maand ofzo. Werkt het dan niet doordat het teveel (mod)tijd kost of dat er onverhoopt toch veel rellen o.i.d. zijn, kan het subforum altijd weer opgedoekt worden.
Daarnaast is een subforum met name de verantwoordelijkheid van de submods (zij behoren het in de gaten te houden, niet de mods! Soms gaat het nl. omgekeerd...), dus wanneer je twee goede aanstelt, valt het met de tijd ook wel mee.
iefke schreef:De belangrijkste is, dat het subforum zoals het nu is opgezet, te algemeen is. Net zoals er bijvoorbeeld geen subforum is voor dressuur of springen, omdat die onderwerpen te algemeen zijn en in te veel verschillende fora al besproken worden (Rijtechnisch, de VraagMaarRaak fora, Wedstrijden, Kraamstal et cetera).
Je zegt dat de opzet te algemeen is. Waarom niet een tweede kans geven en dus de forumcharter die gemaakt is iets aan laten passen? Overigens lijkt me een afbakening maken voor een subforum africhting/groene paarden niet erg moeilijk............ Vrij simpel eigenlijk......
Nu moet ik zeggen dat ik de forumcharter niet gelezen heb, maar overlap met andere forums houd je toch altijd wel iets.
Verder ben ik het inderdaad eens met Ilzjuh, ik vind de gegeven redenen een beetje flauw en wel erg makkelijk...