Wel Besloten zijn!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij Voor besloten Topic's?

Ja, scheeld een hoop ruzie.
62 (22%)
Nee, want dan kan je overal nog bijkomen.
176 (63%)
Maakt me niks uit
38 (13%)

Totaal aantal stemmen: 276

Barmat

Re: Wel Besloten zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:27

Elaine schreef:
Ja, maar je mag pas een topic besloten maken als je min 15 besloten leden hebt die actief posten in dat topic

Een topic MAG NIET besloten zijn Lachen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:27

Barmat schreef:
[***] schreef:
Ja, maar je mag pas een topic besloten maken als je min 15 besloten leden hebt die actief posten in dat topic

Een topic MAG NIET besloten zijn Lachen

Ik moest toch stemmen Clown Ik vind het prima als mensen persé een eigen hoekje willen oid. Maar dan niet dat iedere kip met een vriendin een topic besloten kan eisen/maken.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:47

Oh, ik dacht even dat je bedoelde dat dit de boktregels zijn Koe

verkeerd begrepen, sorry Lachen

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:48

Zou soms wel handig zijn.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:50

Huh, soms zie ik voor een topic [Besloten] staan, maar dat mag dus niet?

Ik vind besloten topics onzin. Bokt is gewoon een openbaar forum, dus voor iedereen toegankelijk. Als je gezellig wilt kletsen, kun je dat zoals eerder al gezegd ook op msn of iets dergelijks doen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:29

Ik heb een beetje zitten kijken op de profielen van de mensen die voor besloten topics zijn, en het valt mij op dat die allemaal jong(er) zijn.
Ik kan een heel psychologisch verhaal neer zetten, ik kan het ook niet doen... Ik zou zeggen: maak je niet druk!
Die mensen die willen ook gewoon gezellig meepraten meestal! En zo niet dan zijn ze tegen de regels in aan het gaan...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:34

Heb nee gestemd, ik vind het alleen maar gezellig als er meerdere liefhebbers in het hk topic komen eigenlijk.
Plus bokt is een open forum voor iedereen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:34

Lepeltje21 schreef:

Ik vind besloten topics onzin. Bokt is gewoon een openbaar forum, dus voor iedereen toegankelijk. Als je gezellig wilt kletsen, kun je dat zoals eerder al gezegd ook op msn of iets dergelijks doen.

Jawel alleen voor meetings Lachen

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:35

katiavl schreef:
Lepeltje21 schreef:

Jawel alleen voor meetings Lachen

Ah, vandaar. Nu snap ik het, dank je!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 08:40

LiSSy schreef:
ik zeg nee... bokt is een openbaar forum en daar horen geen besloten topics te zijn.
als jij alleen met die mensen wilt kletsen voeg ze toe op msn en klep daar een end verder... heb je bokt niet voor nodig

Ik ben het helemaal met Lissy eens.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:02

Plien91 schreef:
Ik vind het half-half. Als je bijv. met z'n allen een springtopic oid hebt, en iemand wil er dan ineens bij horen terwijl hij/zij dressuur doet en daar alles vanaf weet en zo dus niet gewoon leuk mee kan praten vind ik dat het in bepaalde mate besloten mag worden.

Maar wat ik niet snap is dat besloten topics niet meer mogen, en er wel weer een besloten forum is (Bokkers van Toen).
Met 2 maten meten?

BvT.. Dat spreekt voor zich......
Voor bokkers die lid zijn sinds (???)
Ik vind het terecht dat die besloten is.. Wat hebben wij daar nou te zoeken (Net als een dressuurmuts in een springtopic Haha!)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:18

katiavl schreef:
Veel mensen zie ik eerlijk gezegd niet hier die er voor zijn Nagelbijten / Gniffelen

Als ik nog niet op NEE had gestemd, had ik op JA gestemd Duivel

Misschien doen meer bokkers dit ROFL om deze discussie zo verhit te laten zijn Nagelbijten / Gniffelen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:50

Ik heb nee gestemd, ik zie niet in waarom besloten topics etc. op een openbaar forum thuis zouden horen..

Er zijn ook een boel mogelijkheden om op andere manieren privé met anderen te chatten, dus het is ook niet zo dat bokt moet voorzien in iets als dienst omdat er zo weinig andere mogelijkheden zijn..

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 10:51

Voor de mensen die een 'Besloten' topic hebben; juist door dat woordje in de titel wil ik er nog weleens gaan kijken. Duivel Bokt is een openbaar forum en iedereen kan op het grootste gedeelte meelezen. Wees je daarvan bewust als je iets post, en bespreek 'roddels' of persoonlijke dingen via MSN of mail.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:22

Echt besloten is misschien wat overdreven, maar aan de andere kant; als je een HK-topic hebt, en er komt iemand binnenvallen die echt totáál niet tussen jullie past.. Dan vind ik dat er best gezegd mag worden dat je ze er liever niet bij hebt. Mits je er een goede motivatie bijzet.

