Ik ga nog even verder op onderzoek uit.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sylvia schreef:Toch vraag ik me af wat de selectie is... Als ik 't topic zo lees is er maar een zeer beperkt deel dat toegevoegd is. Ik roep eens wat... Iedereen die Mieke "bijgestaan" heeft in discussies?
Mystica schreef:Die meiden die miekelover haar topics de hele tijd lopen te verzieken hebben zich al een paar dagen geleden aangemeld. Dus op zich zouden die bij de e-mailadressen kunnen... Maar ja, om die nou te gaan beschuldigen.
Ik ga nog even verder op onderzoek uit.
xKatleentjex schreef:http://tools.freewebware.com/guestbook. ... d6f8?st=20
VIA GOOGLE GEVONDEN!
Horses_suck@hotmail.com
resultaten:
http://www.b3ta.com/board/archive/11307/
daar staat een reactie met dit emailadres, en daar zou je als ik het goed heb in haar profiel moeten kunnen kijken.
Renske20 schreef:maar die horses_suck mailadressen zijn al veel ouder, dus dat klopt dan ook weer niet.
waarom maanden geleden die mailadressen aanmaken, en je nu pas(met een ander mailadres) bij bokt aanmelden en dan bokkers gaan lastigvallen?
Citaat:Gevonden: horsessuck@hotmail.com aka Sammy
HORSE ENTHUSIASTS
I have noticed in my recent driving experiences a slew of,
annoying horse-related bumper stickers on the cars around me.
"Happiness is Riding a Horse", "We're Horse People", ....
Mietje schreef:ik vind het zelf ERG opvallend dat miekelover de laatste tijd erg zwart word gemaakt op bokt..
een aantal bokkers van haar oude stal maken haar in AL haar topics zowat zwart en geven domme reacties..
ik vind het heel erg verdacht allemaal..
je kunt zeggen wat je wil, maar ik denk echt dat er een connectie is tussen die mensen van miekelovers oude stal en dat zieke geval..
ik houd dit topic sowieso in de gaten nu
miekelover schreef:ik vind het heel erg dat de laatste tijd mijn topcis worden verziekt alleen maar omdat ik weg ben daar. Ik ben ook maar een mens die het kei leuk vind om te bokken. De laatste tijd ben ik wel erg in het nieuws.
maartjuh schreef:Heeft dan niemand ip adres? van diegene die dat stuurd? misschien zou bart/1 van de moddies dan even kunnen checken of dat IP van een bokker is.. En als het een bokker is, misschien kunnen bannen.. (een IP-ban, iig als zoiets bestaat).. Dan houd het toevoegen van bokkers iig op, en de mailtjes ook.
Want vind dit nog al heel erg ziek!
pjmhorse schreef:Het is mij ook duidelijk geworden na het schrijven van de schuldige dat zij de ballen verstand heeft van paarden, en de mensen die zich graag met paarden bezighouden.
Citaat:My roommate told me about some horse riding class he took in college,
and how all the horses were angry beasts who tried to ,
kick and bite anyone who came within ten feet of them.
Citaat:Usually you have to shave the horse bald to uncover this infernal blemish.
maartjuh schreef:Heeft dan niemand ip adres? van diegene die dat stuurd? misschien zou bart/1 van de moddies dan even kunnen checken of dat IP van een bokker is.. En als het een bokker is, misschien kunnen bannen.. (een IP-ban, iig als zoiets bestaat).. Dan houd het toevoegen van bokkers iig op, en de mailtjes ook.
Want vind dit nog al heel erg ziek!