wat betekent penny ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flux

Re: wat betekent penny ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:53

Elke avond bellen naar je vriendinnen; 'Kom je ook bij mij paardje spelen? Deze keer gaan we springen!! Haha!

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:54

Ghehe Knipoog Volgens mij klinkt dit voor veel mensen erg bekent Knipoog

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:56

Wij speelden ook weleens diertje. IN de bomen klimmen enzo Tong uitsteken

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:58

Nee ik heb eigelijk verder niet veel gedaan behalve wat je kan lezen in voorgaande berichten Knipoog
Ik was meer van het voetballen Nagelbijten / Gniffelen

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 08:49

fryskhynders schreef:
Fieeekk schreef:
Moet je eens naar http://www.penny.nl gaan. Vind je ook van die geweldige berichtjes Tong uitsteken

ik kan ze niet lezen hoor, daar moet je je voor aanmelden. dat heb jij niet gedaan toch?
hahah PENNY

Maar me nichtje van 8 wel. Clown

Wadi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:28

Brittol schreef:
ik rijd nu al bijna twaalf jaar en jij? Ik zat rond mijn vierde al in het zadel. Ik rende altijd naar buiten als mensen hier met de paarden bezig waren en dan leerde ik vanalles van hen. Toen ik naar de manege ging kon ik al stappen, draven en galopperen... Die mensen keken er echt van op, dachten dat ik een wereldwonder was...

Dat kind is 13! Nagelbijten / Gniffelen

(op de pennysite btw *LOL* Lach me kapot daar)

Lol!
Mag ik niet op iemand zijn account meekijken daar? Vork
Ben er echt nieuwschierig naar Tong uitsteken

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:54

Hmm ik had een vriendinnetje en de had soms F proefjes en ze had een basketbal veldje naast der huis.. en dan moest ik voor lezen en ging zij der proefje rijden/rennen..Tong uitsteken hmm beetje penny..?

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 12:04

Haha ik vind die penny's wel lief,
die paardje spelen enzo.. Lachen
Alleen die zomaar in iemands wei gaan en een paard gaan rijden/poetsen
die mag ik dan weer niet zo.
Twee hele schattige meisjes van 5 en 6 spelen ook altijd paardje..
Echt zo lief dan doen ze hun paardrijbroek aan en hun laarzen hun cap op,
en gaan ze op hun stokpaard naar mij toe of ze even op [naam] mogen rijden.
[naam] is mijn shet waar hun altijd op rijden..
Maar dat zijn hele lieve penny meisjes Ja

YDWINE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 10:45

Hah leuk, goede beschrijvingen van de 'penny'!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 10:55

Haha, wat een melig topic Tong uitsteken Clown

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 10:57

ik zou ook wel eens daar willen rond kijken Haha! melig lijkt me dat Haha!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:15

ik had tot 2 weken terug 3 houten paarden in mijn tuin staan waar ik 3/4 jaar geleden fantastische ritten mee heb gemaakt met een vriendin!! Tong uitsteken wat 'n fantasie joh Tong uitsteken allemaal vroeger mishandelde paarden hebben we gereden die ons wel vertrouwden. de meest wilde hengsten van de manege en alle arabieren van de fokkerij in verwegistan hebben we gereden.
als ik er aan terug denk moet ik nog wel heel erg lachen Tong uitsteken
die houten dingen hadden ook nog namen he Tong uitsteken die van mij was palomino gekleurd en heette Flash, later kreeg hij zwartte en witte stippen en was het Spot. die van mijn zusje was eerst bruin en daarna zwart en heette Perdy en die van mijn broertje was paars (:P) en heette Tornado. dat ik dat nog weet joh Gaaaap en mijn vader had er ook hoofdstellen voor gemaakt en er zaten Sjorbanden op ( weet niet hoe je het schrijft Tong uitsteken) met 'beugels' eraan en dan deden we een kussen op hun rug met zo'n sjorband eromheen en dan had je een zadel Tong uitsteken. doeken in stukken gescheurd en we reden met Bandages Tong uitsteken. vlechtjes in manen en staart gemaakt. FANTASTISCH Tong uitsteken alleen waren ze nu allemaal zo verrot dat mijn vader ze naar de stortplaats heeft gebracht Tong uitsteken

ik had toen ik een jaar of 6 was ook alle kinderen uit de buurt wijsgemaakt dat ik een friese hengst had die Flits heette maar dat die was gestolen en dat ik een brief had gehad dat hij nu was geslacht ofzo ik weet het allemaal niet meer Tong uitsteken

en ben ook nog steeds trouw lid van de Penny & Penny Plus Vork

en oh ja ik galoppeer door het huis Clown standaard in de rechtergalop he Tong uitsteken en dan wel af en toe in de hoeken van galop wisselen Tong uitsteken

