Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundancer schreef:turbotinker schreef:Dit lijkt wel GBO1 (Grote Bokt oorlog nr. 1)
Weer eens wat anders dan de paleisrevolutie he
Bas zal zich wel kapot lachen dat hij zoveel bokkers op de kast krijgt,ben blij dat Bart zijn hoofd koel houdt
Euh denk al nummer 12 ofzo?
Bas232 schreef:Hoi Sjoert,
Dank je, het is inderdaad een topic van mij....
Ik ben voor dat mensen geld overmaken aan Bart om de boel in de lucht te houden.
Echter ik ben er ook voor dat Bart eens uit z'n toren komt en eens naar z'n server laat kijken op een andere manier zodat het ook online blijft.
Want tot hiertoe gaat het echt te vaak fout, gister Bart z'n fout, morgen server overbelast.
Het enige dat ik vraag, en velen met mij: Kan Bokt nu eens blijven werken zoals het hoort!?!?
Niemand is blij met een Bokt die weer eens platligt, ook ik niet.
En het gebeurd veel te vaak, zo simpel is het.
Bas232 schreef:
Sjoert schreef:Bas232 schreef:
Gosh, ik ben juist blij als Bokt er even uit ligt.
Is het even rustig.
anniek_uc schreef:wat me wel een beetje op valt, ik zit even een beetje bas forum te bekijken en dat fokt..dat er geen van die 2 zo goed loopt als bokt..dat zegt mij toch wel iets.
anniek_uc schreef:wat me wel een beetje op valt, ik zit even een beetje bas forum te bekijken en dat fokt..dat er geen van die 2 zo goed loopt als bokt..dat zegt mij toch wel iets.
Sjoert schreef:Bas232 schreef:
Gosh, ik ben juist blij als Bokt er even uit ligt.
Is het even rustig.
avanti4ever schreef:ik kende geen van 2en eigenlijk stijgeren en fokt niet zijn ze beide van bas??
ik vindt dat het er niet heel onaardig uitziet hoor,en het is maarwat je gewend bent mensen die alleen maar daatr komen zullen ositiever over daar zijn en viceversa..denk ik zomaar hoor;)
Bas232 schreef:Hoi Sjoert,
Dank je, het is inderdaad een topic van mij....
Ik ben voor dat mensen geld overmaken aan Bart om de boel in de lucht te houden.
Echter ik ben er ook voor dat Bart eens uit z'n toren komt en eens naar z'n server laat kijken op een andere manier zodat het ook online blijft.
Want tot hiertoe gaat het echt te vaak fout, gister Bart z'n fout, morgen server overbelast.
Het enige dat ik vraag, en velen met mij: Kan Bokt nu eens blijven werken zoals het hoort!?!?