[Dienstmededeling] Jeugd forums aangemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:59

Het is een optie als een topic bijv. al tig keer voorbijgekomen is om m dan te verplaatsen. Dan wordt TS wél serieus genomen ('t is zo bot om met zo'n flutreden iets te slotteren) en VMR-gangers hoeven dan niet WEEER zo'n topic te zien, bijvoorbeeld. Het mes snijdt aan twee kanten, dus als jij vindt dat iets beter op z'n plek is op de jeugdige versie, dan kun je dat gewoon melden.

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 19:14

Zeg sylvia,
Het is niet omdat jij met jouw twintig jaar 5 jaar ouder bent dan mij,dat je moet doen alsof je echt heel wat meer bent. Er zijn hier veel mensen met dezelfde mening als veirL en mij,dat betekent niet dat wij samenspannen.Dus ik vind het nogal een domme reactie van jou.Zoals al in dit topic gezegt is geweest,sommige tieners gedragen zich ouder,nu,veirL zal zich met haar 13 jaar ouder voelen dan mensen van twaalf,daar is totaal niks mis mee.En of je nu 11 bent of 15 of 17 je kan altijd vinden dat penny topics niet leuk zijn,dus moet je ook niet zo reageren. Ikzelf vind het nogal dom wat er is gedaan,want dat kon je evengoed in het gewone topic zetten,en als er iets was gewoon op tem drukken,dus ik snap niet waarvoor het nodig is.

En voor je denkt dat we samenspannen,alsjeblieft denk twee keer na,want omdat je ouder bent heb je het niet altijd bij het rechte eind

Dit vind ik dan! Maar ik ben tenslotte nog maar vijftien Vork

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 12:36

Wat is nou het verschil bij JITP en ITP? Welke fotos moet je waar plaatsen?

Ik vind het allemaal onzin... krijg het gevoel alsof de jeugd word buitengesloten enzo.. Ook jeugdhonk, daar komen nu veel meer pennys enzo.. Als we zo gaan beginnen moet er ook een JH voor pubers ofzo Tong uitsteken of een forum over jongens Tong uitsteken

Ilkkah schreef:
over een maand vind je het prettig, en zoniet, dan zet je het uit

Nou.. ik denk dat als pennymeisjes ofzo het uit zetten omdat ze dat niet leuk vinden "de rest" het niet leuk zou vinden!
Dus je bent dan als nog eigenlijk "gedwongen" daar te posten he!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 13:25

JITP bestaat niet meer.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 13:27

Sammie schreef:
JITP bestaat niet meer.

idd,
leek me ook wel een beter idee ook

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 17:31

Sylvia schreef:
En mensen van 15/16/17/18 zijn per definitie volwassener dan die van 12? Lamenie lachen Scheve mond

Dat zeker niet nee, maar die van 20 zijn per definitie wel veeeel volwassener dan die van 18 Tong uitsteken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 17:40

Dat wil ik nou ook weer niet meteen zeggen Schijnheilig Vind het gezeur van 15-jarigen over 'al die lastige 12-jarigen' alleen behoorlijk irritant Scheve mond

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 07:09

Pfff ik blijf het echt maar niks vinden. We zijn nu welgeteld bijna 1 maand verder, en heoveel topics zijn er al geplaats...

WEL 90! jeetje dat is veel Verward

En naar mijn idee allemaal stuk voor stuk topics die makkelijk in de gewone fora geplaats hadden kunnen worden...

Ik vind diegene die lopen te klagen over die irritante pennies behoorlijk aso bezig zijn. Overigens vind ik ook dat hier behoorlijk in hokjes gedacht word!

Ik vind het best wel mee vallen met die pennies. en als je er ECHT zo veel last van hebt, ga dan gewoon weg, of open op zijn minst hun topics niet, en als je er dan per ongeluk 1 opent, ga dan niet lopen klagen maar, klik het topic gewoon weer weg....

pff sommige mensen kunnen zo mutsen af en toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 08:12

Shiloh ben je er nou nog niet achter dat het op bokt alleen maar draait om mensen met eigen paarden die minimaal op M-niveau lopen?

