[Dienstmededeling] Ban voor Pipo, SP en Lovely

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:59

Hurrycane schreef:
:= en wanneer kunnen ze dat doen Ziek

Wat dacht je bij te gevaarlijk rijgedrag als nevenactiviteit ? Of zat achter het stuur?

Ik bedoel alleen er zal over zo een actie nagedacht zijn....

Net zoals de mods hier, ik blijf erbij, die zijn niet over 1 nacht ijs gegaan......

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:00

Roosmarijn schreef:
Wanneer je met 30 over de autobaan rijdt, terwijl de rest je met 100 voorbij tuft?

Nee, er geldt namelijk geen minimum snelheid meer
Je zult er wel op aangesproken worden .....

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:08

sjokkemeule schreef:
Wat dacht je bij te gevaarlijk rijgedrag als nevenactiviteit ? Of zat achter het stuur?

Ik bedoel alleen er zal over zo een actie nagedacht zijn....

Net zoals de mods hier, ik blijf erbij, die zijn niet over 1 nacht ijs gegaan......

Ja das logisch.. dacht meer richting snelheid dan aan andere dingen...

De mods zullen inderdaad wel een duidelijke reden hebben maar ja.. ik vraag me soms wel af of er af en toe niet met 2 maten word gemeten.. waarmee ik niet wil zeggen dat dat nu gebeurd is.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:09

@Phiabink, gefeliciteerd! Geniet er van Lips are sealed

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:11

Ik lees hier een paar keer, iets in de trant van 'het is bart zijn forum, dus hij bepaalt de regels'
Zit iets in, maar bedenk daarbij dan ook even dat zonder gebruikers het forum ook niet bestaat Knipoog
En op zulke manieren (denkt ook even terug aan Sonja's UN een tijdje terug) blijven er steeds minder gebruikers over.

Edit: euhm tja, fouten maken is menselijk toch? Schijnheilig Bloos
Laatst bijgewerkt door Richtje op 12-12-04 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:12

Hurrycane schreef:
Ja das logisch.. dacht meer richting snelheid dan aan andere dingen...

De mods zullen inderdaad wel een duidelijke reden hebben maar ja.. ik vraag me soms wel af of er af en toe niet met 2 maten word gemeten.. waarmee ik niet wil zeggen dat dat nu gebeurd is.

als er met 2 maten gemeten zou worden was ik allang 100 keer gebanned geweest denk ik....

Ik blijf erbij, mee eens of niet, mod team beslist en zullen er echt wel doordacht over gediscussieerd hebben .....

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:13

Richtje schreef:
Ik lees hier een paar keer, iets in de trant van 'het is bart zijn forum, dus hij bepaalt de regels'
Zit iets in, maar bedenk daarbij dan ook even dat zonder gebruikers het forum ook niet bestaat Knipoog
En op zulke manieren (denkt ook even terug aan Sonja's ban een tijdje terug) blijven er steeds minder gebruikers over.

Modd's zijn ook mensen......

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:17

sjokkemeule schreef:
Modd's zijn ook mensen......

En kunnen fouten maken

Ik heb tot op heden nog nooit moeite met beslissingen van het modteam gehad, maar met deze bans heb ik nu wel moeite.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:31

Helemaal mee eens, fouten kunnen gemaakt worden. Zoals ik al eerder heb aangegeven, dat kan en mag gebeuren. Maar dan moeten fouten ook toegegeven kunnen worden Knipoog

Daarbij, wat betreft Sonja is het een ander verhaal misschien, maar wat Lov, Pipo en SP aangaat is er denk ik geen sprake van een 'foutje' dit is een weloverwogen beslissing geweest. Waar een hoop mensen het niet mee eens zijn.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:37

Pfoe hier schrik ik toch even van!!
Ik ben het hier ook echt niet mee eens, in het OW topic waren verschillende mensen die het absoluut niet eens waren met het ModderatorTeam! En dat ben ik nog steeds niet. Vond de OW's niet terecht, 1 of geen. Hun kwamen uit voor hun mening wat velen deden! er word in zoveel topics offtopic gegaan..
Ik ben t nooit oneens geweest met het Mod Team maar deze keer toch zeker wel!!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 16:06

Richtje schreef:
En op zulke manieren (denkt ook even terug aan Sonja's UN een tijdje terug) blijven er steeds minder gebruikers over.

Edit: euhm tja, fouten maken is menselijk toch? Schijnheilig Bloos

maar geloof het of niet maar zie Sonja`s naam weer regelmatig voor bijkomen bij Western dus er blijft altijd een deurtje los naar bokt Haha!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 16:13

alja schreef:
maar geloof het of niet maar zie Sonja`s naam weer regelmatig voor bijkomen bij Western dus er blijft altijd een deurtje los naar bokt Haha!

