Subforum sex en relaties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Re: Subforum sex en relaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:23

jeetje.. interessant zeg, te tellen hoevaak ik wel niet gepost heb... Slapen

het overgrote gedeelte van mijn posts gaat trouwens over het negatieve geoordeel van sommige en niet over de discussie zelf... maar goed, dat vond je blijkbaar niet interessant genoeg om te lezen, of er uberhaubt maar iets van aan te trekken. Dat blijkt wel uit je reacties.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 22:31

Psies, je loopt iedereen te veroordelen zonder te luisteren naar hun argumenten en er serieus over na te denken........
dat kan ik idd moeilijk serieus nemen

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:32

wie leest er nou niet Verward

uuuhm jij?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:37

Shiloh, jammer dat je je zo persoonlijk aangevallen voelt. Niemand heeft het over jou of jouw HK-topic maar over de wildgroei van sex- en relatietopics in LZP.

Net zoals jij het ouderwets vindt om er niet over te willen praten, zal je moeten accepteren dat andere mensen het ranzig vinden. Waarom zou iedereen er zoals jij over moeten denken Verward

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:39

waarom moet er dan zo negatief gedaan worden. Dat anderen het ranzig vinden, prima, maar dwing dat dan niet zo aan een ander op! dat is alles wat ik zeg... blijkbaar is dat ook heeeeeeeeel moeilijk om te begrijpen en daar iets mee te doen...

nu maken jullie er weer van dat het over mij of over het hk topic gaat... neej dus... dat heb ik nooit gezegd, ik heb nooit zo gedaan. Ik vind de manier waarop er in dit topic over anderen gesproken wordt gewoonweg misselijkmakend. En dan heb ik het niet over mij persoonlijk nee.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:41

Ik vind wel dat ieder zo zijn wens heeft, en als dat normaal kan? waarom niet?
Alleen vind ik wel dat er in normale taal 'gesproken' moet worden.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:44

Sorry Shiloh, maar er is er maar eentje die het persoonlijk maakt en dat ben jij. Als mensen iets ranzig vinden is dat hun goed recht. Niemand zegt dat anderen er ook zo over moeten denken, alleen dat zij er liever niet mee geconfronteerd worden.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:46

maar door de manier waarop ze praten doen ze wel erg veroordelend over een ander. Ik maak dit helemaal niet persoonlijk. Ik noem toch niemand bij naam... heb alleen maar een voorbeeld gegeven wat ik bedoel. jullie maken er ineens van dat dit over mijzelf gaat Verward

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:51

Jij bent volgens mij de enige die er iets veroordelends in leest.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:52

neej hoor, yvonniej geeft toch ook aan het ermee eens te zijn. Kan er zo nog wel wat optrommelen die dat ook vinden hoor!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:54

Niet iedereen die over relatie's of sex praat hoeft een sletje te zijn in mijn ogen. En soms lijkt het wel alsof sommigen dat bedoelen. Maar niet iedereen denkt zo gelukkig. Verder heb ik eigenlijk niks meer toe te voegen.

Mijn mening is denk ik wel duidelijk Knipoog

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:59

het is gewoon zo dat het [HK]-topic een soort verzamelplaats is (maar geenszins voor ranzige praat Scheve mond ), relatieproblemen nog steeds kunnen besproken worden op MW of eventueel LZP (want tenslotte zijn relatieproblemen heel algemeen), wanneer daar toevallig een woordje seks bij komt kijken, so be it.

Voor al de rest => Mesthoop

Waarvoor zou je een subforum maken? Puur seks heeft geen zin, daar kan je alles over vinden op het net en wat je er niet kan vinden (waar laat ik dat kwakkie Haha! ) hoort hier ook HELEMAAL NIET thuis! Het onderdeel relaties lijkt me zeker nog te passen op MW, gezien het aantal reacties dat mensen nog krijgen!
Bovendien, als je even verder kijkt, gaat het lang niet altijd alleen over relaties en seks. Relaties kunnen ook losstaan van seks. Of TS kampt met meerdere problemen...

