Bokt voor bokt actie vind ik inderdaad ook een erg leuk idee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CrazyCat schreef:Als ik het goed begrijp gaat het dus om de aanschaf van een server? (de hardware zelf dus).
Is het dan niet een idee om de hardware leverancier hem te laten doneren in ruil voor bijvoobeeld iets van "Bokt is powered by Dell" ofzo. In ieder geval zou je op die manier een flinke korting kunnen bedingen en als je met je site statistieken aan kunt tonen hoeveel unieke bezoekers bokt heeft denk ik dat ze daar best interesse in zouden kunnen hebben.
Ik heb zelf het grootste kattenforum van NL en dat is al een aantal jaar gesponsord door 2 grotere en 1 kleine sponsor. Hier wordt mijn complete externe hosting van betaald en ik hou er zelfs nog ietsje aan over. De sponsoren heb ik gevonden door gewoon onwijs veel bedrijven aan te schrijven die iets met katten van doen hadden. Van de meesten hoor je niks meer, maar de sponsoren die ik 3 jaar geleden heb gevonden heb ik nu nog. Gewoon niet vragen of ze weer sponsor willen zijn, maar elk jaar gewoon de factuur weer opnieuw sturen
Groetjes
Nienke
ardo_iggy schreef:Zou het mischien ook mogelijk zijn om een berichtje te krijgen of je geld is aan gekomen als je het via de bank hebt overgemaakt.
Paardennamen schreef:Ik wil best mijn rekening beschikbaar stellen voor al die kleine bedragen. Alleen... hoe zit het dan inderdaad met de belasting? Iemand die dat (desnoods per pb) kan uitleggen?
sjakie schreef:Ben ik dan de enige (geloof er geen biet van) die het echt te zot voor woorden vind om geld te storten
![]()
Ik vind idd dat dit soort sites gratis behoren te zijn en anders zijn er nog genoeg andere sites waar je precies hetzelfde terugvind.
Of laat ik nu een bommetje ontploffen
Paardennamen schreef:Paardennamen schreef:Ik wil best mijn rekening beschikbaar stellen voor al die kleine bedragen. Alleen... hoe zit het dan inderdaad met de belasting? Iemand die dat (desnoods per pb) kan uitleggen?
Niemand die dat kan vertellen? Heb al gekeken op de site van de belastingdienst, maar kan daar niks over vinden... Of ik zoek niet goed, maar daar heb ik ook niet zoveel verstand van
madrieka schreef:Ik heb dit ooit meer meegemaakt ,ik heb toen voor die site wat gedoneerd en een week later was ie helemaal verdwenen![]()
ik doe dus niet mee ,een ezel stoot zich geen 2 keer aan de zelfde steen ...sorry
madrieka schreef:Ik heb dit ooit meer meegemaakt ,ik heb toen voor die site wat gedoneerd en een week later was ie helemaal verdwenen![]()
ik doe dus niet mee ,een ezel stoot zich geen 2 keer aan de zelfde steen ...sorry
chas schreef:Paardennamen schreef:Niemand die dat kan vertellen? Heb al gekeken op de site van de belastingdienst, maar kan daar niks over vinden... Of ik zoek niet goed, maar daar heb ik ook niet zoveel verstand van
Dat is toch niet nodig om je eigen rekeining beschikbaar te stellen ???? bokt heefdt toch een rekening !
sjakie schreef:Daarnaast stel dat er idd een fiks bedrag binnenkomt en er maar een klein gedeelte nodig is voor een server, wat gebeurd er met de rest?