Prima schreef:Bij ons komt ook soms naar boven dat we mens zijn....met als risisco dat we geband worden!
zeg je toch dat je buitenaards bent

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prima schreef:Bij ons komt ook soms naar boven dat we mens zijn....met als risisco dat we geband worden!
Pipo schreef:Goh, ik denk dat ik dit topic straks maar ff opsla, want wat vind ik veel argumenten om straks eens ff te rellen
runningkawa schreef:
het zal vast "grappig" zijn geweest om dan de reacties te lezen
Maar vele hier hebben blijbaar toch een ander soort humor...
Saskia schreef:none schreef:Van wie ging het dan ten koste saskia?
Van wie niet?
Wat dacht je van bijvoorbeeld mensen die er echt naar van waren dat er nu zo'n rel speelde?
Het risico Bokt te verliezen? Je in je rug gestoken voelen op het moment dat je er zelf even niet kunt zijn en meteen zoiets?
Ik wil geen namen ('naam' eigenlijk) noemen, omdat diegene niet weet dat ik haar hier nu noem, maar zij is niet de enige die er flink mee zat!
reddytobias schreef:straks zijn we ant L ullen en dan gaat het nergens meer over...wacht maar, over een paar pagina's weten we niet eens meer waar het over gaat
Pipo schreef:runningkawa schreef:
Maar RK, het is toch al jaren bekend dat het modteam over het algemeen GEEN humor heeft![]()
![]()
Cassidy schreef:Tja...ben ook een dagje vrij en zie het topic pas nadat de ontknoping was geweest.
Deze hele opzet kan dan wel een geintje zijn geweest, maar helaas gebeurt het in het dagelijkse leven te vaak dat mensen die met veel bloed, zweet, tranen en grote financiele aderlatingen iets op poten hebben gezet, door hun werknemers op straat of langs de zijlijn worden gezet. Het hele scenario lijkt in het eerste begin onmogelijk, maar staat te dicht bij een realistisch scenarion om nog grappig te zijn. En als de klandizie, want dat zijn wij dan toch, geschokt reageerd, hebben we ineens geen humor meer? Hmm, vraag me toch af hoe de moddies tegen het "plebs" aankijken....
Tessebes schreef:Als het 1 april was geweest, dan had ik hier nog wel om kunnen lachen, maar de overige 364 dagen van het jaar niet. Ik vind het echt superzwak van het moderatorteam en de beheerders van dit forum. En dan al die slappe reacties waar ze nu mee aan komen. Bah!
Quote schreef:Ik heb het niet over mijzelf.Zat er ook behoorlijk mee, maar vind dat je (jullie) het nu te zwaar opvatten.
Saskia schreef:Quote schreef:Ik heb het niet over mijzelf.Zat er ook behoorlijk mee, maar vind dat je (jullie) het nu te zwaar opvatten.
Pipo schreef:runningkawa schreef:
Maar RK, het is toch al jaren bekend dat het modteam over het algemeen GEEN humor heeft![]()
![]()
Jaaaa hoor.
Quote schreef:Dus op één speciale dag mag het wel?
Dan valt het juist op!
Belachelijk.