Zie ergens in dit topic!

In die maand kijken ze of je daadwerkelijk wel geschikt bent om een moderator te worden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Ik zou het ook graag willen,... ik heb er de tijd voor en zie het ook als een uitdaging. Verder heb ik zelf ook goed nagedacht over diegene die ik gekozen heb. Mensen die enigszins bekend zijn, netjes reageren etc etcje snapt het wel!
Revanches schreef:Er is ook een daadwerkelijke proeftijd van een maand, als ik het goed gelezen heb.
Zie ergens in dit topic!
In die maand kijken ze of je daadwerkelijk wel geschikt bent om een moderator te worden.
Amanda schreef:Redrumfox schreef:Ik vind niet dat je een leeftijdsgrens kan aanhouden, aan de ene kant voorkom je dan wel 'ben ik dan niet goed genoeg?' reacties. (wat al genoeg zegt over iemand, maar goed..) Maar aan de andere kant moet je mensen niet beoordelen op hun leeftijd, maar op wat ze kunnen, hoe ze iets formuleren, hun denkwijze. Niet op de periode dat iemand op aarde rondloopt. Ik ben jonger dan menig bokker hier (nu niet denken dat ik 10 jaar ben aub) maar ik merk wel dat ik in sommige situatie's veel verstandiger ben. Ik zeg dit niet omdat ik moderator wil worden, ik wil gewoon even aangeven hoe ik over leeftijdsgrenzen denk.
Natuurlijk, maar dat zal je altijd houden.
Zo vind ik sommige jongeren van 16 geschikter om auto te rijden dan sommigen van 22 bijvoorbeeld.
Maar ergens moet er een grens zijn.
En dat maakt het soms zo lastig.
Nou is het op een forum als bokt al makkelijker om een uitzondering te maken wanneer iemand onder de 18 heel erg geschikt lijkt als mod dan de leeftijd voor het rijbewijs
SaskiaKur schreef:Ik ben zeker benieuwd naar de uitslag, iig is mijn keuze bekend van 2 bokkers.
Wat betreft van mij kant voor (Sub)Mod, ik wacht dat ik over anderhalve maand 16 word en dan zal ik eens contact opnement met de Mods.
Redrumfox schreef:Dat zal je inderdaad altijd houden, daarom vind ik dus dat er rekening mee gehouden mag worden. Ik begrijp heel goed dat er een grens moet zijn om het eerlijk te houden, maar in principe is het ook weer niét eerlijk. Want degenen die er juist geschikt voor zijn krijgen op deze manier geen kans. Ik denk dat jongeren juist heel enthousiast en fanatiek zullen zijn in wat ze doen. En als je de goede kiest zal diegene er later ook nog heel veel aan hebben. Bokt staat natuurlijk voorop; je moet niet een jongere bokker als mod kiezen omdat diegene dan leert wat verantwoordelijkheidsgevoel is, maar als je het kan combineren en de gulde middenweg kan vinden denk ik dat het voor beide partijen goed is.
Ilzjuh schreef:Volgens mij mag je zelf ook wel benaderen en dan houden ze het ergens in hun achterhoofd. Zoiets meen ik ergens gelezen te hebben.Mits ze je geschikt vinden.
SaskiaKur schreef:Ilzjuh schreef:Volgens mij mag je zelf ook wel benaderen en dan houden ze het ergens in hun achterhoofd. Zoiets meen ik ergens gelezen te hebben.Mits ze je geschikt vinden.
Ik meende dat je ook inderdaad Mods mocht benaderen....
Elessar schreef:Oh oké. Nou ja, ik denk toch niet dat ik mod wordt gezien mijn leeftijd. En ik verwacht ook niet dat iemand mij 'nomineert'. Misschien dat ik nog eens submod wordt.
MariekeVol schreef:Elessar schreef:Oh oké. Nou ja, ik denk toch niet dat ik mod wordt gezien mijn leeftijd. En ik verwacht ook niet dat iemand mij 'nomineert'. Misschien dat ik nog eens submod wordt.
Ik had je eerst genomineerd, maar toen zag ik dat je nog te jong was
MissHaffie schreef:Ik denk dat 'het modzijn' door sommige mensen onderschat wordt.
Tuurlijk lijkt het iedereen wel leuk om een groen kleurtje te hebben en wat meer macht.
Maar er komt zóveel bij kijken, dat merk ik zelf nu als submod.
En er gaat natuurlijk ook ontieglijk veel tijd in zitten.
MissHaffie schreef:Ja, ik denk dat iedereen al gauw ja zegt, als je een aanbod krijgt om moderator te worden.
Maar er zullen zat tijden zijn waar bij iemand denkt van 'Pfff was ik er maar nooit aan begonnen.'