Jammer dat de geloofwaardigheid hierdoor wel een beetje zakt. Er is een tijdje geleden een topic over het meelezen in besloten fora geweest en daar werd het volgende gezegd.
Ellende schreef:En bij deze weer open.
Om ook inhoudelijk op de vraag in te gaan: er bestaan geen besloten topics op bokt.* Iedereen is vrij waar dan ook te reageren. Als ik als Rotterdamer me wil bemoeien met Amsterdamse bokkers mag dat. Als ik geen vos heb maar het wel onzettend mooie paarden vind kan ik meepraten in het vossentopic. Het is aan de Amsterdammers of de Vossenruiters om te beslissen of ze wel of niet met mij willen praten.
De enige uitzondering hierop is dat het moderatorteam af en toe contactverboden uitdeelt. Als blijkt dat sommige mensen elkaar zo slecht liggen dat zelfs een simpel topic over 'welke kleur past bij mijn paard' in een flamewar kan ontaarden kan besloten worden om mensen te verbieden in elkaars topics te reageren.
Als je 'BokkerX' als 'NoordGhanese Bosponyruiters' niet mag en X mengt zich in het topic moet je als NGB de wijste zijn en X gewoon negeren. Op het moment dat X de boktregels overtreed meld je dat bij de moderators, dan krijgt X een OW of ban en is het probleem opgelost.
*behalve de modforums die niet voor iedereen toegankelijk zijn.
Jammer dat een mod ons dit verteld en dat er uiteindelijk toch een besloten gedeelte wordt gemaakt.
Ik kan het aan de ene kant wel begrijpen dat BvT'er een eigen stukje willen hebben, maar om het nou volledig af te sluiten voor de rest kan ik niet begrijpen. Ik had graag nog sommige topics gevolgd (ook al postte ik er niet).