Sundancer schreef:Hebben ze nog moderators nodig ofzo?
Zodra er iets wordt gezegd hier dat voor de moderators lijkt te "pleiten" wat niet zo bedoeld is trouwens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundancer schreef:Hebben ze nog moderators nodig ofzo?
Caira schreef:tsja fokt * houdt wijselijk haar mond*
En of er moderators nodig zijn?
Sundancer schreef:Caira schreef:tsja fokt * houdt wijselijk haar mond*
En of er moderators nodig zijn?
Vertel het eens, ik zal je geen ban gaan geven, want die kan ik niet geven, wat is er met Fokt?
Billy schreef:Kan me voorstellen dat deze discussie over oa de sexuele geaardheid van een bokker heel belangrijk zijn voor het modforum
Justy schreef:Los van het feit dat uiteindelijk alles te kraken valt zijn Skype, telefoon, of MSN gewoon geen handige middelen om het modereren van een groot forum op te bespreken. Je hebt te maken met een behoorlijk grote groep mensen die nooit allemaal tegelijk online zijn en waarvan een aantal bijvoorbeeld overdag op hun werk zitten te bokken. Je bespreekt over het algemeen zaken die iedereen van die groep aangaan, dus PB'en is ook niet handig. Het voordeel van een forum is juist dat je een bericht kunt posten, dat je daarmee in een keer iedereen bereikt en dat een ander daarop kan reageren op het moment dat hij daar de gelegenheid toe heeft.
Caira schreef:pff wat is dat toch met sommige mensen? Geef ze een rang en ze lopen er direct mee te koop dat ze macht hebben. As if I care of je me wel of niet van fokt af kunt gooien, ik kom er al zelden.
Karl66 schreef:Omdat er daar tegenwoordig ook een moddie rondloopt
SuperPepeijn schreef:Als gebruikers nou een plekje krijgen waar moderators niet kunnen komen, zijn misschien alle problemen uit de wereld
Shadow0 schreef:(Mag ik de discussie overigens een klein beetje een nieuwe richting geven?) Wat zouden de mensen graag bereikt willen zien? Hoe zou je de toekomst voorstellen? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Er is uitgebreid gepraat over wat er fout is, maar misschien dat we ook constructief kunnen kijken.