[Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Re: [Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 14:40

Ja, maar is dat erg?
Voor dit topic had ik jou, Frozenstar en natasja50 nooit gezien, dus heel eerlijk gezegd snap ik het probleem niet. Je kunt niet heel bokt kennen en bijhouden.daar is het nu veel te groot voor.
Ik ken ook niet alle biokkers van toen, maar er was toen een hechte club, die veel contact met elkaar had, in de tijd dat bokt nog een boktje was. Dat contact is nu voor ons veel makkelijker bij te houden, en voor de rest kijk ik ook gewoon rond Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 14:45

Reakties zoals die van jouw Frozenstar geven 'sommige' bokkers het gevoel dat ze idd een stukje van zichzelf willen. Voor jouw leeftijdswereldje is bokt al zoooooo divers, daar hebben wij soms wel eens genoeg van ja.
Dat je mee discussieert is prima, maar het krijgt altijd weer zo een wending dat ik dan berichten lees, en denk daar gaaaaaan we weeeer..... Zucht.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 15:12

Billy schreef:
Ja, maar is dat erg?
Voor dit topic had ik jou, (..) nooit gezien,

Dan heb je gewoon een slecht geheugen Haha! Nagelbijten / Gniffelen 'we' zijn elkaar al vaker tegen gekomen Knipoog (kan ook aan ander avatar liggen Knipoog )

Maar goed, verschil van gevoel blijkbaar. Ik vind dat wel jammer. Verder maakt het aparte forum mij niet zoveel uit want in het oude bvt postte ik al niet.

Maar ik neem aan dat het dan ook verdwijnt van de voorpagina en de nieuwe berichten?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 15:20

russel: maar het gaat er niet om dat jullie je plekje hebben het gaat er om waarom het besloten móet zijn. Volgens mij geeft het een wantrouwend gevoel.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 16:31

Ik snap eigenlijk niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan over een besloten deel van Bokt. Al had Bart voor ons een nieuw forum opgezet, wat níet gekoppeld is aan Bokt, so what, dan had er ook geen haan naar gekraaid.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:22

Jammer dat de geloofwaardigheid hierdoor wel een beetje zakt. Er is een tijdje geleden een topic over het meelezen in besloten fora geweest en daar werd het volgende gezegd.

Ellende schreef:
En bij deze weer open.

Om ook inhoudelijk op de vraag in te gaan: er bestaan geen besloten topics op bokt.* Iedereen is vrij waar dan ook te reageren. Als ik als Rotterdamer me wil bemoeien met Amsterdamse bokkers mag dat. Als ik geen vos heb maar het wel onzettend mooie paarden vind kan ik meepraten in het vossentopic. Het is aan de Amsterdammers of de Vossenruiters om te beslissen of ze wel of niet met mij willen praten.

De enige uitzondering hierop is dat het moderatorteam af en toe contactverboden uitdeelt. Als blijkt dat sommige mensen elkaar zo slecht liggen dat zelfs een simpel topic over 'welke kleur past bij mijn paard' in een flamewar kan ontaarden kan besloten worden om mensen te verbieden in elkaars topics te reageren.

Als je 'BokkerX' als 'NoordGhanese Bosponyruiters' niet mag en X mengt zich in het topic moet je als NGB de wijste zijn en X gewoon negeren. Op het moment dat X de boktregels overtreed meld je dat bij de moderators, dan krijgt X een OW of ban en is het probleem opgelost.

*behalve de modforums die niet voor iedereen toegankelijk zijn.

Jammer dat een mod ons dit verteld en dat er uiteindelijk toch een besloten gedeelte wordt gemaakt.

Ik kan het aan de ene kant wel begrijpen dat BvT'er een eigen stukje willen hebben, maar om het nou volledig af te sluiten voor de rest kan ik niet begrijpen. Ik had graag nog sommige topics gevolgd (ook al postte ik er niet).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:29

pharagirlke schreef:
russel: maar het gaat er niet om dat jullie je plekje hebben het gaat er om waarom het besloten móet zijn. Volgens mij geeft het een wantrouwend gevoel.

Dat zijn voor mij 2 verschillende dingen.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:33

Ik snap de discussie ook niet zo, om heel eerlijk te zijn. Er is een tijd geleden een forum geopend voor BVT waar vervolgens meer mensen die zich dit jaar hadden geregistreerd posten dan BvT-ers. Dan is de lol er al heeeeeeel gauw af hoor. Sowieso post ik al tijden geen écht persoonlijke dingen meer omdat ik het gros van de mensen die het leest of erop reageert gewoon niet ken. Tsja, kan ik net zo goed midden in de stad op een zeepkist gaan staan en mijn avonturen voordragen, wie weet verdien ik er dan nog wat aan Knipoog

Op zich is de grens die nu gesteld is wel heel arbitrair het hangt nu af van een datum. Als experiment vind ik dat heel terecht, maar als dit een blijvertje is zou ik wel willen voorstellen om daar een iets ander systeem achter te hangen. Waardoor mensen die wel al tijden met BvTers omgaan en persoonlijk kennen ook mee kunnen doen. Maar ik verwacht niet dat, als het experiment slaagt, dit zo'n groot probleem zal zijn.

En wantrouwen: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Ik ken een redelijk aantal BvT-ers en dat zijn stuk voor stuk eerlijke en aardige mensen, juist omdat je mensen persoonlijk kent hoef je niet ergens over te roddelen, je weet toch al hoe de ander er over denkt Knipoog

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:35

Om in te haken wat Laui! zegt.Waar gaat het nu precies om. Dat je met mensen kunt praten die je kent of dat je kunt praten met mensen die van het eerste uur zijn. Het één sluit het ander nl. niet uit.

