Ik snap nog niet zo goed waarom iedereen zich druk maakt. De beslissing is gemaakt, namelijk dat Lovely, SuperPepeijn en Pipo geloof ik, geband zijn. Die beslissing gaat echt niet teruggedraaid worden als er een hele hoop bokkers zeggen dat ze het er niet mee eens zijn. Want dan zullen volgende beslissingen door het beheer en Mod-team van Bokt niet meer serieus genomen worden, want als je maar hard genoeg brult kan het ongedaan worden.
Verder, niemand dwingt je hier om op Bokt te komen, en te blijven komen, dat is een keuze die je elke keer maakt als je op Bokt komt. Vind je het niet leuk meer, dan kom je gewoon heel simpel niet meer. Je moet hier niet komen, er zijn zeker meer dan genoeg andere plaatsen op internet waar je je ook kan vermaken

Ik vind het ook te ver gaan, om te stellen dat je hier je mening niet meer kan uiten. Dat is namelijk niet zo. Je hebt je enkel aan een stel regels te houden. En ja, ik vind ook dat de reactie's van specifiek een van bovengenoemde drie bokkers (niet altijd, maar wel geregeld) gewoon echt off-topic, pesterend, en echt op het randje zittend waren, dat kwam idd geregeld voor... vaker dan in het begin. Da's mijn mening. Om dan nu te stellen dat nou niemand meer zijn mening kan uiten is imo niet zo. Het gaat er enkel om, hoe je die mening uit, en of je die wel respectvol tegenover de ander uit... Offtopic flauwe grapjes maken, dan vind ik niet dat je nog respectvol aan het discussiërend bent