Sylvia schreef:Als je gaat tellen in die lijst zou dit haar 5e OW zijn en niet haar 4e, dus 3 maanden ipv 1. 6 of 7 OW's in 10 maanden tijd vind ik best fiks, zelfs als er 2 vanaf zouden zijn.
OW vervalt na 6 maand... in augustus zit ze op 3 OW's + deze voor het gebruik van andermans account = 4.
Sylvia schreef:Het verhaal van de permanente ban:
- op 6 november 21:10 plaatst ze een bericht onder andermans account.
- imo was dat zowiezo een bericht dat via pb had gemoeten.
Waarom was een reactie op een openbaar geplaats bericht van mij in dat topic...
Sylvia schreef:- op 7 november om 17:15 was ze weer online.
- ze plaatst een pb op Bokt mét naam van de verzender.
NADAT ze een permanente ban heeft ontvangen.
Sylvia schreef:Jij hebt jouw mening, Desiree de hare, had ze er een l*lverhaal van gemaakt over op visite blabla.... geef het een draai dan was er niets aan het handje geweest...Imo had ze die dag best kunnen wachten en wellicht had ze een nieuwe OW gekregen als ze dit onder haar eigen naam had geplaatst.
Sylvia schreef:je tijdlijn klopt niet helemaal.... ze heeft geen 2e OW openbaar gemaakt maar een 'permante ban' bericht.... (en die eerste toen wist ze niet dat dat niet mocht en ze heeft hem dus netjes verwijderd...En ze heeft voor de 2e keer een OW openbaar gemaakt, ze wist dat dat niet mag want de 1e keer heeft ze 'm verwijderd.
Sylvia schreef:Maar nogmaals, als ze van mening is dat de ban onterecht is, dan moet ze contact opnemen met de bemiddelaars. Wie weet kunnen we haar binnenkort weer verwelkomen op Bokt.
Ik heb geen idee of Desiree het onterecht vind of niet, ik verkondig niets uit naam van, maar enkel mijn eigen persoonlijke mening...