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:37

Jeetje Scheve mond
Ik vind 't een goed initiatief, maar ik ben niet zo blij dat ik maar liefst 8 dagen te laat geregistreerd ben Scheve mond Daarvoor las ik al best een tijd vaak mee met Laui, maarja... Maarja, dat telt niet...

Ik ben dan welliswaar niet een 'echte' bokker-van-toen (want ik was sowieso nog heel erg klein Haha!), maar heb toch best veel ervan meegekregen via Laui en nu kan ik dan niet meer meelezen. Dat vind ik wel erg jammer...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:40

Sammie: klopt, maar feit is wel dat een heleboel BVT-ers niet meer (of niet zoveel meer) posten omdát bokt groot is geworden en elke boerenknuppel mee kan lezen. Tsja, als je daar 'n keer gedonder van hebt gehad leer je het wel af. Sommige mensen spreek je nog, andere mensen verlies je uit het oog, daarom is het zo leuk om nu een heleboel oud bekenden weer tegen te komen. Vind ik dan, op bokt of in de topics waar ik nog post was ik ze nog niet weer tegen gekomen.

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:56

Als je ze niet meer tegenkomt dan lijkt mij dat je ze op dat topic ook niet tegen gaat komen.... Misschien een idee om al die oud-bokkers een pb te sturen?

Ik lach me wel een deuk voor die "oud" bokkers die denken dat ze van de penny's af zijn. Ik ken iemand van 14 die zo'n oudbokker is Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:01

En die is dan ook meteen penny? Heb genoeg volwassen posts gezien van jonkies, dus zegt mij ook al weer genoeg zo een berichtje.......

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:02

natasja50 schreef:
Ik ken iemand van 14 die zo'n oudbokker is Haha!

Bokt bestaat 5 jaar. Dan zou zij 9 zijn geweest? Dat lijkt mij voor die tijd erg sterk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:13

Als ik Bart was geweest had ik gezegd, beste bokkers van toen, zet lekker een eigen forum op. (is heel simpel, zelfs ik kan het), had een hoop gezeik gescheeld en aangezien de beslotenheid erg belangrijk is zullen de bokkers van toen toch niet echt actief meer meedoen met de rest van bokt. Dus toegevoegde waarde hebben ze niet meer. Haha!

Overigens, nogmaals, ik heb er persoonlijk geen problemen mee Knipoog

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:14

Sammie schreef:
Billy schreef:
Ja, maar is dat erg?
Voor dit topic had ik jou, (..) nooit gezien,

Dan heb je gewoon een slecht geheugen Haha! Nagelbijten / Gniffelen 'we' zijn elkaar al vaker tegen gekomen Knipoog

Idd Billy. Valt me van je tegen Haha! Ook wij zijn elkaar al vaker tegen gekomen *LOL*

@ Faye. Ben het helemaal met je eens.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:14

Laui! schreef:
. Sowieso post ik al tijden geen écht persoonlijke dingen meer omdat ik het gros van de mensen die het leest of erop reageert gewoon niet ken.

Dit is internet, dat is zowiezo niet zon handig medium om ECHT persoonlijke dingen te posten, dus dat vind ik geen argument. Ook het feit dat men zich ergert aan relatietopics en zo, ik weet niet eens dat die er zijn omdat die me niet interesseren.

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:16

Sammie schreef:
natasja50 schreef:
Ik ken iemand van 14 die zo'n oudbokker is Haha!

Bokt bestaat 5 jaar. Dan zou zij 9 zijn geweest? Dat lijkt mij voor die tijd erg sterk.

3 1/2 jaar geleden (toen ze zich aanmeldde) was ze net 11 !! Maar voor alle duidelijkheid....mensen die er op tegen zijn: jullie kunnen klagen tot je een ons weegt. Het beheer en de mods doen wat zij zelf willen !!
Laatst bijgewerkt door natasja50 op 23-09-06 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

_Charlotte

Ik ben 16 en was 11 toen ik hier kwam(bijna 12) Knipoog

Fitzroy

Hoop gezeik? We hebben het hier over een vijftal negatieve posters, that's it.
Op een totaal van 56000 gebruikers nog geen 0,01 procent Knipoog

Ik snap die ophef ook niet zo.
Het wordt totaal geen roddelforum o.i.d.
Gewoon elkaars topics weer zien te vinden tussen de 56000 gebruikers van Bokt.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:17

Fitzroy schreef:
Hoop gezeik? We hebben het hier over een vijftal negatieve posters, that's it.
Op een totaal van 56000 gebruikers nog geen 0,01 procent Knipoog

Ik snap die ophef ook niet zo.
Het wordt totaal geen roddelforum o.i.d.
Gewoon elkaars topics weer zien te vinden tussen de 56000 gebruikers van Bokt.

Zoekfunctie doet het ook weer trouwens Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:18

Ja hoor, dan ga ik van de eerste 4000 mensen de berichten terugzoeken?
Denk je dat ik niets anders te doen heb Knipoog

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:19

Fitzroy schreef:
Ja hoor, dan ga ik van de eerste 4000 mensen de berichten terugzoeken?
Denk je dat ik niets anders te doen heb Knipoog

Denk het niet Haha!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:20

hmm had ik niet verwacht, waarom is die penny overval de laatste jaren dan zo erg?

@fitz, niet om het een of ander maar van die 56000 zijn er waarschijnlijk slechts 2000 écht actief (en dan neem ik het nog ruim denk ik zo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:23

Overigens zie ik in dit topic toch een aantal posts van "volwassen"bokkers van toen die het niveau hebben van een 12 jarige. Wat dat betreft passen ze weer prima bij bokt Haha!

En verder houd ik me maar buiten de discussie Clown