foetsie schreef:Als men ergert aan de onderschriften, leest men ze toch gewoon niet?
INDERDAAD!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foetsie schreef:Als men ergert aan de onderschriften, leest men ze toch gewoon niet?
Britt_Sisi schreef:en om dat onderschriften van mensen te gaan plaatsen dat is sneu!
Elise88 schreef:Heb je de de 'eigenaren' van die onderschriften wel eventjes gemeld dat je die onderschriften hier neergezet hebt? .. ik snap dat het voorbeelden zijn en dat je hen dus niet persoonlijk 'aanvalt' .. maar ik zou het wel netjes vinden hen dat eventjes te zeggen... Vooral omdat je nu de Boktmenigte op hen 'loslaat'
![]()
bonitobol schreef:Ik snap echt de bedoeling van dit topic niet.
MevrouwtJ schreef:foetsie schreef:Als men ergert aan de onderschriften, leest men ze toch gewoon niet?
INDERDAAD!
Cyntje schreef:Ik wil ook detective-moddie worden maar dan geen groene naam als de moddies maar de kleuren van de regenboog
SONY schreef:Word nog gezellig hier! oneliners plaatsen is ook leuk, krikt het berichtenaantal zo lekker op. Ik doe ook mee!Of mag ik wel mee doen als niet gedupeerde
Sabine_ schreef:Britt_Sisi schreef:en om dat onderschriften van mensen te gaan plaatsen dat is sneu!
jaa inderdaad, echt banketstaaf gewoonmensen mogen toch zelf weten wat ze erin hebben staan
plaatjes mag nou eenmaal niet, dat is de regel, maar bewegende en niet-leesbare dingen zijn toch niet verboden?