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 08:20

Sammm schreef:
Shiloh ben je er nou nog niet achter dat het op bokt alleen maar draait om mensen met eigen paarden die minimaal op M-niveau lopen?

Is dat wel helemaal redelijk Sammm?

Kijk bokt is een paardenforum. Wat mij betreft mocht het dan ook echt alleen maar over paarden gaan. Dat er toch aparte fora voor jullie aangemaakt worden laat zien dat er toch aan jjullie gedacht wordt Knipoog. Dat verdiend toch op z'n minst een beetje respect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 10:45

Fasel schreef:
Is dat wel helemaal redelijk Sammm?

Kijk bokt is een paardenforum. Wat mij betreft mocht het dan ook echt alleen maar over paarden gaan. Dat er toch aparte fora voor jullie aangemaakt worden laat zien dat er toch aan jjullie gedacht wordt Knipoog. Dat verdiend toch op z'n minst een beetje respect.

Jullie? Heb je het nou tegen mij? Verward

Hoe bedoel je aparte fora? Manege paarden/ Fjorden/ Tinkers/ Haflingers zijn toch net zo goed PAARDEN als wedstrijdpaarden in de topsport?! Ik geef alleen aan dat daar in het algemeen op bokt anders over gedacht word. Plaats maar (zoals in een ander topic als voorbeeld was genomen) bij HAW foto's van iemand op 20 op een Fjord zonder enige aanleuning of wat dan ook, daar zal misschien 6x op gereageerd worden, hooguit 10 x, op een paar foto's van iemand met een M paard wordt veel vaker gereageerd, en absoluut niet minachtig (zoals bij het eerste voorbeeld wel het geval kan zijn; Ah joh, het is maar een Fjord..)

Ik heb het hier dus over PAARDEN, en niet over wat dan ook. Ik vind het dus ook erg raar dat je mij aanspreekt over dat er speciaal voor mij andere fora's zijn gemaakt, terwijl ik het hier duidelijk over PAARDEN heb.

Knipoog

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 11:20

Ik reageer op jouw post hierboven. En ik bedoel niet dat er voor JOU speciaal fora zijn aangemaakt maar dat er aan jullie in het algemeen wel gedacht wordt. Jeugdfora bedoel ik dus.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 11:21

Sammm schreef:
Hoe bedoel je aparte fora? Manege paarden/ Fjorden/ Tinkers/ Haflingers zijn toch net zo goed PAARDEN als wedstrijdpaarden in de topsport?! Ik geef alleen aan dat daar in het algemeen op bokt anders over gedacht word. Plaats maar (zoals in een ander topic als voorbeeld was genomen) bij HAW foto's van iemand op 20 op een Fjord zonder enige aanleuning of wat dan ook, daar zal misschien 6x op gereageerd worden, hooguit 10 x, op een paar foto's van iemand met een M paard wordt veel vaker gereageerd, en absoluut niet minachtig (zoals bij het eerste voorbeeld wel het geval kan zijn; Ah joh, het is maar een Fjord..)
Knipoog

Ok, ik denk dat ik je nu iets beter begrijp. Sorry ik dacht dat je het over iets anders had. Excuses.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 11:35

hmm ik vind het eerlijk gezegt een beetje onzin Scheve mond
als iemand je niet aanstaat of als er een penny' topic is..
klik het dan weg... Verward

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 11:54

Even reactie op een paar reacties van VeirL *geen zin om ze weer op te zoeken Schijnheilig*

Ik snap niet dat je zo moeilijk doet over JH, want ik heb daar nog helemaal geen verandering gemerkt sinds JVMR en JPP er zijn! En dat je er nu niet meer persoonlijke dingen op kan zetten omdat iedereen het nu kan lezen is ook onzin, want dan kon eerst ook wel! Alleen dan kon je niet posten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:03

Fasel schreef:
Ok, ik denk dat ik je nu iets beter begrijp. Sorry ik dacht dat je het over iets anders had. Excuses.

Ok. Lachen