[Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: [Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:29

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:30

Dat is ook zo Sylvia, maar ook irl kan ik me daar soms best kwaad over maken. Vooral als ik er vaak, zoals de laatste tijd op bokt steeds meer gebeurd, mee geconfronteerd wordt.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:31

Lia_ schreef:
Ja, en dan ben ik het er ook niet mee eens en geef dan ook tegengas Haha!

Ik leg me er doorgaans ook niet meteen bij neer, maar ik weet wel dat ik zelf binnen een organisatie werk waar je baan wel degelijk op de tocht komt te staan als je niet bereidt bent je neer te leggen bij besluiten ed. Niet dat ik daar echt wakker van kan liggen, ik voel me er prettig en als ik mijn ei kwijt ben (meestal bij mijn mentor die me enkel uit laat razen) vind ik het ook allemaal wel weer prima... Ik kan me er niet druk over maken.
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 14-11-06 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:32

Sylvia schreef:
Ik ga een dooddoener erin gooien... Irl wordt ook met meerdere maten gemeten.

En irl ga ik daar nog veel harder tegenin. Zelfs al zou dat me mijn baan kosten.
Als er oneerlijk wordt gespeeld wil ik er niet eens meer werken.

Omdat je irl ook met gezichtsuitdrukkingen kan werken en op het internet makkelijk verkeerd begrepen kan worden denk ik wat beter na.
Maar over het algemeen ben ik niet anders irl dan hier.

Maar deze vergelijking mag nooit een excuus zijn om dan maar op het internet ook maar met twee maten te nemen.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:34

ja , helemaal eens , zo gebeuren er irl dingen die daar absoluut niet getolloreerd worden en hier op bokt wel

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:35

zover ik begrepen had,was het zo,bij de vorige ronde,dat je jezelf kon opgeven(solliciteren),of dat je aangedragen kon worden door overige bokkers.

deze mensen zullen zich toen wel opgegeven hebben,of zijn aangedragen door mede bokkers,en uit die lijst zullen wel mensen gekozen zijn,denk ik...

ook als mensen aangedragen worden,is het alsnog de vraag of ze wel willen moderaten of niet...dus lijkt me makkelijk dan te kiezen uit enthousiaste vrijwilligers Lachen

heel veel succes voor de nieuwe moderators..

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:35

Ik denk ook dat het belangrijk is dat je op een bepaald moment accepteert dat er een beslissing genomen is. Vind je het een beetje niet acceptabel, dan ga je er een beetje tegenin. Vind je het echt niet acceptabel, dan zul je je conclusies moeten trekken, en kun je beter een plek zoeken waar jouw gedachten beter aansluiten bij de geldende regels.

Maar op een bepaald moment is het gewoon afgelopen, klaar, heeft het geen enkele zin om voor de 5003e keer nogmaals dezelfde zinloze discussie te voeren. Waarom zou je? Wie schiet daar wat mee op? Lia: heb jij daadwerkelijk de verwachting dat het beleid op Bokt rigoreus omgaat? Waarom verwacht je dat dit nu wel gaat gebeuren, als je al zo vaak teleurgesteld bent? En als je het niet verwacht, is het dan niet wat zonde van je tijd?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:37

Precies Shadow, en in dat opzicht snap ik Barts opmerking ook verdomd goed. Het bleef in hetzelfde kringetje rondgaan... En je kunt blijven protesteren, maar in the end zal de beslissing echt niet ongedaan gemaakt worden.

En dat is ook wat ik wil zeggen vwb mijn werk. Ik weet van een paar collega's dat die erg veel moeite hebben met die handelswijze en het zal me ook niet verbazen als die hun heil elders zoeken. Ik zal me er tegen verzetten, maar als ik mijn mening gegeven heb en er 2 nachtjes over geslapen heb dan is het voor mij ook klaar.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:40

Maar misschien zou Bart een serieus naar de opmerkingen moeten kijken ipv ze af te doen als gezeur over ouwe koeien.
Soms zijn vooroordelen over gebruikers zo groot dat je ze niet meer serieus neemt, en dan toch belangrijke hints kunt missen Haha!

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:40

@ Lia wat mij opvalt is het topic wat je hier in de link neerzet hebt 1 jaar oud is. Volgens mij is het toch afgehandeld?
Wat staat jou nog in de weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:42

Shadow0 schreef:
Vind je het echt niet acceptabel, dan zul je je conclusies moeten trekken, en kun je beter een plek zoeken waar jouw gedachten beter aansluiten bij de geldende regels.

Ach daar hebben we die dooddoener weer Gaaaap
Ik kom hier niet voor het beheer of voor de mod's maar om te kletsen met bekenden, in de loop van de jaren heb ik daar zeer ruim voor betaald dmv stortingen in de Boktkas dus blijf ik hier gewoon lekker kleppen.
Ondanks dat het mij al vaker is opgevallen dat integriteit hier soms ver te zoek is vind ik dat geen reden om m'n kop in het zand te steken als ik weer eens een grof voorbeeld zie langskomen.
Ik heb echt niet het idee dat ik het beheer of mods hier kan veranderen en dat wil ik ook niet, wel wil ik wijzen op zaken die imo niet deugen en volgens mij is dat mijn goed recht op een openbaar forum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:43

jeanie schreef:
@ Lia wat mij opvalt is het topic wat je hier in de link neerzet hebt 1 jaar oud is. Volgens mij is het toch afgehandeld?

