Schimmelig schreef:Maryanne schreef:Ik ben hier de bokker waar het topic over gaat... Eerst was er iets fout gegaan bij de bank, en hebben ze het geld later weer terug gestort. En toen ben ik het gewoon vergeten over te maken en daar schaam ik me echt enorm voor!! Ik heb inderdaad van meerdere mensen allerlei dingen gekocht, en ieder van hun zal zeggen dat ik het geld dezelfde avond nog over had gemaakt! Ik ben dus helemaal niet slecht en het was al helemaal niet met opzet, want zo ben ik helemaal niet! Inmiddels is het geld al overgemaakt, dus is alles al weer goed gekomen.. Maar wil dus even zeggen dat het niet mijn bedoeling was en ik me er ook heel erg voor spijt!
Ik heb speciaal je naam niet genoemd om onduidelijkheden, geroddel e.d. te voorkomen. Je moet wel snappen dat dit speelt vanaf: 01-10-06 12:58 (De datum van onze eerste PB wisseling). Begin deze week heb ik je nog een aantal PB's gestuurd, welke ook gelezen zijn, maar kreeg toen geen reactie. Op mijn ietwat serieuzere PB (van 15-11-06 12:05) werd wel weer gereageerd. Tot dusver staat er overgens nog geen bedrag bijgeboekt...
Ik vind het ook goed van je dat je mijn naam niet hebt genoemd, maar omdat ik geen oplichster bén heb ik zelf verteld dat ik degene was waar het topic over gaat. Ik had niet gereageerd op je eerdere PB's van deze week omdat ik gewoonweg nog niet op internet was geweest! En toevallig reageerde op de dag dat je de serieuzere PB had gestuurd... Ik kan een screencap voor je maken om te bewijzen dat het bedrag over is gemaakt als je dat zou willen.