Weet ik ook wel, ik zie Sonja ook heel af en toe nog langskomen. Maar helaas steeds minder dan voorheen.
Maar doel niet alleen op Sonja, om even een voorbeeld te noemen... Renske geeft hierboven ook al ergens aan dat ze op deze manier steeds meer geneigd is om niet meer te komen. En dat geldt denk ik voor wel meer mensen.
Bokt krijgt imo ook steeds minder waarde als mensen niet meer kritisch kunnen reageren. Want, ok het wordt niet altijd even netjes gebracht. Maar het zijn wel de mensen die vaak kritisch reageren die geband worden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 16:35

Ik snap nog niet zo goed waarom iedereen zich druk maakt. De beslissing is gemaakt, namelijk dat Lovely, SuperPepeijn en Pipo geloof ik, geband zijn. Die beslissing gaat echt niet teruggedraaid worden als er een hele hoop bokkers zeggen dat ze het er niet mee eens zijn. Want dan zullen volgende beslissingen door het beheer en Mod-team van Bokt niet meer serieus genomen worden, want als je maar hard genoeg brult kan het ongedaan worden.

Verder, niemand dwingt je hier om op Bokt te komen, en te blijven komen, dat is een keuze die je elke keer maakt als je op Bokt komt. Vind je het niet leuk meer, dan kom je gewoon heel simpel niet meer. Je moet hier niet komen, er zijn zeker meer dan genoeg andere plaatsen op internet waar je je ook kan vermaken

Ik vind het ook te ver gaan, om te stellen dat je hier je mening niet meer kan uiten. Dat is namelijk niet zo. Je hebt je enkel aan een stel regels te houden. En ja, ik vind ook dat de reactie's van specifiek een van bovengenoemde drie bokkers (niet altijd, maar wel geregeld) gewoon echt off-topic, pesterend, en echt op het randje zittend waren, dat kwam idd geregeld voor... vaker dan in het begin. Da's mijn mening. Om dan nu te stellen dat nou niemand meer zijn mening kan uiten is imo niet zo. Het gaat er enkel om, hoe je die mening uit, en of je die wel respectvol tegenover de ander uit... Offtopic flauwe grapjes maken, dan vind ik niet dat je nog respectvol aan het discussiërend bent Lachen

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 16:50

Maya schreef:
Ik snap nog niet zo goed waarom iedereen zich druk maakt. De beslissing is gemaakt, namelijk dat Lovely, SuperPepeijn en Pipo geloof ik, geband zijn. Die beslissing gaat echt niet teruggedraaid worden als er een hele hoop bokkers zeggen dat ze het er niet mee eens zijn. Want dan zullen volgende beslissingen door het beheer en Mod-team van Bokt niet meer serieus genomen worden, want als je maar hard genoeg brult kan het ongedaan worden.

Verder, niemand dwingt je hier om op Bokt te komen, en te blijven komen, dat is een keuze die je elke keer maakt als je op Bokt komt. Vind je het niet leuk meer, dan kom je gewoon heel simpel niet meer. Je moet hier niet komen, er zijn zeker meer dan genoeg andere plaatsen op internet waar je je ook kan vermaken

Ik vind het ook te ver gaan, om te stellen dat je hier je mening niet meer kan uiten. Dat is namelijk niet zo. Je hebt je enkel aan een stel regels te houden. En ja, ik vind ook dat de reactie's van specifiek een van bovengenoemde drie bokkers (niet altijd, maar wel geregeld) gewoon echt off-topic, pesterend, en echt op het randje zittend waren, dat kwam idd geregeld voor... vaker dan in het begin. Da's mijn mening. Om dan nu te stellen dat nou niemand meer zijn mening kan uiten is imo niet zo. Het gaat er enkel om, hoe je die mening uit, en of je die wel respectvol tegenover de ander uit... Offtopic flauwe grapjes maken, dan vind ik niet dat je nog respectvol aan het discussiërend bent Lachen

precies wat ik wilde zeggen OK dan!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 16:59

Richtje schreef:
Weet ik ook wel, ik zie Sonja ook heel af en toe nog langskomen. Maar helaas steeds minder dan voorheen.
Maar doel niet alleen op Sonja, om even een voorbeeld te noemen... Renske geeft hierboven ook al ergens aan dat ze op deze manier steeds meer geneigd is om niet meer te komen. En dat geldt denk ik voor wel meer mensen.
Bokt krijgt imo ook steeds minder waarde als mensen niet meer kritisch kunnen reageren. Want, ok het wordt niet altijd even netjes gebracht. Maar het zijn wel de mensen die vaak kritisch reageren die geband worden Knipoog

Sonja had geen OW o.i.d. maar een UN. En eentje die door verkeerde interpretatie tot stand is gekomen. Om die reden is de UN ook teruggedraaid. Sonja heeft nooit een OW of een ban gehad.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 17:00

Ik heb dit topic inmiddels ook helemaal gelezen.

