Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
fryskhynders schreef:Fieeekk schreef:
ik kan ze niet lezen hoor, daar moet je je voor aanmelden. dat heb jij niet gedaan toch?
hahah PENNY
Brittol schreef:ik rijd nu al bijna twaalf jaar en jij? Ik zat rond mijn vierde al in het zadel. Ik rende altijd naar buiten als mensen hier met de paarden bezig waren en dan leerde ik vanalles van hen. Toen ik naar de manege ging kon ik al stappen, draven en galopperen... Die mensen keken er echt van op, dachten dat ik een wereldwonder was...
Dat kind is 13!
(op de pennysite btwLach me kapot daar)
Negerzoen schreef:ik had tot 2 weken terug 3 houten paarden in mijn tuin staan waar ik 3/4 jaar geleden fantastische ritten mee heb gemaakt met een vriendin!!wat 'n fantasie joh
allemaal vroeger mishandelde paarden hebben we gereden die ons wel vertrouwden. de meest wilde hengsten van de manege en alle arabieren van de fokkerij in verwegistan hebben we gereden.
als ik er aan terug denk moet ik nog wel heel erg lachen
die houten dingen hadden ook nog namen hedie van mij was palomino gekleurd en heette Flash, later kreeg hij zwartte en witte stippen en was het Spot. die van mijn zusje was eerst bruin en daarna zwart en heette Perdy en die van mijn broertje was paars (:P) en heette Tornado. dat ik dat nog weet joh
en mijn vader had er ook hoofdstellen voor gemaakt en er zaten Sjorbanden op ( weet niet hoe je het schrijft
) met 'beugels' eraan en dan deden we een kussen op hun rug met zo'n sjorband eromheen en dan had je een zadel
. doeken in stukken gescheurd en we reden met Bandages
. vlechtjes in manen en staart gemaakt. FANTASTISCH
alleen waren ze nu allemaal zo verrot dat mijn vader ze naar de stortplaats heeft gebracht
ik had toen ik een jaar of 6 was ook alle kinderen uit de buurt wijsgemaakt dat ik een friese hengst had die Flits heette maar dat die was gestolen en dat ik een brief had gehad dat hij nu was geslacht ofzo ik weet het allemaal niet meer
en ben ook nog steeds trouw lid van de Penny & Penny Plus
en oh ja ik galoppeer door het huisstandaard in de rechtergalop he
en dan wel af en toe in de hoeken van galop wisselen
Citaat:Haha echt waar ?:P
MilkaFan schreef:Elke avond bellen naar je vriendinnen; 'Kom je ook bij mij paardje spelen? Deze keer gaan we springen!!
Bonjoy schreef:Negerzoen schreef:ik had tot 2 weken terug 3 houten paarden in mijn tuin staan waar ik 3/4 jaar geleden fantastische ritten mee heb gemaakt met een vriendin!!wat 'n fantasie joh
allemaal vroeger mishandelde paarden hebben we gereden die ons wel vertrouwden. de meest wilde hengsten van de manege en alle arabieren van de fokkerij in verwegistan hebben we gereden.
als ik er aan terug denk moet ik nog wel heel erg lachen
die houten dingen hadden ook nog namen hedie van mij was palomino gekleurd en heette Flash, later kreeg hij zwartte en witte stippen en was het Spot. die van mijn zusje was eerst bruin en daarna zwart en heette Perdy en die van mijn broertje was paars (:P) en heette Tornado. dat ik dat nog weet joh
en mijn vader had er ook hoofdstellen voor gemaakt en er zaten Sjorbanden op ( weet niet hoe je het schrijft
) met 'beugels' eraan en dan deden we een kussen op hun rug met zo'n sjorband eromheen en dan had je een zadel
. doeken in stukken gescheurd en we reden met Bandages
. vlechtjes in manen en staart gemaakt. FANTASTISCH
alleen waren ze nu allemaal zo verrot dat mijn vader ze naar de stortplaats heeft gebracht
ik had toen ik een jaar of 6 was ook alle kinderen uit de buurt wijsgemaakt dat ik een friese hengst had die Flits heette maar dat die was gestolen en dat ik een brief had gehad dat hij nu was geslacht ofzo ik weet het allemaal niet meer
en ben ook nog steeds trouw lid van de Penny & Penny Plus
en oh ja ik galoppeer door het huisstandaard in de rechtergalop he
en dan wel af en toe in de hoeken van galop wisselen
Haha echt waar ?:P