Subforum is dus onnuttig, en combineert bovendien twee zeer verschillende domeinen (qua bokt-topics)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:13

Eigenlijk vind ik het al dieptriest dat we op een paardenforum zitten te discusseren waar topics over sex behoren te staan.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:14

Het feit dat een deel van de bokkers niet op deze topics zitten te wachten, wil niet zeggen dat ze de mensen die ze openen of er in reageren als sletjes beschouwen Verward

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:15

ThePast03 schreef:
Eigenlijk vind ik het al dieptriest dat we op een paardenforum zitten te discusseren waar topics over sex behoren te staan.

vooral omdat dat al heel erg lang hartstikke duidelijk is.

karl66 dan zou ik het topic nog maar eens goed doorlezen, (inclusief links die gegeven worden en de reacties daarop) en dan kun je lezen dat dat soort insinuaties wel degelijk gemaakt worden. En of dan letterlijk het woord slet gebruikt wordt boeit dan niet eens, want het gaat om de sfeer en de manier waarop. maar goed... blijkbaar is het heel moeilijk een ander in zijn waarde te laten, dus ik zal daar verder maar geen energie meer in steken om dat duidelijk te maken. Duidelijk wordt het toch niet....
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 20-09-06 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:15

Blijkbaar niet voor iedereen......

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:16

Karl66 schreef:
Het feit dat een deel van de bokkers niet op deze topics zitten te wachten, wil niet zeggen dat ze de mensen die ze openen of er in reageren als sletjes beschouwen Verward

sommigen wel Knipoog
Maakt verder ook niet uit wie.

Maar je kunt inderdaad je af vragen waar de grens is. Of je het opensteld of niet. En dan met regels.

Maargoed, zoals ik al zei, ik heb eigenlijk niks meer toe te voegen Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:18

Ilindra schreef:
Blijkbaar niet voor iedereen......

dan is het een taak voor de moddies om die mensen daarop te wijzen, en van de bokkers om bij het zien van topics op plekken waar ze niet thuis horen op het grote rode uitroepteken te drukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:18

Yvonniej schreef:
sommigen wel Knipoog

Is dezelfde als die ook andere normen en waarden heeft als het op kopen en betalen van zaken aankomt Knipoog

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:19

Ilindra schreef:
Yvonniej schreef:
sommigen wel Knipoog

Is dezelfde die ook andere normen en waarden heeft als het op kopen en betalen van zaken aankomt Knipoog

denk niet echt dat dat ter zake doet nu. en dat was ook zeker niet met opzet. vind dat nog steeds heel vervelend dat het zo is gegaan.

Maar verder ben ik het met jou eerste post in dit topic een Ilindra

edit: ik bedoel jou niet in de zin 'maakt ook niet uit wie'

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:20

Shiloh schreef:
dan is het een taak voor de moddies om die mensen daarop te wijzen, en van de bokkers om bij het zien van topics op plekken waar ze niet thuis horen op het grote rode uitroepteken te drukken.

En in de tussentijd worden er dus wel topics aangemaakt die ook hele jonge kinderen lezen voordat ze op slot gaan.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:20

deze post
Ilindra schreef:
Ik ben direct voor.
Ik zit ook niet te wachten op dat soort topics en erger me er groen en geel aan Scheve mond
Apart forum dat weg te klikken is vind ik een heel erg goed idee Ja

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:22

Ik ben voor een subforum!!!
Dan kan ik het vinken en heb ik er verder geen last meer van!!!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:22

alsof je dat kunt voorkomen Verward .... bovendien als je zo'n forum zelf ook moet wegklikken, wie zegt dat die kinderen dat dan doen?
en nogmaals, het is de taak van de ouders om in de gaten te houden wat hun kinderen wel en niet lezen op internet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:25

Ik ben geen kind meer maar wil het gewoon niet lezen