beantsje schreef:dit is wel een leuke: ik mag nu zelf een new topic starten in Voorpagina nieuws!!
p.s. mods, ik heb er een topic opgezet (wel een hele zinnige hoor) laten jullie hem staan?
Ik heb het wel even aangepast.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beantsje schreef:dit is wel een leuke: ik mag nu zelf een new topic starten in Voorpagina nieuws!!
p.s. mods, ik heb er een topic opgezet (wel een hele zinnige hoor) laten jullie hem staan?
gekkeils schreef:ik hoop dat ik weer in de huiskamer kan, men lust en men leven, en de eigen berichten terug komen, en heel het oude ding
DaisyH schreef:krijgen we onze oude 'eigen berichten' weer terug tezien????
Vond die optie wel erg handig... en die voorpagina mis ik ook!!!:(
Sjoert schreef:beantsje schreef:dit is wel een leuke: ik mag nu zelf een new topic starten in Voorpagina nieuws!!
Ik heb het wel even aangepast.
_bloempje_ schreef:Mooi sjoerd!
Nou toto morgen ben beneiuwd wat voor bokt ik dan aantref mischien wel in de rose sfeer![]()
whaha.
Nou succes moddies die druk bezig zijn.
terorita schreef:gekkeils schreef:ik hoop dat ik weer in de huiskamer kan, men lust en men leven, en de eigen berichten terug komen, en heel het oude ding
goddank iemand met het zelfde probleem
maximiliaan schreef:Komt het knopje "eigen berichten" ook terug.. waar je kunt zien wat je hebt geplaatst.. in welk forum????
Sjoert schreef:maximiliaan schreef:Komt het knopje "eigen berichten" ook terug.. waar je kunt zien wat je hebt geplaatst.. in welk forum????
Ja, die komt terug.