ik heb er nogsteeds 1 op mijn pda die niet bestaad worden er niet meer of minder maar het internet met me pda is al zo lekker snel enzo dus dan loop ik hem helemaal te laden heb ik niets heel iri ook als ik WEL een nieuw bericht heb geeft hij aan 1 nieuw bericht dit is wel alleen met me pda niet met me gewone internet aansluiting
Dat kan je zelf niet, we moeten op Bart wachten tot die weer iets tijdelijk kan fixen Aan wennen dus en hopen dat hij die tijd vindt Het achterliggende probleem is een bug die in de volgende update van het forum gerepareerd is, maar die staat nog niet op de planning om uitgevoerd worden dacht ik
wat sinds "ik dit heb"ook opvalt is dat als je daadwerkelijk nieuwe berichten hebt en je klikt op kijken dan die gelijk weer op 0 staan voorheen moest je ze daadwerkelijk geopend hebben om af te tellen zeg maar (humm weet niet of het zo duidelijk is , mijn geschreven taal is niet mijn sterkste punt )
hihi als je 4 nieuwe berichten krijgt zegt hij dat je der 1 hebt als je dan 1tje opent en de rest even wacht (iets anders gaat doen ..op bokt) en dan de rest dan telt die terug heb er nu nog maar 250 dus nog een maandje ofzo en dan ben ik ze allemaal weer kwijt
Ik heb nu 253 "nieuwe berichten".. Maar zodra ik echt een nieuwe krijg dan staat er : "253 nieuwe berichten, en 2 ongezelen" dus dan is het weer anders
Nope, geen nieuw nieuws. Dit wordt met de nieuwe update van phpbb opgelost. Verder heb ik begrepen dat die update in de testfase zit en meer weet ik er helaas ook niet van.