1 euro voor Bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Re: 1 euro voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:23

Ik ga straks ook even wat overmaken, mn vader moet me even helpen want internetbankieren wil nog niet helemaal lukken

Bokt voor bokt actie vind ik inderdaad ook een erg leuk idee Lachen

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:26

Zo ik had nog een verdwaalde €1,50 op mijn paypal dus heb die meteen richting bokt gestuurd.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:29

BartVB of een moderator, kunnen jullie bevestigen dat de rekening inderdaad bij de ABN-Amro loopt? Dan kunnen onderstaande gegevens misschien toegevoegd worden aan de beginpost.

Rekeningnummer: 40 71 52 547
Bank: ABN AMRO Bank NV
IBAN: NL53 ABNA 0407 1525 47
BIC: ABNANL2A

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:30

Hoeveel is er tot nog toe binnengehaald? Ik heb nu geen geld, maar ondanks dat ik niet echt verslaafd ben aan bokt ga ik binnenkort nog wel een paar euro storten.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:30

CrazyCat schreef:
Als ik het goed begrijp gaat het dus om de aanschaf van een server? (de hardware zelf dus).
Is het dan niet een idee om de hardware leverancier hem te laten doneren in ruil voor bijvoobeeld iets van "Bokt is powered by Dell" ofzo. In ieder geval zou je op die manier een flinke korting kunnen bedingen en als je met je site statistieken aan kunt tonen hoeveel unieke bezoekers bokt heeft denk ik dat ze daar best interesse in zouden kunnen hebben.

Ik heb zelf het grootste kattenforum van NL en dat is al een aantal jaar gesponsord door 2 grotere en 1 kleine sponsor. Hier wordt mijn complete externe hosting van betaald en ik hou er zelfs nog ietsje aan over. De sponsoren heb ik gevonden door gewoon onwijs veel bedrijven aan te schrijven die iets met katten van doen hadden. Van de meesten hoor je niks meer, maar de sponsoren die ik 3 jaar geleden heb gevonden heb ik nu nog. Gewoon niet vragen of ze weer sponsor willen zijn, maar elk jaar gewoon de factuur weer opnieuw sturen Knipoog

Groetjes
Nienke

Maar door je te laten sponsoren, maak je meteen afhankelijk van zo'n grote geldschieter. Als hij plots afhaakt heb je een probleem. Verder raak je je onafhankelijkheid kwijt, wat nu als de sponsor zich inhoudelijk met Bokt gaat bemoeien?
Verder haken andere kleine sponsors vaak af, of stoppen met adverteren want die denken laat het die grote maar lekker doen, die verbindt immers ook zijn naam er aan.

Wordt trouwens een leuke nieuwe naam voor Bokt: Bokt Dell Clown

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:32

Ik ga vandaag wel even bellen Knipoog !!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:33

heb net 2 euro overgemaakt.

tis niet veel, maar heb momenteel ook bijna niks.

en alle beetjes helpen Vork

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:33

Ben ik dan de enige (geloof er geen biet van Clown ) die het echt te zot voor woorden vind om geld te storten Verward

Ik vind idd dat dit soort sites gratis behoren te zijn en anders zijn er nog genoeg andere sites waar je precies hetzelfde terugvind.

Of laat ik nu een bommetje ontploffen Clown

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:34

ardo_iggy schreef:
Zou het mischien ook mogelijk zijn om een berichtje te krijgen of je geld is aan gekomen als je het via de bank hebt overgemaakt.

Dat zie je toch als het is afgescheven .

heb ook 5,- gebeld ,alle beetjes helpen
Laatst bijgewerkt door chas op 27-10-06 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:35

Ik zal straks ook bellen!, ben benieuwd welke acties er nog meer komen voor bokt!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:37

Paardennamen schreef:
Ik wil best mijn rekening beschikbaar stellen voor al die kleine bedragen. Alleen... hoe zit het dan inderdaad met de belasting? Iemand die dat (desnoods per pb) kan uitleggen?

Niemand die dat kan vertellen? Heb al gekeken op de site van de belastingdienst, maar kan daar niks over vinden... Of ik zoek niet goed, maar daar heb ik ook niet zoveel verstand van Clown

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:38

sjakie schreef:
Ben ik dan de enige (geloof er geen biet van Clown ) die het echt te zot voor woorden vind om geld te storten Verward

Ik vind idd dat dit soort sites gratis behoren te zijn en anders zijn er nog genoeg andere sites waar je precies hetzelfde terugvind.