Ja, dat iemand met zo'n ethos mod kan worden staat mij zwaar tegen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:44

Maar je hebt erop gewezen... 4 pagina's lang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:46

Idd, en als er gedreigd wordt met een OW als ik het nog eens aanhaal is voor mij een reden er nog veel langer over door te gaan......
Misschien flauw maar lang niet zo flauw als met OW's dreigen Knipoog

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:47

Billy, van wie moet dat? In een vereniging staat het bestuur onder toezicht van de ALV, maar Bart hoeft geen verantwoording af te leggen. Je kunt het (vriendelijk?) vragen, je kunt hopen dat het gaat veranderen, maar je kunt niets eisen.

En de feiten zijn simpel: discussies met deze strekking gaan al heen en weer sinds ik op Bokt ben, en de kans dat het gaat veranderen op korte of middellange termijn lijkt me niet zo groot. Dit is Bokt: inclusief alle ergernissen en onhandigheden, inclusief de menselijke fouten, de technische fouten, de dingen die je niet bevallen. Dit is het.
En het nog 40 keer voeren van dezelfde discussie wekt waarschijnlijk een boel irritatie aan beide kanten, maar... het lost niets op

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:47

Persoonlijk vind ik sommige bokkers ook iets te 'jong'. Niet dat je bvt'er moet zijn om mod te worden, maar '03/'04 vind ik toch wel jong genoeg.

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:48

Wat mij opvalt dat je over integriteit begint,maar nu zelf niet zo integer de discussie aan het voeren bent Pling En dat vind ik jammer.....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:48

Juist.....

Welkom nieuwe Mods en succes met de nieuwe job!! Ja

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:49

jeanie schreef:

He bah wat zou dat saai worden.
Dan wordt dit een forum van alleen maar meelopers die het altijd en overal mee eens zijn.
Moet er niet aan denken.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:50

Shadow0 schreef:
Billy, van wie moet dat? In een vereniging staat het bestuur onder toezicht van de ALV, maar Bart hoeft geen verantwoording af te leggen. Je kunt het (vriendelijk?) vragen, je kunt hopen dat het gaat veranderen, maar je kunt niets eisen.

Dus als je aan niemand verantwoording af hoeft te leggen is het altijd goed, en mag niemand je wijzen op dingen die fout gaan?

Anoniem

jeanie schreef:
Wat mij opvalt dat je over integriteit begint,maar nu zelf niet zo integer de discussie aan het voeren bent Pling

Wat vind je hier niet integer aan, er is geen woord van gelogen......
Maar ja, de waarheid is voor sommigen wel erg hard, die leven liever in een kalme lichtblauwe Boktwereld bij gebrek aan rose wolk Haha!

Anoniem

Shadow0 schreef:
Vind je het echt niet acceptabel, dan zul je je conclusies moeten trekken, en kun je beter een plek zoeken waar jouw gedachten beter aansluiten bij de geldende regels.

Hier ben ik het wel grotendeels mee eens, MAAR (ja, een grote maar) aan de andere kant is dit één van de weinige keren dat er zoveel negatief commentaar op één of meerder nieuwe mod's komt. Het lijkt mij dat dat ook iets zegt, en in het slechtste geval zelfs het werken van de mod kan beïnvloeden. (en dan wil ik het nu nog even niet hebben over het eventuele 'weglopen' van Bokkers die hier al jarenlang komen)
Andere topics over nieuwe mod's stonden vol met "gefeliciteerd" en "leuk, helaas ken ik xxx niet maar dat komt wel" en meer van dat soort opmerkingen. Goed, die opmerkingen staan in dit topic ook wel maar er is volgens mij nog nooit een voorsteltopic geweest waarin een moderatoropmerking stond.

*edit* kromme zin iets aangepast
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-11-06 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:52

jeanie schreef:
Wat mij opvalt dat je over integriteit begint,maar nu zelf niet zo integer de discussie aan het voeren bent Pling En dat vind ik jammer.....

Een van de weinige mensen die ik hier tegenkom die gewoon eerlijk toegeeft dat ze flauw bezig is.
Persoonlijk zie ik dat dus 10x liever dan een hoop mooie woorden om om de hete brei heen te draaien.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:53

Dat je doorgaat moet jij weten... Maar op den duur wordt het vervelend. Een verhaal heeft altijd 2 kanten. Yvonniej kiest ervoor om het te laten rusten, het is een jaar geleden, ze heeft het niet moedwillig gedaan en imo daarmee ook niet met het doel jou op te lichten of wat dan ook - en dat is waar jouw wettekst over ging - en het is een jaar geleden... Sorry, ik kan op dit moment niet echt sympathie opbrengen voor je handelswijze.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:53

Lia_ schreef:
Shadow0 schreef:

Ach daar hebben we die dooddoener weer Gaaaap

Het is niet bedoeld als dooddoener, het is iets wat ik (helaas) al een paar keer heb ondervonden. Je probeert dingen te beinvloeden en te veranderen, maar er komt een punt waarop je weet: dit heeft gewoon geen zin meer.

Citaat:
Ondanks dat het mij al vaker is opgevallen dat integriteit hier soms ver te zoek is vind ik dat geen reden om m'n kop in het zand te steken als ik weer eens een grof voorbeeld zie langskomen.
Ik heb echt niet het idee dat ik het beheer of mods hier kan veranderen en dat wil ik ook niet, wel wil ik wijzen op zaken die imo niet deugen en volgens mij is dat mijn goed recht op een openbaar forum.

Wat heeft het voor zin om je mening te uiten als je niet verwacht dat er geluisterd wordt? Wat maakt dat uit? Welke invloed denk je dat het heeft?

Dit zijn geen retorische vragen, ik ben hier echt in geinteresseerd. Hoe zie jij dat? Je mening over het beleid is duidelijk, maar welke gevolgen verwacht je precies van je berichten?