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:20

Negerzoen schreef:
ik had tot 2 weken terug 3 houten paarden in mijn tuin staan waar ik 3/4 jaar geleden fantastische ritten mee heb gemaakt met een vriendin!! Tong uitsteken wat 'n fantasie joh Tong uitsteken allemaal vroeger mishandelde paarden hebben we gereden die ons wel vertrouwden. de meest wilde hengsten van de manege en alle arabieren van de fokkerij in verwegistan hebben we gereden.
die houten dingen hadden ook nog namen he Tong uitsteken die van mij was palomino gekleurd en heette Flash, later kreeg hij zwartte en witte stippen en was het Spot. die van mijn zusje was eerst bruin en daarna zwart en heette Perdy en die van mijn broertje was paars (:P) en heette Tornado. dat ik dat nog weet joh Gaaaap en mijn vader had er ook hoofdstellen voor gemaakt en er zaten Sjorbanden op ( weet niet hoe je het schrijft Tong uitsteken) met 'beugels' eraan en dan deden we een kussen op hun rug met zo'n sjorband eromheen en dan had je een zadel Tong uitsteken. doeken in stukken gescheurd en we reden met Bandages Tong uitsteken. vlechtjes in manen en staart gemaakt. FANTASTISCH Tong uitsteken alleen waren ze nu allemaal zo verrot dat mijn vader ze naar de stortplaats heeft gebracht Tong uitsteken

ik had toen ik een jaar of 6 was ook alle kinderen uit de buurt wijsgemaakt dat ik een friese hengst had die Flits heette maar dat die was gestolen en dat ik een brief had gehad dat hij nu was geslacht ofzo ik weet het allemaal niet meer Tong uitsteken

en oh ja ik galoppeer door het huis Clown standaard in de rechtergalop he Tong uitsteken en dan wel af en toe in de hoeken van galop wisselen Tong uitsteken

Haha echt waar ?:P

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:32

tja,, ik heb aan mijn penny tijd 1 heeel vervelend tikje overgehouden! ik ren als een paard Boos! echt waar! als ik ren hoe dan ook is het als een paard haha stom!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:38

Citaat:

erg he Tong uitsteken
maar natuurlijk loop ik ook wel eens gewoon hoor Knipoog maar vooral 's avonds galopeer ik naar de keuken ofzo Tong uitsteken best wel doelloos eigenlijk maarja, zit er al heel lang in Tong uitsteken

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:40

MilkaFan schreef:
Elke avond bellen naar je vriendinnen; 'Kom je ook bij mij paardje spelen? Deze keer gaan we springen!! Haha!

Wij gingen altijd op school & bij mijn nichtjes paardje spelen Haha! op school hjaddenw we van die bosjes waar we dan doorheen gingen galloperen, iedere pauze was het raak Tong uitsteken

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:42

Bonjoy schreef:
Negerzoen schreef:

Haha, dat deed ik ook altijd, vooral buiten. En dan over de grappeltjes springen enzoo Tong uitsteken Mooie galopswissels tussendoor Haha!

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:08

leuke verhalen zeg, allemaal herinneringen Tong uitsteken

blondje053

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:18

dit topic word steeds leuker...
maar bij veel mensen begint het al op de basisschool..
op veel scholen hebben ze ook echt van die tuigjes waar kinderen paardje mee kunnen spelen..die 1 doet het tuigje om en is paard en de ander is de ruiter..is echt schattig om te zien.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:53

Precies Tong uitsteken

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:54

Heb ik niet gekent

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:55

Wij wel Tong uitsteken Dat heb ik best vaak gedaan (A)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 22:02

Ik ken wel het zogenaamde inspannen voor de boldekar samen met vriendin. Wij moesten heel hard werken. Ja... dat was een zware tijd, het paardje spelen Tong uitsteken

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 22:04

Precies, Penny zijn is best moeilijk Knipoog

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 22:07