Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
odetteke schreef:hmmmz als je wat woorden gaat schuiven kom je tot het volgende:
oproep aan bokt, maak moderators niet kapot!
Zal dit een geheime boodschap zijn?
essiedepessie schreef:Het valt mij wel op dat alle mensen die in 2005, 2006 geregistreerd zijn het allemaal wel oke vinden hier.
De bokkers van toen worden net als alle oude mensen! Vroeger was alles goedkoper en alles beter etc. Ik zelf ook hoor trouwens.
Ik kan mijn draai op bokt niet meer vinden helaas. Toen sp en lovely geband werden was voor mij de lol eraf.
Citaat:Al vaker is er geoppert om bokt een pennyafsplitsing te geven,
essiedepessie schreef:Helemaal mee eens essie. Er is in die periode erg veel veranderd, alles is onpersoonlijk en strict geworden. Ik kan me herinneren dat ik zo vaak 's avonds onder te tafel lag van het lachen door bokt. Bokt was echt een bijzondere community toen. Dat is het nu gewoon niet meer.Ik weet dat hij terug is! Maar vanaf toen is de sfeer voor mij gewoon minder geworden.
SuperPepeijn schreef:essiedepessie schreef:Helemaal mee eens essie. Er is in die periode erg veel veranderd, alles is onpersoonlijk en strict geworden. Ik kan me herinneren dat ik zo vaak 's avonds onder te tafel lag van het lachen door bokt. Bokt was echt een bijzondere community toen. Dat is het nu gewoon niet meer.Ik weet dat hij terug is! Maar vanaf toen is de sfeer voor mij gewoon minder geworden.
SuperPepeijn schreef:Echt joh, geniet jij zo van bokt zoals het nu is?
SuperPepeijn schreef:essiedepessie schreef:Helemaal mee eens essie. Er is in die periode erg veel veranderd, alles is onpersoonlijk en strict geworden. Ik kan me herinneren dat ik zo vaak 's avonds onder te tafel lag van het lachen door bokt. Bokt was echt een bijzondere community toen. Dat is het nu gewoon niet meer.Ik weet dat hij terug is! Maar vanaf toen is de sfeer voor mij gewoon minder geworden.
Karl66 schreef:
Wat voor soort onderwerpen waren dat? Ik kan me voorstellen dat in een kleine groep waarin iedereen elkaar (tenminste op internet) kent, dingen juist heel grappig zijn, omdat het in een bepaalde context geplaatst is. Vandaar waarschijnlijk dat die kleine groepjes in de HK ook zo populair zijn.