Ik vind het te ver gaan, om te stellen dat je hier je mening niet (meer) kan uiten. Dat kun je wel. Alleen zul je moeten nadenken over de manier waarop je dat doet. Je hebt je namelijk te houden aan de regels die er voor bokt zijn opgesteld.
Er is vrijheid van meningsuiting zolang je er een ander niet opzettelijk mee kwetst.

Verder kan ik je verzekeren dat het moderatorteam niet over een nacht ijs is gegaan. Ook wij hebben er zorgvuldig over nagedacht.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:11

Fitzroy schreef:
* mond valt open van verbazing *

Ik wil hier nog 1 ding over zeggen. Het moderatorteam staat net zo min open voor argumenten.

daar sluit ik me volledig aan! Onvoorstelbaar, kom op zeg! Het wordt hier zo wel een forum voor jaknikkers, en wat directer commentaar wordt niet gewaardeerd.

En ja het is Bart zijn forum, maar met 20.000 gebruikers kun je niet meer stellen dat hij het alleen voor het zeggen heeft, ook al is het hele MT het hier mee eens. Ik zie graag een reactie van Sterre als bemiddelaar tegemoet.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:21

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer dacht dan wtf is hier aan de hand...

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:22

Okee, Mods bannen mensen omdat ze zich niet 'volgens de regels' gedragen.
Maar; diezelfde 'regels' (3 ows = ban) volgen ze vervolgens zelf niet op. Verwacht je dan nog uberhaupt serieus genomen te worden??

Dit geeft mij het idee dat de regeltjes maar even snel aangepast worden als men daar behoefte aan heeft. En dat vind ik een zeer kwalijke zaak. Boos!

Verder; wát is er nu bereikt met deze bans? 3 veel toevoegende users weg... is het nu dan zoveel gezelliger op bokt?

Belachelijk.
Sjokkemeule ea; het is Bart zijn forum? Ehm; stel jij richt een bedrijf (vergelijk bokt) op en bent dus de eigenaar. Dat gaat groeien maar daarvoor heb je kapitaal nodig dus aandeelhouders. (users en posts in geval van bokt) Die hebben vervolgens inspraak op hetgeen zij zelf geholpen hebben groot te maken.... niet meer dan logisch.... zo ook bij Bokt imo.

En wbt PhiaBink:
PhiaBink schreef:
Sorry voor degene die het er niet mee eens zijn, maar mijn dag kan niet meer stuk OK dan! .

Fijn dat jouw dag goed is. Zal een schrale troost zijn voor alle andere nare dagen dat jij met jezelf door één deur moet, zeg...
Als bokt de kritische users gaat bannen en dit soort vuiligheid wel toestaat, vraag ik me af hoelang het duurt voordat mensen een overstap maken net zoals van Horses toen. En dan ben ik één van de eersten!
Laatst bijgewerkt door Laura op 12-12-04 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:27

Apple schreef:
Ook voor het beheer is het niet makkelijk. Volgens mij heeft Bart dat ooit uitgelegd in een topic op FZ. Het precieze stukje kan ik helaas niet terug vinden.
Het komt er geloof ik op neer dat hij dan echt in de database van Bokt zelf zou moeten en dan uit alle codes de PB's moet proberen te halen. Het is geen handig knopje oid.

ik ben geen beheerder maar kan wel met sql overweg, en ik geloof er geen woord van dat je PB's niet boven water kunt halen. Een PB heeft nl itt gewone berichten een geadresseerde en zijn daarmee prima te selecteren.

Citaat:
Om dat te kunnen is enige kennis van database structuur wel nodig......

nou die lijkt me overduidelijk aanwezig.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 12-12-04 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:30

Miss_Petit schreef:
Tuurlijk kunnen wij ze met zijn alle af gaan zeiken, maar wie zegt dat wij het zelf zoveel beter kunnen?

de kans om dat aan te tonen heb ik niet gekregen Haha! er is een duidelijke selectie geweest vorig jaar bij de keuze van nieuwe mods en een aantal kandidaten (waaronder ik) kwamen niet in aanmerking. Dus die bal speel ik mooi terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:33

En ook ik werd aangedragen door de bokkers, maar mocht ook niet Tong uitsteken
Ben niet lief genoeg Clown

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:38

runningkawa schreef:
En ook ik werd aangedragen door de bokkers, maar mocht ook niet Tong uitsteken
Ben niet lief genoeg Clown

Nee jij hebt te vaak een eigen mening en een te grote b*k Knipoog

niet in mijn ogen hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:39

dat was de rede

Maar er moet dan niet gezegt worden, dat wat aangedragen is ook in het mod team zit.

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:40

[edit]...[/edit]
Laatst bijgewerkt door Menno op 12-12-04 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt