Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sexy_back schreef:toch jammer dat het topic over de verkoop van bokt gelijk een slotje krijgt... tjonge ze willen je niet eens laten spekuleren!
jammer hoor!!
nonixjuh schreef:Nee, maar wel stijgeren afz*** , leuk leuk!!
en ondertussen maar zeuren dat steigeren/bas, jaloers zijn op bokt.. en bokt zit af te zei**
nonixjuh schreef:sexy_back schreef:toch jammer dat het topic over de verkoop van bokt gelijk een slotje krijgt... tjonge ze willen je niet eens laten spekuleren!
jammer hoor!!
Nee, maar wel stijgeren afz*** , leuk leuk!!
en ondertussen maar zeuren dat steigeren/bas, jaloers zijn op bokt.. en bokt zit af te zei**
stef schreef:Gooit even vermoedens in de strijd.
Ik heb het vermoeden dat bokt flink uitgebreidt gaa worden, en dan niet als forum, maar als informatieve website.
denk hierbij aan een soort van digitaal magazine ala BIT, incl advertenties van (grote) bedrijven. Het forum zal eraan blijven hangen, maar het zal een algehele informatieve website worden bestaande uit info, forum, marktplaats, etc.
En mods? Zit ik er ver naast?
stef schreef:Gooit even vermoedens in de strijd.
Ik heb het vermoeden dat bokt flink uitgebreidt gaa worden, en dan niet als forum, maar als informatieve website.
denk hierbij aan een soort van digitaal magazine ala BIT, incl advertenties van (grote) bedrijven. Het forum zal eraan blijven hangen, maar het zal een algehele informatieve website worden bestaande uit info, forum, marktplaats, etc.
En mods? Zit ik er ver naast?
Anne_87 schreef:Liek_ schreef:Ik ga jullie wel een tip gevenNee, ik ga niet zeggen wat het is want dat heb ik beloofd
Dat doe ik dus niet.
Wat ik wel wil zeggen is dat ik het geheel zelf heb geraden, met behulp van nieuws van bokt.nl. Het was een soort puzzeltje en als je erachter bent zul je zien dat alles op zijn plaatst valtAls ik dat kan kunnen jullie het ook
Jullie hebben hier vast ontzettend veel aan
Edit: nog wat moeilijker gemaakt
![]()
hou best van puzzelen... Alleen... errug lastig dit...
zeg weet jij zeker dat jij t goed hebt?zo ja kan je best nog wel een kléin tipje van de sluier oplichten?
een hint in de goede richting ofzo?
nonixjuh schreef:Ik heb het ook niet alleen tegen jou.