hier ook nog niet... maar zolang er berichten zijn dat hij het bij sommige wel doet, is er hoop bij het proberen
Ik sta al best lang online. Alleen zijn er maar 3 mensen ofzo in mijn lijst online. Heb ik er nog niks aan!
Heb de hele dag nog geen problemen met msn gehad Vond het al vreemd dat het zo rustig was, maar nu begrijp ik het eindelijk
SJIT ik wordt er nu net afgegooid en kom er mooi niet meer op.De spelletjes deden het de hele avond ook al niet
En ik ben eraf gegooid...Hij vertikt het nu weer om aan te melden.Ik ga een klaagmail sturen naar MSN
Oke even een verbetering.Had de hele dag nog geen problemen met msn gehad maar sinds 2 minuten kan ik er niet meer opkomen
GVD en toen lag alles weer plat. Ik zit in gesprekken en ineens valt iedereen offline, en daarna werd ik er zelf ook afgekickt..en bokt is ook nog es supersloom aaaaaaaaaah
Talsha schreef:Oke even een verbetering.Had de hele dag nog geen problemen met msn gehad maar sinds 2 minuten kan ik er niet meer opkomenPsies het zelfde hier!