Lia_ schreef:Zoiets bedoel je?:
viewtopic.php?f=13&t=501442&hilit=verduisterende
Argument: we hebben een nieuwe server nodig....
Het is inderdaad een voorbeeld....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lia_ schreef:Zoiets bedoel je?:
viewtopic.php?f=13&t=501442&hilit=verduisterende
Argument: we hebben een nieuwe server nodig....
Lia_ schreef:Ja, en dan ben ik het er ook niet mee eens en geef dan ook tegengas
Sylvia schreef:Ik ga een dooddoener erin gooien... Irl wordt ook met meerdere maten gemeten.
Shadow0 schreef:Vind je het echt niet acceptabel, dan zul je je conclusies moeten trekken, en kun je beter een plek zoeken waar jouw gedachten beter aansluiten bij de geldende regels.
jeanie schreef:@ Lia wat mij opvalt is het topic wat je hier in de link neerzet hebt 1 jaar oud is. Volgens mij is het toch afgehandeld?
Wat staat jou nog in de weg?
jeanie schreef:@ Lia wat mij opvalt is het topic wat je hier in de link neerzet hebt 1 jaar oud is. Volgens mij is het toch afgehandeld?
Wat staat jou nog in de weg?
Shadow0 schreef:Billy, van wie moet dat? In een vereniging staat het bestuur onder toezicht van de ALV, maar Bart hoeft geen verantwoording af te leggen. Je kunt het (vriendelijk?) vragen, je kunt hopen dat het gaat veranderen, maar je kunt niets eisen.
jeanie schreef:Wat mij opvalt dat je over integriteit begint,maar nu zelf niet zo integer de discussie aan het voeren bent![]()
Shadow0 schreef:Vind je het echt niet acceptabel, dan zul je je conclusies moeten trekken, en kun je beter een plek zoeken waar jouw gedachten beter aansluiten bij de geldende regels.
jeanie schreef:Wat mij opvalt dat je over integriteit begint,maar nu zelf niet zo integer de discussie aan het voeren bentEn dat vind ik jammer.....
Lia_ schreef:Shadow0 schreef:Vind je het echt niet acceptabel, dan zul je je conclusies moeten trekken, en kun je beter een plek zoeken waar jouw gedachten beter aansluiten bij de geldende regels.
Ach daar hebben we die dooddoener weer![]()
Citaat:Ondanks dat het mij al vaker is opgevallen dat integriteit hier soms ver te zoek is vind ik dat geen reden om m'n kop in het zand te steken als ik weer eens een grof voorbeeld zie langskomen.
Ik heb echt niet het idee dat ik het beheer of mods hier kan veranderen en dat wil ik ook niet, wel wil ik wijzen op zaken die imo niet deugen en volgens mij is dat mijn goed recht op een openbaar forum.