Of laat ik nu een bommetje ontploffen Clown

eenmalig vind ik het niet erg. maar ik ga ook zeker niet jaarlijks een vast bedrag betalen

zou ook graag van bart willen weten waarom hij niet op zoek gaat naar een goede sponsor?

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:40

Paardennamen schreef:
Paardennamen schreef:
Ik wil best mijn rekening beschikbaar stellen voor al die kleine bedragen. Alleen... hoe zit het dan inderdaad met de belasting? Iemand die dat (desnoods per pb) kan uitleggen?

Niemand die dat kan vertellen? Heb al gekeken op de site van de belastingdienst, maar kan daar niks over vinden... Of ik zoek niet goed, maar daar heb ik ook niet zoveel verstand van Clown

Dat is toch niet nodig om je eigen rekeining beschikbaar te stellen ???? bokt heefdt toch een rekening ! Clown

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:41

Ik ga begin november wat storten, heb dan mijn geld weer binnen Lachen

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:42

Ik heb dit ooit meer meegemaakt ,ik heb toen voor die site wat gedoneerd en een week later was ie helemaal verdwenen Verward
ik doe dus niet mee ,een ezel stoot zich geen 2 keer aan de zelfde steen ...sorry

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:43

ik heb al vaker gedoneerd voor bokt Lachen En bokt is er nog steeds Haha!

Alwiene

@ Chas, als je gelezen hebt zie je dat de boktrekening een bedrijfsrekening is en dus 15 cent per transactie in rekening brengt.
Vandaar dat er hier gesproken werd over een of meerdere priverekening(en) gebruiken en dan grotere totaalbedragen in een keer naar de boktrekening te storten.

Unfaithful

Ik ga ook even bellen, alles voor bokt Haha!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:44

madrieka schreef:
Ik heb dit ooit meer meegemaakt ,ik heb toen voor die site wat gedoneerd en een week later was ie helemaal verdwenen Verward
ik doe dus niet mee ,een ezel stoot zich geen 2 keer aan de zelfde steen ...sorry

Jij zit ook nog niet zo gek lang op bokt. Knipoog Ik denk dat de meesten hier zich in dat geval drukker zouden maken over het feit dat er dan geen bokt meer is, dan over het bedrag wat ze betaald hebben. Clown

Quatrohorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:45

Ik maak straks even 10 euro over. Ik maak er iedere dag gebruik van dus ik vind dat ik er ook wel aan mee moet betalen Lachen

SkyMarian

madrieka schreef:

Dat is naast mijn mening dat als je het ergens anders voor niks kunt halen ook mijn andere insteek.

Ik ken het beheer van bokt simpelweg niet. En ik ga niet naiëf geld storten om vervolgens niet te kunnen zien wat er mee gebeurd. Daarmee wil ik niet zeggen dat het oplichters zijn. Maar ik kan niet controleren wat er met dat geld gebeurd.
Daarnaast stel dat er idd een fiks bedrag binnenkomt en er maar een klein gedeelte nodig is voor een server, wat gebeurd er met de rest?

Paardennamen

chas schreef:
Paardennamen schreef:

Dat is toch niet nodig om je eigen rekeining beschikbaar te stellen ???? bokt heefdt toch een rekening ! Clown

Jawel, maar daar moet je voor iedere transactie 0.15 euro betalen en dat vind ik nou ook weer zonde van t geld Knipoog Dus vandaar mijn vraag, hoe zit dat belastingtechnisch voor een particulier?

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:46

Ja maar op die site waar ik net over sprak zat ik ook al jaren ,dus daar wilde ik ook wel wat voor doneren maar zoals ik al zei een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen...sorry

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:48

sjakie schreef:
Daarnaast stel dat er idd een fiks bedrag binnenkomt en er maar een klein gedeelte nodig is voor een server, wat gebeurd er met de rest?

Een site als bokt maakt meer kosten dan je denkt hoor! Dat houdt niet op bij alleen een goed werkend databeest. Was het maar waar!
Mocht het zo zijn dat er meer geld binnenkomt dan nodig voor het medium databeest, zal bart denk ik overwegen of meteen een echt goed databeest aan te schaffen of dat het geld op andere wijze ten goede komt aan bokt Ja

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 14:48

Het lijkt mij ieder voor zich of ze wat willen doneren of niet... Je kunt nu niemand dwingen, het is puur op vrijwillige basis. Daarnaast zou het wel fijn zijn om te weten hoeveel er gedoneerd is en wat er met dat geld gedaan is.