Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Bart,
de opmerking over nieuwe, assertieve mods had je ook wel achterwege kunnen laten...
MargaV schreef:Ach, die sponsor heeft waarschijnlijk gewoon als eis dat het forum goed functioneert (dus bvb dat zoekfunctie het doet). Als een beheerder dat goede functioneren in de weg staat of niet kan volbrengen (tijdgebrek zo te lezen), tja, logisch dat een sponsor dan vraagt om een andere beheerder.
Dat hoeft dus helemaal niets persoonlijks te zijn, zoals iedereen lijkt aan te nemen...
de opmerking over nieuwe, assertieve mods had je ook wel achterwege kunnen laten...
Katja schreef:De naam van de sponsor zal bekend worden gemaakt zodra die dat zelf wil.
Fitzroy schreef:Jemig, ik ben echt helemaal verbaasd.
Bart uit zijn beheerderspositie zetten zonder dat Heike er van weet?
Beseffen jullie wel dat je de oprichters van dit forum totaal buiten spel zetten?
Zonder hen geen Bokt hoor .....
Cayusejuhh schreef:dus er zijn 3 beheerders nu? want Heike is ook beheerder. of is zij ook uit haar ambt gezet?
ThePast03 schreef:Graag zou ik nog antwoord willen op mijn vraag waarom er gekozen is voor een (eisen stellende!) sponsor en niet voor een inzameling onder de Bokt leden.
Cayusejuhh schreef:dus er zijn 3 beheerders nu? want Heike is ook beheerder. of is zij ook uit haar ambt gezet?
Faas schreef:Cayusejuhh schreef:dus er zijn 3 beheerders nu? want Heike is ook beheerder. of is zij ook uit haar ambt gezet?
En Ime is ook beheerder.