Elaine schreef:Ja, maar je mag pas een topic besloten maken als je min 15 besloten leden hebt die actief posten in dat topic
Een topic MAG NIET besloten zijn

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Elaine schreef:Ja, maar je mag pas een topic besloten maken als je min 15 besloten leden hebt die actief posten in dat topic
Barmat schreef:[***] schreef:Ja, maar je mag pas een topic besloten maken als je min 15 besloten leden hebt die actief posten in dat topic
Een topic MAG NIET besloten zijn
Lepeltje21 schreef:Huh, soms zie ik voor een topic [Besloten] staan, maar dat mag dus niet?
Ik vind besloten topics onzin. Bokt is gewoon een openbaar forum, dus voor iedereen toegankelijk. Als je gezellig wilt kletsen, kun je dat zoals eerder al gezegd ook op msn of iets dergelijks doen.
katiavl schreef:Lepeltje21 schreef:Huh, soms zie ik voor een topic [Besloten] staan, maar dat mag dus niet?
Ik vind besloten topics onzin. Bokt is gewoon een openbaar forum, dus voor iedereen toegankelijk. Als je gezellig wilt kletsen, kun je dat zoals eerder al gezegd ook op msn of iets dergelijks doen.
Jawel alleen voor meetings
LiSSy schreef:ik zeg nee... bokt is een openbaar forum en daar horen geen besloten topics te zijn.
als jij alleen met die mensen wilt kletsen voeg ze toe op msn en klep daar een end verder... heb je bokt niet voor nodig
Plien91 schreef:Ik vind het half-half. Als je bijv. met z'n allen een springtopic oid hebt, en iemand wil er dan ineens bij horen terwijl hij/zij dressuur doet en daar alles vanaf weet en zo dus niet gewoon leuk mee kan praten vind ik dat het in bepaalde mate besloten mag worden.
Maar wat ik niet snap is dat besloten topics niet meer mogen, en er wel weer een besloten forum is (Bokkers van Toen).
Met 2 maten meten?
katiavl schreef:Veel mensen zie ik eerlijk gezegd niet hier die er voor zijn
Faux schreef:Echt besloten is misschien wat overdreven, maar aan de andere kant; als je een HK-topic hebt, en er komt iemand binnenvallen die echt totáál niet tussen jullie past.. Dan vind ik dat er best gezegd mag worden dat je ze er liever niet bij hebt. Mits je er een goede motivatie bijzet.
Stel; een HK over mensen die tegen het rijden met een slof zijn. ( Stom voorbeeld, maar is 't eerste wat in me opkwam ) En er komt iemand binnen, jaa ik wil hier gezellig meekletsen. Je klikt op haar profiel en berichten en je ziet allemaal foto's met een slof om enz. Dan vind ik dat er best gezegd mag worden dat ze er niet bij past.
Sani schreef:Ik zit zelf bij de hpsbokkers. Wij zijn met een clubje apart gegaan in HK omdat er zoveel nieuwe kwamen alleen voor reclame oid en niet om gezellig mee te kletsen en het gewoon leuk te hebben. Dat HK-topic is niet besloten, maar wij hebben wel besloten om nieuwelingen zich rustig voor te laten stellen, zich in te laten werken in de groep.
Je kan niet patsboem in een hechte groep komen, dat duurt even.
Apple schreef:Als iemand zich netjes voorstelt, beetje bijleest, interesse toont in anderen dan blijkt na verloop van tijd vanzelf wel of iemand er bij past of niet. Je kunt niet bij voorbaat al gaan roepen dat iemand niet zou passen.