Apple schreef:Mango, op wat voor antwoord van wie wacht je dan?
van ibbel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Mango, op wat voor antwoord van wie wacht je dan?
Olympia schreef:nielsd schreef:Ik zou nooit schelden maar wat irritant is is dat iemand mij steeds pb's stuurde (inhoud I love nielsd, ik weet het is een gek) en dat de mod het ipadres had en er niks mee deed. Dat vind ik irritant en misschien dat mensen daarom gaan schelden.
Maar dat geeft je nog niet het recht om te gaan schelden, vind ik..
Je kan dan het beste gewoon een normaal Pb sturen naar de mod met tekst en uitleg.. Werkt denk ik beter dan schelden..
Bas232 schreef:Ik vind wel dat vele mods er snel (vaak te snel) dingen sluiten of OW's? en BAN's uitdelen.
Citaat:Ik vind zelf dan ook dan een ban van 24 uur echt nergens op slaat, maak het dan direct 3 dagen (1e keer), en bv 10 dagen 2e keer....
Shadow0 schreef:Bas232 schreef:Ik vind wel dat vele mods er snel (vaak te snel) dingen sluiten of OW's? en BAN's uitdelen.
enCitaat:Ik vind zelf dan ook dan een ban van 24 uur echt nergens op slaat, maak het dan direct 3 dagen (1e keer), en bv 10 dagen 2e keer....
Ik vind deze dingen nogal tegenstrijdig - je vindt van de ene kant dat het te streng is, en van de andere kant vind je dat het strenger moet. Zou je kunnen uitleggen waarom je dat vindt?
Waarom denk je dat dat bijdraagt aan een betere sfeer op Bokt?