Stel; een HK over mensen die tegen het rijden met een slof zijn. ( Stom voorbeeld, maar is 't eerste wat in me opkwam ) En er komt iemand binnen, jaa ik wil hier gezellig meekletsen. Je klikt op haar profiel en berichten en je ziet allemaal foto's met een slof om enz. Dan vind ik dat er best gezegd mag worden dat ze er niet bij past.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:26

Niet mee eens, ik zit zelf in een huiskamer topic met de meest uiteenlopende mensen en toch is het daar reuze gezellig. Als je mensen respecteert en in hun waarde laat, hoeft een verschillende visie helemaal geen probleem te zijn. Ik vind het juist leuk om te lezen over andere visies dan de mijne, het verruimt je blik alleen maar.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:34

Volgens mij ruik ik meer achter de opening van dit topic.

Topics hoeven niet besloten te zijn vind ik. mensen maken zelf wel duidelijk of er nieuwe welkom zijn of niet.
Nieuwelingen merken vaak toch wel hoe moeilijk het is om mee te komen met een hechte groep. Oke, soms gaat het gepaard met negeren en vergeten, maar dat toont wel de groupspirit. De samenheid van de groep.

Ik zit zelf bij de hpsbokkers.
Wij zijn met een clubje apart gegaan in HK omdat er zoveel nieuwe kwamen alleen voor reclame oid en niet om gezellig mee te kletsen en het gewoon leuk te hebben. Dat HK-topic is niet besloten, maar wij hebben wel besloten om nieuwelingen zich rustig voor te laten stellen, zich in te laten werken in de groep.
Je kan niet patsboem in een hechte groep komen, dat duurt even.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:41

Faux schreef:
Echt besloten is misschien wat overdreven, maar aan de andere kant; als je een HK-topic hebt, en er komt iemand binnenvallen die echt totáál niet tussen jullie past.. Dan vind ik dat er best gezegd mag worden dat je ze er liever niet bij hebt. Mits je er een goede motivatie bijzet.

Stel; een HK over mensen die tegen het rijden met een slof zijn. ( Stom voorbeeld, maar is 't eerste wat in me opkwam ) En er komt iemand binnen, jaa ik wil hier gezellig meekletsen. Je klikt op haar profiel en berichten en je ziet allemaal foto's met een slof om enz. Dan vind ik dat er best gezegd mag worden dat ze er niet bij past.

Lekker sociaal Bloos! Hoe kun jij nou aan een post van iemand zien of diegene er bij past Ja of Nee Scheve mond
En wat is volgens jou dan een goede motivatie?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:42

Ja, die motivatie ben ik ook wel benieuwd naar. Er vanuit gaande dat de nieuwkomer geen relschopper is, maar iemand die serieus wil meeposten (ondanks een afwijkende visie).

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 12:50

Sani schreef:
Ik zit zelf bij de hpsbokkers. Wij zijn met een clubje apart gegaan in HK omdat er zoveel nieuwe kwamen alleen voor reclame oid en niet om gezellig mee te kletsen en het gewoon leuk te hebben. Dat HK-topic is niet besloten, maar wij hebben wel besloten om nieuwelingen zich rustig voor te laten stellen, zich in te laten werken in de groep.
Je kan niet patsboem in een hechte groep komen, dat duurt even.

Dat is precies waar het om gaat Lachen. Als iemand zich netjes voorstelt, beetje bijleest, interesse toont in anderen dan blijkt na verloop van tijd vanzelf wel of iemand er bij past of niet Lachen. Je kunt niet bij voorbaat al gaan roepen dat iemand niet zou passen.

Aan de andere kant hoef je het ook niet op te gaan zoeken. Ik zal bijvoorbeeld uit mezelf niet snel in een fjordenkletstopic gaan posten (ik heb geen fjord), maar stel, ik zou dat doen en gelijk worden weggehoond 'want ik heb geen fjord' dan mis je misschien waarom iemand daar is gaan posten (misschien ben ik op zoek naar een fjord).

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:32

Apple schreef:
Als iemand zich netjes voorstelt, beetje bijleest, interesse toont in anderen dan blijkt na verloop van tijd vanzelf wel of iemand er bij past of niet Lachen. Je kunt niet bij voorbaat al gaan roepen dat iemand niet zou passen.

Zo gaat het volgens mij meestal in de HK topics. Als iemand er niet echt bij past dan gaat ie meestal vanzelf wel weer weg, dan is het nl helemaal niet leuk om rond te blijven hangen denk ik.

Volgens mij is er helemaal geen probleem als iedereen een beetje netjes en volwassen met elkaar omgaat. Maar de TS is 14, mss dat zij met meer jongeren in een topic zit waar men nog een beetje volwassen moet worden. Komt vanzelf, en daar is geen besloten topic voor nodig.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:32

't Is ook niet zo dat je bij voorbaat al weet of iemand er tussen past of niet. Maar sommige mensen komen op zo'n stomme manier binnen, dat iedereen al zoiets heeft van help. Rolleyes

En als motivatie bij mijn voorbeeld zou ik dan zeggen van, dit is een HK topic voor mensen die tegen sloffen zijn, en jij rijdt alleen maar met slof. Vind ik wel raar dat je dan in een anti-slof topic komt.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:34

Misschien wil degene juist een andere blik krijgen op het rijden met/zonder slof? Zo'n beweegreden om mee te willen praten hoeft toch niet meteen negatief te zijn?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:35

Precies Ann!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:36

Ervaringen uitwisselen daar leer je toch van. Als je in het echte leven ook zo doet zal je niet ver geraken in studie of werk.