En een BvT forum is er al, het is niet de vraag of die moet blijven, maar of je een willekeurig forum selectief toegankelijk mag maken of niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:In de huidige opzet heb ik helemaal niets tegen het BvT forum, integendeel zelfsIk lees (bespioneer?
) er graag bij.
Billy schreef:Ik lees hier eigenlijk alleen maar afgunst, een andere reden kan ik niet bedenken waarom het besloten forum zo´n groot probleem zou zijn.
janna schreef:sflj schreef:Onzin!
Richt dan gewoon een kompleet nieuw messageboard op voor de (die) mensen die elkaar daar willen 'spreken' en verder niemand toelaten.
Grappig zeg.... Dit was ook de reden dat bokt is opgestart..... }>
Billy schreef:En dat terwijl je er, gezien je registatiedatum gewoon niet thuishoort.
Als ik met een tuiger en een IHWer mee ga posten bij de Tinkers, hoor ik er ook niet bij. Zo simpel is dat
Billy schreef:Daarbij is er niemand die zegt dat hij niet meer op de rest van bokt gaat posten.
Hte gaat erom, dt wat in een bepaalde, vertrouwde groep gezegd wordt, daar ook blijft. En als je nu al leest dat bokkers er even komen spioneren, blijft er van dat vertrouwde niks over.
Urielle schreef:Tijdens het 'spioneren' op BvTkwam ik anders wel al een keer de opmerking tegen 'Op de rest van Bokt komt ik eigenlijk niet meer' of 'Normaal post ik dit in VVDD en nu hier.'
Dat er wordt gesproken in termen van spioneren vind ik echt al te gek om los te lopen trouwens... als ik eens meelees bij de SGW-meiden om meer inzicht te krijgen in die discipline ben ik ook aan het spioneren ofzo? Kom nou...
Citaat:In de huidige opzet heb ik helemaal niets tegen het BvT forum, integendeel zelfsIk lees (bespioneer?
) er graag bij.
Amethyst schreef:Moet zeggen dat sommige BvT'ers zich wel een beetje laten kennen
Ik gun de BvT'ers van harte een eigen plekje en ben er ook nooit vanuit gegaan dat als dat een besloten subforum zou worden dat er dan alleen geroddeld zou worden o.i.d. Absoluut niet, ik vind alleen dat Bokt een
openbaar
forum is, waar geen besloten forums horen (op een enkele uitzondering na, zoals bijv. het moderatorforum). En dat heeft NIKS met afgunst te maken!
En wat nou, bespioneren? Houd toch op! Dan zijn we op bokt allemaal spionnen, want stèl je voor je leest wat persoonlijksJOEHOE!! Wake up! Het is INTERNET! En één van de ongeschreven wetten van het internet is dat NIKS persoonlijk of vertrouwd of wat dan ook blijft! ALLES is te omzeilen!
Zo, dat lucht op![]()
janna schreef:sflj schreef:Onzin!
Richt dan gewoon een kompleet nieuw messageboard op voor de (die) mensen die elkaar daar willen 'spreken' en verder niemand toelaten.
Grappig zeg.... Dit was ook de reden dat bokt is opgestart..... }>
Billy schreef:Dat bespioneren is gewoon wat door een van de andere posters hier gezegd is, die niet bij de Bokkers van Toen hoort, maar daar blijkbaar toch graag rondsnuffelt.Citaat:In de huidige opzet heb ik helemaal niets tegen het BvT forum, integendeel zelfsIk lees (bespioneer?
) er graag bij.
Weliswaar grappig bedoeld, maar toch gezegd
runningkawa schreef:waarom is meelezen zo belangrijk als je toch niet post?
klinkt als bespioneren